koca bir hafta ve

568 26 61
                                    

1 haftadır ne dışarı çıkmıştım nede kahraman olmuştum. Tabi kimse akumalanmadigi için ama olsun. Alya her aradığında gelmesini istemediğimi söylüyordum. Kapım kilitli olduğu için içeride görememiştim. Ama bugün artık çıkmalıydım.

Yeni bir hafta olduğu ve 0 dan başlamak istediğimden yeni bir tarz denemiştim. Kendi tasarımım olan siyah şeritli pembe bir etek giydim. İçinede beyaz düz tişört giyip kısa kollu eteğim gibi bir yelek giydin. Saçımı tek topuz yaptım. Aynanın karşısında kendime baktım.

- yeni biseyler denemek güzel oldu değilmi tiki ?

Tiki gülümsedi ve yanağıma sarıldı

- çok güzel oldun merinette

Kol çantamı takıp odamdan çıktım. Annem aşağıda olsa gerek burda değildi.

Kahvaltılık gevrek hazırlayıp tiki ile beraber kahvaltı yaptık. Tabi o kurabiye yedi. Okul canatamıda alıp aşağı indim. Annemleri görmek için fırına girdiğimde güzel makoronlar ile karşılaştım.

- baba, biraz yanıma alabilirmiyin ?

Sadice tiki için değil, benimde canım çekmişti. Babam beni güzelce bi süzdü.

- çok güzel olmuşsun kızım benim.

Elimdeki okul çantamı bir yere koyup birkaç makoronu tiki'nin yanina koydum.

- teşekkürler baba, ben çıkıyorum anne.

Annemi de öpüp dışarı çıktım. Alya'yı okula girerken görünce hızlıca karşıya geçtim. Kız benden ümidi kesmiş dicem ama sabah 103771919 kere aramıştı beni. Bende sürpriz olsun diye söylemiştim.

Sakince nefes alıp okulun giriş merdivenlerinde çıktım. Luka'yı okulun bankalarından birinde görünce sevindim, genelde pek okulda görmezdim onu.

Bakışları üstünde hissettiğim için rahatsız olup sınıfa ilerledim. Kapıdan girdiğimde tüm sınıfın normal olduğuna sevinmiştim ama Alya kafasını koymuş Edrien'a sinirli sinirli bakıyordu.

Yavaşça öksürdüğümde kimse takmadı... Ne sinir şeyler ama :()))

- hadi ama, hiç mi umrunuzda değilim.

Herkez bana bakmıştı. Alya bir tilki gibi Anlamıştı üstüme bildiğin. İkimizde yere düşmüştük tabi.

- aa... Alyaaa olüyommmm

Can cekismelerime karşı Alya üstümden kalktı.

- salak şey.. bana niye demedim geliceni, asil ben bir haftadır can çekiliyorum.

İlimizde güldük ve yerimize geçtik.

- elbise yakışmış

Gülümsedin ve kolumu omzuna attim.

- bana herşey yakışır

Önden gülme sesleri geldiğinde direk Edrien' a baktım. Evet gülmüştü... Önceden heycanlanırken şimdi hiçbir şey hissetmemiştim. Ayağı kalkıp elbisemi düzelttim.

- ben birazdan gelirim Alya

Alya bana meraklı gözlerle baktı

- nereye gidiyorsun meri ?

Gülümsedim ve yanağına bir buse kondurdum

- luka'nın yanına gidicem

Alaya rahat bir poz aldı

- yeni bir gezimi kaptan.. hayhay

Güldüm ve omzuna elimi koydum

- dokuz kedi ile beraber yaşamak istiyorum artık korsan

My hero - lukanetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin