Kendime geldikten sonra.
- hadi gidelim o zaman.. TİKİ BENEKLER
Dönüşmek her zaman beni daha iyi hissettiriyor. Yatağımın üstündeki camdan çıkıp yoyumu uzak bir yere attım. Kendimi örümcek adam gibi hissiyorum :)
Bir apartmanın üstünde durup kolluklara dayandım. Karşımda Edrien'ın posteri vardı. ben bu çocuğu seviyorum diye karakediyi üzmüştüm ya. Karakedi gelince onla konuşmak bana iyi gelebilirdi belki. Tabi kendimi gizlemem gerekiyordu ama üstü kapalı bir sekilde ona anlatabilirdim değil mi ?
--
Karakedi yanıma gelip benin baktığım yöne baktı
- iyi misin leydim ?
Nefesi yavaşça verip ona baktım
- olduğu kadar kedicik
Oda bana bakıp bir elini kolluklara dayadı
- senin için her zaman vaktim var leydim
Gülümsedim.
- hani sana bahsettiğim çocuk vardiya kedi
Karakedinin yüzü düştü, bu konu hakkinda pek konuşmak istemiyor gibiydi.
- evet, ismini söylememiştin
Yandan ona bir bakış attim, tabiki soyleyemezdim.. herkez Edrien'ı tanıyor sonuç olarak.
- e yani kedicik, söylesem benim kim olduğumu bulabilirsin değilmi.
Gülümsedi ve bana dahada yaklaştı. Parmağımla onu uzaklaştırdım.
- kedicik sırnaşmayı bırak, sana derdimi anlatmaya çalışıyorum.
Suçsuzum dermis gibi ellerini sağladı.
- dinliyorum böçüşüm
Gözlerimi devirip sırtımı korkuluğa dayandım.
- beni reddetti, başkasını seviyormuş..
Kedi eğilip elimi tuttu.
- seni red edecek kadar aptal bir oğlan sizi hak etmiyor leydim <3
Elimi çekip bende eğilip sarıldım.
- teşekkürler kedicik
Birkaç saniye sonra oda bana sarıldı
- beraber dondurma yemek istermisin leydim.
Ondan ayrıldım, bu kadar yeter yani. Tabi kimse kedi kadar bana destek vermemiştir belki de. Yani luka beni kurtarmıştı ama galiba o gün ağladığımı fark etmemişti.
- galiba bu sefer kabul edicem kedicik
Kara kedi heyecanla elimden tutup beni kendine çekti. Elini belime sarıp sopasını yukarı doğru uzattirdi.
- ben kendim giderdim kara kedi
Bizi aşağı doğru hızla indirirken eskiden yaptığımız gibi yaptık. Bu sefer ben beline sarılıp ilerledim ve bu sayede yavaşça indik.
- çok iyi bir yer biliyorum leydim, oraya gidelim lütfen
Sanki normal biriymiş gibi kaldirimdan yürüyerek gittik. Tabi yolumuzu birsuru kişi kesiyordu ama sorun etmedik. En sonunda aşk dondurmacısında durduk. Arkadaş buluşması yaptığımızda Edrien'ın gelmediğini hatırlatmıştı.
- mutlu olmadın mı leydim ?
Çenemden tutup ona bakmamı zorunlu tuttu.
- yok kedicik. Hadi dondurma yiyelim.
---
Paris kulesinin en tepesine çıkıp öyle dondurma yemeğe karar verdik. Rüzgar şükür ki çok hızlı değildi. Dondurmam en altı lacivert siyah çikolatalı, sonradan siyah çikolata soslu koydu bay Andre. Kara kedinin kırmızı çikolata parcaciklinın üstünde lacivert olucak sekilde yapmıştı. Ne kadar ısrar etsekte bize hediye etmişti.
- daha iyimisin leydim
Dondurmamdan koca bir ısırık aldim... Çok lezzetli
- daha iyiyim kedi, teşekkürler
Gün batımını beraber izledik. Bu gece Paris çok sakindi. Beraber biraz daha eğlendik. Akşam olunca da ayrılmaya karar verdik
- ben gidiyorum artık kedicik
Burnuna parmağımın ucuyla değdim.
- iyi geceler leydim
Sanki gerçek bir prensesi selamlar gibi selamladı. Yoyomu bir yere attim. Benim gitmemi bekleyen kediye baktım. Tamamen yeşil olan gözleri ile gülümseyerek bana bakıyordu. Hızlıca yanağından öptüm.
- iyi geceler kedicik
---
Hızlı bir sekilde odamın balkonuna inidim.
- benekler gitsin
Normal halime dönüşünce balkondaki korkuluğa yaslanıp parisi seyretmeye başladım. Tiki'de yanima geldi.
- daha iyimisin meri
Kollarımı yukarı doğru uzatıp dönerek sandalyeye oturdum.
- daha iyiyim tiki
Bugünde yaşıyoruz be 😅😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My hero - lukanette
Fanficl love you lukanette ❤️❤️❤️❤️😍😍 Arada bir leydnoir vardır yani 😂😂😂❤️