Birilerinin yanında kalma sebebimiz bize yapılanlar değildir. Ne niyetle yapıldığıdır. Bu yüzdendir ki insanlar, onlara acı çektiren kişilerin yanında kalmaya devam ederler. Niyetlerinin iyi olduğuna inanmak isterler. Ne zaman ki o inancı kaybederler, işte o zaman ayrılık vakti gelmiştir.
________
Min Ah kendini geriye çekmek istediğinde Chan ona daha sıkı sarıldı.
"Biraz daha."
Sesindeki çocuksu istek Min Ah'nın omuzlarını gevşetmesine sebep oldu. Sarılışına karşılık vermemişti. Ne kadar vermek istese de... 'Hata yaptın Min Ah! Onu öpmemeliydin. ' İç dünyasında kendine kızarken alt dudağını ısırdı. Chan biraz sonra kendini çektiğinde ona hata yaptığını söylemek istedi. Ama Chan konuşacağını fark ettiğinde dudaklarına parmaklarını koyarak susturdu onu.
"Bir şey söyleme." dedi yavaşça. Oturduğu yerden kalkıp sakin adımlarla odasına gittiğinde bu sefer arkada kalan Min Ah olmuştu.
***
Min Ah kısacık bir uykunun ardından gözlerini araladı. Mutfağa su almaya gidecekti ama banyodan gelen seslerle oraya yöneldi. Aralık kapıdan baktığında Felix'i gördü. Ağrıyan sırtına yakı takmaya çalışıyordu. Ama hem acıyan bedeninden dolayı hem de kolları yetişmediği için zorlanıyordu. Min Ah aralık kapıyı biraz daha itti.
"Yardım edebilir miyim?"
Felix hiç beklemediği anda gelen sesle yerinde sıçradı. Min Ah'yı gördüğünde masum ve yorgun yüzünde teslim oluş belirdi.
"Eder misin?" dedi kalın sesini alçak tutmaya çalışarak. Min Ah ona dostane bir tebessüm gönderip kenarda duran açılmamış paketlerden birini eline aldı. Ama önce nerenin acıdığını bulmalıydı.
Eliyle masaj yaparak omurgasında gezdirdi.
"Uyuyamadın mı?"
"Ağrıdan uyuyamadım."
Min Ah'nın dokunduğu her yeri acıyordu Felix'in. Min Ah kısa bir an düşündükten sonra yakıyı bir kenara bıraktı.
"Felix?"
Felix'in dikkatini çektiğinden emin olduktan sonra devam etti.
"Akapunktur yapmamı ister misin? Elim hafiftir."
***
Seungmin içeri gözlerini ovalayarak girdiğinde gördükleriyle dona kaldı.
Min Ah, Felix'e uzun uzun iğneler batırıyordu. Minho ve Hyunjin ise kenarda sıra kavgası yapıyorlardı.
"Ben büyüğüm önce bana yapacak."
"Ama önce ben geldim Hyung, haksızlık bu."
Minho ona göz devirerek baktı.
"200 derece 20 dakika?"
"Pff!"
Hyunjin pes ederek ellerini kaldırdı.
"Noluyor burda?" dedi Seungmin.
"Min Ah bize akapunktur yapacak." dedi Hyunjin ellerini çırparken.
Seungmin'in ifadesi dehşet vericiden normal bir ifadeye dönmüştü olayı anladığında.
Felix ağrılarının şimdiden azalmasıyla kısa bir şekerlemeye yatmıştı. Üstünde gezinen iğneler umrunda değildi. Uyursa daha iyi olurdu.
Seungmin meraklı gözlerle Min Ah'yı incelerken Felix'in başını okşadı. Şu an çok huzurlu görünüyordu.
"Felix bir süre daha kıpırdama." dedi Min Ah ayağa kalkarken. Hyunjin ve Minho'ya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ KURT
FanfictionHayatını gizli saklı, bir maskenin ardında yaşıyordu genç kadın. Hayatını birilerinden saklanarak, onlardan daha güçlü olmak için ailesini karanlık köşelerde seyrederek geçirmişti. Sabırla o gücü ezeceği günü bekliyordu. Hayat ki, onu bu süreçte def...