yağmurlu bir gün daha

359 21 21
                                    

Tatil olmasına rağmen neden bir insan erken kalkar... Erken yattığımdan olabilirim tabi ama neyse. Saatlerdir boş boş takılıyordum evde. Sabah devriyesine çıkmayı düşündüm ama... Yanlız başıma biraz sıkıcı oluyor. Zaten yağmur yağdığı için devriyeye çıkmam zor.

Sıcak çikolata ve birkaç kurabiye ile cam kenarına oturdum. Tikki kurabiye yerken bende sıcak çikolatamı içiyordum. Biraz sıkıcı bir gün gibi ama sakin olması güzel birşey.

Dışarısını izlerken telefonun çalması ile telefonu açıp direk cevap verdim.

- efendim

Duyduğum ses ile oturduğum yerde kendimi istemsizce düzeltim.

- meri.. müsait misin ?

Luka beni neden aramıştı ki ? Yardıma mı ihtiyacı vardı acaba ?

- ta.. tabi Luka

Ben kekeledim mi ? Neden ?

- bize gelmeni isticektim, geçen istemiştin ya...

Ben daha özel bir neden sanmıştım.. tam bir aptalım değil mi !?

- he.. yani tabi, bana bir saat ver olurmu, elim boş gelmek istemiyorum. Senin için özel kurabiye yapmak isterim..

Çok utanç verici, neden böyle saçma birşeyi dile getirdim ki ⊙﹏⊙

- yok.. teşekkürler meri, seni zorlamak istemem. Zorunlu değilsin yani....

~ Luka iç ses ~

Çok saçma oldu galiba...

-devam-

Ne kadar tatlı değil mi (• ▽ •)

- yok, ne zorunluluğu Luka. Ben bunu cidden istediğim için yapmak istiyorum, hem sıkıcı bir gün benim için. Biraz senle takilabilirim değil mi ?

Çok utanıyorum.. iyiki telefondan konuşuruz yoksa domates gibi bir merinette ile karşı karşıya kalanilirdi (;ŏ﹏ŏ)

- teşekkürler meri, bundan bende mutluluk duyarım.

Birkaç dk daha konuştuktan sonra hazırlık yapmak için ikimizde telefonun kapattık. Tiki bana bakıp kıkır kıkır gülmeye başladı.

- eminim ikimiz çok tatlı bir çift olursunuz meri ♡

Kurabiye için malzemeleri çıkardım, tiki'nin lafına dicek bir laf bulamadığından kaçmak en iyi seçenek olabilir şuan.

-----

Odamdan son olarak çantamı alıp aşağı inip kurabiyeleri aldım. Cidden çok güzel gözüküyorlar. Annem ile babamın yanağından öpüp hızlıca evden çıktım. Yağmur yavaştan dindiği için şemsiye alma gereği duymadım (kesinlikle unutmadım)

-----

Luka'nın evine az kala yağmur birden hızlanmaya başladı, bende bir kahveye girmek zorunda kaldım. Luka'yı arasam mı acaba ? Aslında evi hemen iler ki sokakta, sanırım koşarak rahatça gidebilirim... Yani umarım...

----

Luka kapıyı açtığı gibi birkaç saniyelik keskin bir sessizlik oluştu. Neden mi ? Şöyleki, eve yetiştim, bu kesin tabi ama gelirken ayağım kaydı ve su birikintisine düştüm, her yerim çamur oldu, dönmeyi düşündüm ama tam lukalerim gemisinin önünde olunca artık dönmek yok diyip geldim. En azından kurabiyelere birşey olmadı...

- meri geç otur sen, ben sana kıyafet veririm..

Çok utanç verici bir durum ama söz verdiğim için gelmem gerekiyordu. Tabi bu sözü siz bilmiyorsunuz değil mi, birazdan öğrenirsiniz zaten.

- teşekkürler Luka, evinizi kirlettiğim için özürdilerim...

Ahh.. konuşmak daha da işi karıştırıyor gibi hissediyorum.

- sorun değil meri, al bunaları, sana olucaktır. Banyo solda, duş alabilirsin..

Ne kadar garip bir durum olduğunun o da farkında belliki, gergin gibi gözüküyor.

- teşekkürler Luka

Utanç ile hızlıca banyoya kaçtım, bu halim ile kesinlikle duş almak zorundayım. İç çamaşırıma kadar islanmisken ben bunları nasıl kullanabilirim ki ?

Kıyafetleri biraz bakınca kıyafetlerin arasında iç çamaşırlarının olduğunu gördüm.. Juleka'dan mı almıştı yoksa Juleka'mı ona kıyafetleri vermişti acaba. İki ihtimalde çok utanç verici..

----

Luka'nın bana verdiği kıyafetleri giyip saçımı kuruttum, biraz nemli ama sorun olmaz umarım. Siyah şort ile yarım mor bir penye vermişti Luka, zevki cidden güzelmiş.. yani kim sevmiş ise zevki güzelmiş..

Tiki önüme geçip bana baktı

- güzel görünüyorsun

- Teşekkürler tiki ♡

Luka'nın ısrarı üzerine kıyafetleri zorunlu olarak onların makinesinden yıkamaya atmıştım.

Banyodan çıkıp Luka'nın odasına girdim.. Luka yatağa uzanmıştı, kulaklık ile müzik dinliyor gibi gözüküyor , birazcık uzun sürmüş olabilir.. tiki ile köpük savaşı yapmıştık ve bu birazcık uzun sürdmüştü..

Luka'nın yanına gidince biraz yana çekildi, sanırım uyumamıştı, sadece dinleniyor olabilir.

Diğer kulaklığı kendime takıp yanına uzandım. Dinlediğini şarkı daha sakin ve naifti. Genelde rock müzik dinleyen biri gibi gözüktüğü için değişik gelmişti ama hoş bir moladisi vardı. Dinlendirici ve sakinleştirmede birebir bir şarkı olabilir.

----

Banyo yapmanın da verdiği uyuşukluk ile oracıkta uyuya kalmış olabilirim, en son hatırladığım Luka'nın telefonunu tutarak beraber uyuyor olmamızdı. 

 Tabi sabah kalktığım gibi utancımdan saçmalayıp eve kaçtım, çok tatlı bir hatıra olarak günlüğüme aktardım tabi hemencecik (◍•ᴗ•◍)

1 ay önce bile değildi, ama şuan o kadar acıtmıyor...

My hero - lukanetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin