Balo bitmişti, ayaklarım neredeyse ölmüştü. Klaus beni kucağına alıp eve götürdü. Eve geldikten sonra odamıza geçtik. Klaus banyodayken hemen üzerimi değiştirdim. Yatağa yattım.
Her şey mükemmel gelişmişti. Klaus'un düğününü basıp onun karısı olmuştum. Kendi kendime gülümsedim. "Benim karımın aklında ne var bakayım?" Klaus'un sesini duymamla irkildim. Ona baktım. Yanıma gelip beni öptü. Işığı kapattı, yanıma yattı. Arkamdan bana sarıldı. Omzumu öptü. Bir kaç kere öpücük kondurdu. Ona döndüm. "Seni özledim," dedi bir kaç kere daha. Dudaklarımızı birleştirdim. Klaus üzerimi çıkarttı. Onun üzerine çıktım. Beni kendine bastırdı. Onun üzerini çıkarttım.
[Böyle yerleri yazamıyorum, o kadar yetenekli değilim😩]_______________________
Yazar:
Sabah olmuştu. Klaus ve Lydia sarılmış uyuyorlardı. En önemlisi sevişmişlerdi. Klaus gözlerini araladı. Karısının bu saf ve güzel hâline gülümsedi. Önüne gelen saçlarını kızın kulağının arkasına çekti. Yanağını öptü, Lydia gülümseyerek uyandı. Sonunda gerçek aşkı bulmuştu.. Onu hiç bırakmayacak birisini.
"Günaydın karıcım," dedi Klaus gülümseyerek.
"Kendimi yaşlı hissediyorum sayende!" dedi Lydia. Yatağa baktı, kan içindeydi.. "Aman Tanrım.."
"Şşş, normal şeyler bunlar.." duraksadı bana baktı, "hey biliyor musun? Stiles senin ilk aşkın bende sonuncusu olmayı planlıyorum." dedi. Lydia burukça gülümsedi. Klaus onun beline yattı. Lydia onun saçlarını okşadı. Aniden kapı açılınca Lydia hemen üzerini kapattı. İçeri Rebekah girmişti. Yanında Hope'da vardı.
"Baba-" bizi böyle görünce donmuştu.
"Çıkmalıyız Hope, sonra konuşursunuz-" dedi Rebekah.
"Hayır Hope şimdi söyleyebilirsin," Hope sinirle odadan çıktı. Ardından Rebekah çıktı. "Benim suçum!" dedi Lydia fısıltıyla. Klaus bunu duymuş olacak ki ona baktı. Lydia'nın yüzünü avuçladı. "Neden kendini suçluyorsun?" Lydia cevap vermedi. Klaus devam etti, "Lydia hiçbiri senin suçun değil, hem biz evliyiz artık." Lydia ona sarıldı. Klaus karşılık verdi.
"Ben çıkıyorum bebeğim, sende üzerini giyip aşağı gel." Lydia yatağından kalkıp üzerini değiştirdi. Günlük işlerini halledip aşağı indi. Ailecek güzel bir kahvaltı yapmaya başladılar. Lydia midesinin bulantısıyla masadan kalkıp lavaboya gitti. Kusmaya başladı. Klaus arkasından gitti. Lydia'nın saçlarından tuttu. Lydia'nın kusması bitince Klaus konuşmaya başladı.
"Sanırım bize yeni bir Mikaelson geliyor."
"Sanırım öyle Klaus.."
______________________
Vote atmayı unutmayın, takip etmeyi de unutmayın tabii😌
♡♡♡