Eve dönme vakti

188 11 4
                                    


 Evet, korkutucu ve eğlencili bir geceydi. Şimdi korku filminden daha korkunç bir şey var ki o da eve girmek. Tiki'nin yediği birkaç patlamış mısır yetmemişti ama şuan ona yemek bulmam da imkansız, en yakın market birkaç sokak ilerde. Ne yazık ki zor yolu kullanmak zorundayım.

 Marinette'yi çatı üstlerinde görmek de garip olur tabi ama aklıma gelen tek şey çatı. şanlıyım ki yan binada yangın merdiveni var. Zor olsa da yapabilirim sanırım, marinette olarak akrobatik hareketler biraz daha zor olsa da gene de çoğu insandan daha esneğim tabi ama sihirli bir yoyo çok işime yarardı.

  Evin etrafında ki kısa ama öz turumdan sonra yan binanın yangın merdivenini buldum. ilk katına çıkabilirsem tamamdır ama sorun şu ki; yangın merdiveninin ilk katı zaten 3. katta, uzanan merdiven 2. kata geliyordu ve daha aşağı inmesi için kilidin açılması lazımdı = mari uçuş hizmetleri.

 Uğur böceği sağ olsun zor durumlarda çözüm için gerekenleri puantiyeli gibi görüyorum saniyelik, iyi bir şey aslında ama psikolojik oldu artık.

 Biraz ilerde ki tekerlekli büyük çöp kutusunu zorda olsa merdivenin altına çektim. Mubarek ceset mi atıyorsunuz, bu ne ağırlık, oysa daha dün sabah boşaltıldı diye biliyorum.

 Tutma yerlerine basarak çöp kutusunun üstüne çıktım. Kendimi ajan gibi hissediyorum, gizlice girmek falan.

  En azından merdivenlere yetişebileceğim kadar yüksekteyim.

  Kollarımı kaldırıp küçük bir sıçrama ile merdivene tutundum. Zor olsa da ikinci basamağa diğer elimi atıp yavaşça yukarı çıktım. 

 Birinci kata çıktıktan sonrası kolaydı zaten. Yarım duvarın da üstünden geçince artık odamdaydım.

 Çatıdaki veranda da olan sandalyelerden birine oturdum. Vücudumun ne kadar gergin olduğunu şuan daha iyi anlıyorum. 

 Tiki çantadan çıkıp önüme gecti, sinirli görünüşü bile çok sevimli. 

- Bunu bir daha yapmamalısın marinette !

 Onu avucumun içine alıp kendime biraz daha yakınlaştırdım.

- Merak etme tiki

 Elimle izci sözü hareketi yaptım

- Bir daha asla olmayacak

 Tiki parmaklarıma garip bir şeymiş gibi baktı.

- Bu garip harekette ne mari ?

 Sessiz bir şekilde güldükten sonra sorusuna cevap verdim.

- Bu izci sözü tiki, işaret parmağı; Tanrıya, vatanıma karşı görevlerimi yerine getireceğim, yüzük parmağı; izcilik töresine uyacağım, orta parmak; başkalarına her zaman yardımda bulunacağım sözlerini temsil eder. Büyük parmakla küçük parmağın birleşmesi ile oluşan halka dünya izcilerinin kardeşliğini simgeler.

 Tiki anlamaya çalışırmış gibi kafasını salladı.

- Küçükken bazı filmlerde görüp araştırmıştım, hala anlamını unatmamam bir mucize sanırım.

 Şakama ikimizde güldük, sonuçta ikimiz beraber birçok mucizeye neden oluyoruz.

________________________________________

 Merhabalar, kısa bir bölüm ile sizlerleyim. Maşallahlık bir okunma sayısına sahibiz, çok teşekkürler. Her baktığımda daha çok seviniyorum. Düzensiz bölümlerim için de çok özür dilerim, bir daha ki yıl üniversiteye hazırlanıcamda, şimdiden çok çalışmam lazım anlayacağınız. Boş oldukça yazmaya çalışacağım ve sanırım zaten bu yıl sınıfta kalıcam. Neyse, derdim ile sizi boğma'ma gerek yok. bunu atığım gibi yeni bölüme başlayacağım, ama uzun olmasını istiyorum.

 Öpüldünüz bebetolar, bb :q

My hero - lukanetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin