- meri geç kalıcaksın !
Tiki yanağımı dürtüyordu.
- 5 dk daha tiki
Dün gece çok geç yatmıştım. Akşama kadar karakediyle zaman geçirdikten sonra gecede yeni tasarlagim elbiseyi bitirmistim. Sonuç.. okula geç kalıyorum tabi, her zaman ki gibi.
- meri 5 dk için zaman yok, zilin çalmasına 2 dk kaldı.
Hızla yataktan kalkıp dün luka'nın verdiği uzun sweat'i giydim. Elbise niyetine güzel oluyor. Saçımı tek kuyruk yaptım.
- daha erken uyandirsaydin ya tiki
Tiki kollarını bağlayıp bana bıkkınca baktı, böyle tatlı birinin böyle yapması yavru kedi bakışı gibi olmuştu.
- hadi gidelim maden tiki
Her zaman kullandığım pembe el çantası yerine beyaz sırt çantası almıştım, böylesi daha iyi oldu bence.
Hızlıca evden çıkıp okula doğru koştum. Okula geldiğimde okulun bahçesinde kimse yoktu. Hızlıca sınıfa girdiğimde şükür ki hoca daha gelmemişti, hemde dersimiz fizik. Hoca olsaydı şimdi ölmüştüm büyük ihtimalle.
Alya'nin yanına hızla geçtim.
- meri bu tarzında ne ?
Eşyalarıma bakıp sweat'i duzeltim, fazlami kısa yoksa ?
- ne var Alya ? Yeni bişeyler denemek istedim. Sen bide beni haftaya gör.
Alya'ya göz kırptım. Aklımda değişik bir fikir vardı, ama sürpriz olmasını istiyordum.
- haftaya beni nasıl bişey bekliyor merak ediyorum ?
Cantamdan gerekli mazemeleri koyup Alya'ya baktım.
- sürpriz olsun bebeğem.
Hocanın gelmesi ile sessiz kaldık.
---
Okul çıkışı gelmişti ve Alya'yı kapıda bekliyordum. Sınıfta bi defterinimi ne unutmuş. Çantanın ayarı ile oynarken yanıma luka geldi.
- naber prenses, sweat sana çok yakışmış
Gülümsemekle yetindim. Onun sweat'i olduğu için övemesi normaldi.
- senin sweat'in olduğu için olabilir mi ?
Güldü
- içinde sen olduğun için
Utançtan başımı eğdim. Beni utandırmayı kendine söz bilemiş bildiğin. Bana iyice yaklaşıp çenemden tutup ona bakmamı sağladı. Gozlerinin içine baktım.
- utanınca çok tatlı oluyorsun meri <3
Kafamı eğemeyince yanlara doğru baktım. Bir kızı nasıl utandircagini çok iyi biliyor.
- teşekkürler luka ( ꈍᴗꈍ)
Çenemi bırakıp güldü, neredeyse kahkaha atıyordu desem yeridir. Ok tatlı oluyor ama o kadar da komik değil yani. Omzuna yavaşça vurup benden uzaklaşmasını sağladım. Kollarımı bağlayıp ona sırtımı döndüm. Beni artık utandırmaması gerektiğini anlasın ya.
- Hâlâ çok tatlısın meri
Arkamdan sarılıp ellerimi tuttu kurtulmak için ne kadar hareket etsemde kurtulamadım.
- bırak beni yaa
Ne kadar sinirlensemde bi yandanda kahkaha artıyordum. Sonunda ondan kurtulunca kaçmaya başladım, tabi o da kovalamaya.
Okuldan çıkmaya çalışan yüzlerce kişinin arasından geçerken merdivenlerden birine çarpıp durdum. Kafamı kaldırıp baktığımda Edrien'ın karşımda gördüm. Kalbim eskisi kadar olmasada hızlı atmaya başlamıştı.
- özür dilerim
Edrien'a söylediğim en normal söz olabilir. Duvarın yanında olan merdivenin biraz yana kaydım. Biraz devrik bi anlatım oldu ama neden anlattığımı anlicaksınız.
Tam Edrien geçecek luka beni duvarla arasına sıkıştırdı. Edrien geçsin diye çok az bi alan kalmıştı. Yüzüme iyice yaklaşıp Edrien geçsin diye biraz daha alan açtı, Edrien nedense geçmemişti birkaç dk.
- seni yakaladım meri
Nefesini iyicene hissetmeye baslayinca yutkundum. Şimdi ölmezsem birdaha ölmem ben. Ellerimi göğsüne koyup ittirdim.
- biraz nefes almam için alan lütfen
Luka gülüp geri çekildi. Rahatça nefes aldım. Alya'yı uzaktan bize bakıp gülerken görünce ona seni öldürücem bakışı yaptım.
- ben artık gideyim
Hızlıca Alya'nın yanına koştum. Kolundan tutup okuldan çıkmak için onu çekiştirdim.
- hadi gidelim alya
Yüzünün hâlâ yandığını hissediyorum ya. Salak şey, ikide bir beni dometes gibi yapıyor.
---
- vee... Bittii
Ödevlerim şükür ki bitmişti. Tüm hafta sonu bana kalmıştı, yee.
- şimdi.. görevimize dönelim.
Tiki ile odadaki tüm posterleri ve resimleri çıkardık. Bunlara yatağımın yanındaki resimlerde dahil. Yani Edrien'ın artık hiçbir posteri odamda yoktu.
- odam sanki şuan çok boş gibi geliyor tiki
Yatağa kendimi attım, bir yerden başlamak lazim değilmi.
- artık arkadaşların ile olan fotoğrafları asacak daha fazla yerin var merinette.
Gülmekle yetindim. Yarın alya'nin işi olduğu için evde takılıcaktım. O sırada odama yeni şeyler yapabilirdim.
- olabilir tiki
Teresa çıkıp dışarı bakmaya karar verdim. Akşam paris ayrı bir güzel.
Aşkın şehrinde yaşamak ne güzel şey değilmi, her zaman aşık olacak birini bulursun, sadice etrafına dikkatli bakmak yeterli. Ben de bula bula ünlü bir mankene aşık olmuştum, nerdeyse imkansız bi aşk gibi geliyor kulağa, belki beni red ettiği içinde olabilir tabi.
Çok dikkatsiz ve salak'tım doğrusu. Yaptığım o saçma hareketler aklıma geliyor da, gülmemek elde değil. Edrien asıl benim o salak salak hareketlerime nasıl dayandı ya.
Bunları düşünürken gözümden bir yaş aktığını hissettim, hâlâ içten içe acı çekiyorum belli. Ne yapabilirim ki, aşk acısı çekiyoruz burda. Sandalye'ye oturup yıldızları izledim, daha çok fazla çıkmamış ama hâlâ çok güzeller.
Birkaç saat sonra yemek yiyip yattım, bir pilanim yok ama erken yatabilirim, belki erken kalkıp yapacak birşey bulurum.
------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My hero - lukanette
Fanfictionl love you lukanette ❤️❤️❤️❤️😍😍 Arada bir leydnoir vardır yani 😂😂😂❤️