07

780 55 3
                                    

___________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________

Klaus, dolu gözlerini belli etmemeye çalışarak vampir hızında odasına girdi. Rebekah ve Elijah'ya tiksindirici bakışlar atarak merdivenlerden çıktım. Klaus'un odasının kapısını çaldım, gir denememişti ama girdim. Klaus, "Gir dediğimi hatırlamıyorum." dedi. Yine paletini çıkarmış resim çiziyordu.

"Konuşmak ister misin?" dedim.

Klaus gözlerini bana dikerek, "Hayır." dedi.

"Hadi ama Klaus, ben sadece sana yardım etmek istiyorum."

Klaus, "Odamdan çıkarsan bana mükemmel bir yardımın olacak," dedi. Neden bu kadar iticiydi bu adam? Anlamıyordum, anlayamıyordum. Merakım ile "Neden bu kadar iticisin?" dedim.

Klaus, "sana öyle geçmiştir aşkım, itici değilim. Özellikle sana!" dedi. Neden özellikle bana?

"Klaus.. Belki de daha iyi davranırsan onlar seni sever.." dedim.

Keşke demeseydim! Klaus vampir hızıyla, benim boğazımdan tutarak duvara yapıştırdı. "Ben Klaus Mikaelson'ım, kimseye ihtiyacım yok! Kimsenin beni sevmesi gerekmiyor!" Bu adam neden bu kadar ani davranıyordu.

"Tamam, tamam; anladım.." geri çekildi. Derin bir nefes aldım. Cama doğru baktı, sonra yerinden bana baktı. Duvara yaslanmaya devam ettim. Bir adım atarak bana iyice yaklaştı. Bir anda öpmeye başladı. Ona karşılık vermiştim! Hemen onu ittim. "Klaus!" Hemen odasından çıktım. Ben ne yapmıştım! Klaus'u öpmüştüm!

Kol, "sakin ol normal bir şey bu." demişti. Aşağıya baktım, salonda oturmuş bana bakıyordu. Merdivenlerden indim. "Bizi mi dinledin?"

Kol, "vampir duyularım yüzünden tatlım." dedi. Göz devirerek koltuğa oturdum. "Normal şeyler bunlar, neden bu kadar büyük bir tepki verdin?" diye devam etti.

"Kol normal bir şey değil mi bu!"

Kol, "Klaus'un öptüğü ilk kız değilsin. Hayley, Camille, Caroline ve daha fazlası bla bla bla!" dedi.

"Onlardan biraz bahseder misin?"

"Hayley, Elijah'nın sevdiği. Fakat Hayley öldü, Hayley'nin Klaus'tan bir çocuğu vardı. Camielle yıllarca Klaus'un peşinde koşan biriydi. Caroline! Caroline'a deli gibi aşık olmuştu Klaus. Ama o Klaus'a yüz vermiyordu. Sadece bir kaç kez yüz verdi. Ama o şuan Stefan ile evlendi.." olaya bak be!

"Vay canına.." Klaus bir babaydı. Ve ben onu öpmüştüm! Bu iğrenç bir şeydi! Malia gülerek yanımıza geldi. Malia, "Elijah bana aşık olduğu kadını anlattı! Olaylar gerçekten çok karışık." dedi. Hayley'den bahsediyordu. Çok iğrenç bir insanım! Malia oturduktan sonra kaşlarını çattı. "Kurt kokusu alıyorum!" dedi. Kapı sertçe açıldı. Kumral saçlı birisi girmişti. Arkasında Derek'ler vardı!

"HAYLEY!" diye bağırdı Kol. Hayley ölmemiş miydi? 

"DEREK!" dedim şaşkınlık içinde. Bu imkansız gibi bir şeydi? 

_____________

Vote atmayı unutmayın. 

Pinterest: kath2rn4 🖤

𝐁𝐚𝐝 𝐇𝐲𝐛𝐫𝐢𝐝 ༄ 𝘒𝘭𝘢𝘶𝘴 𝘔𝘪𝘬𝘢𝘦𝘭𝘴𝘰𝘯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin