Sessiz geçen yolculuk sonucunda şimdi kocaman bir sinama salonuna gelmiştik. Doğrusu sinamaya geleceğimiz belliydi, yani şaşırmadım. Çok fazla kişinin olmaması iyi bir şey, kalabalığı pek sevmiyorum da. Peki... bakalım neler varmış.
....
Neden geceleri filmler ya korku ya da aşk filmi ??
- Hangi filme girmek istersin mari ?
Birini seçmek zorunda mıyım ? :')
- Korku filmlerinden birine girelim bari, öpüşen çiftler görmek istemiyorum...
Acım daha taze, lise bitene kadar bu acı ile yaşamayı düşünüyorum... Yani öyle gözüküyor.
- Peki...
Sırıtışı 10 km öteden gözükürken bana arkasını dönerek gizlemeye çalışması peki, yani aslında bilet almak için de arkasını dönüp gitmiş olabilir. Bari ben de gidip mısır falan alayım, her şeyi onun almasını istemiyorum.
Çiftler için olan menü iyi gözüküyor, 1 büyük boy mısır ve iki kola. Yani, bizim için yeterli. İçicekler kola olması sorun yaratmaz umarım, belki midesine zararlı falan olabilir dimi yani. Neyse, küçük şeylere çok takılıyorum sanırım.
Mısırları aldığıma göre... Luka'nın eski yerimde olması gerekmiyor mu ? Şimdi nerede bu çocuk. Hangi filme bilet aldığını bile tam olarak bilmiyorum. Sanırım aramam lazım... Juleka'yı aramam gerek, numarasını hiç istemedim ;)
Boş bir masaya oturup telefonumu çıkarıp juleka'yı aradım.
.....
- Efendim mari ?
Hızlı açması biraz garip, neyse konuya odaklanmam lazım.
- Juleka abinin numarasını atar mısın, ya da sen arayıp nerede olduğunu öğrenir misin ?
Sanırım juleka eve birini getirmişti, kız olması bir sorun yaratmıyor sanırım. Yani ses çok ince ve tatlıydı, tanıdık geldi aslında.
- Ben arayıp senin numaranı veririm mari, bilinmeyen numaraları pek açmıyor da..
Mısırlar la birlikte köşedeki koltuklarda birine oturup beklemeye başladım. Belki film öncesi tuvalete falan gitmiştir, olası bir şey sonuçta. Arkamı yaslanmıştım ki çantamdaki hareketlenmeyi hissettim. bira daha gizlenip çantamı kucağıma alıp açtım.
- tiki ?
Çantadan kocaman gözleri ile bakması çok şirin, istemsizce elime alıp öpesim geliyor ama şartlar el vermiyor.
- Bu bir buluşmaya benzemiyor mu ?
Yani, ama senin düşündüğün gibi bir şey değil.
- Bu zaten bir buluşma oluyor, ama senin düşündüğün gibi değil.
- Heyecanlı gibi duruyorsun ama ?
- Abartma tiki, mısır ister misin ?
3,4 tane mısırı çanta da yanına koydum. onun için büyük olduğu için çok yemiyor genelde.
- Teşekkürler mari
Çantaya girdikten sonra ben de etrafa bakmaya başladım. Avm'ler de kaybolmuş çocuk gibi hissediyorum...
Birkaç dakika geçmişti ki telefonum bilinmeyen bir numara tarafından aranmaya başladı, %99 luka olduğunu düşünürsek, birazdan burada olur.
- Efendim..?
Doğrusu tiki haklı olabilir, tabi ki heyecan var.
- Mari ben luka, sen neredesin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My hero - lukanette
Fanfictionl love you lukanette ❤️❤️❤️❤️😍😍 Arada bir leydnoir vardır yani 😂😂😂❤️