Ek Bölüm

11 2 0
                                    

Hayatımız bazen beklenmedik anlarda güzelleşir. Ama bu geçmişimizin bizi bıraktığı anlamına gelmez. Nereye gidersek gidelim, bizimle beraber izlerimizi de taşırız. Bazılarımız için en büyük mücadele, geçmişinden gelen izleri taşıyor olmaktır.
_______________

Eun Mi solundaki camdan dışarı baktı. Bugün meslekleri tanıma günüydü ve aileler gelecekti. Ebeveynler teker teker gelip çocuklarının yanlarındaki yerlerini alırken, Eun Mi annesinin ve babasının yetişmesi için dua ediyordu sessizce. Dışarda yağmur vardı. Annesinin söylediğine göre yağmurda edilen dualar kabul olurdu. O halde Eun Mi'nin duası da kabul olmalıydı.

"Eun Mi?"

Eun Mi adını duymasıyla irkilerek öğretmenine döndü.

"Annen veya baban gelemedi sanırım."

"Onun annesi veya babası yok ki öğretmenim."

Sınıftan bir çocuğun sözleri diğer çocukları güldürürken aileler - kimisi ciddi, kimisi laf olsun diye- çocuklarını uyardı. Eun Mi ayağa kalkıp başını eğdi.

"Geleceklerini söylemişlerdi. Ama sanırım işleri uzadı." dedi Eun Mi mahçup olarak.

"Sorun değil, ailen oldukça meşgul insanlar." dedi öğretmen Eun Mi'ye gülümseyerek.

"Oh- öğretmenim birileri geliyor."

Cam kenarında oturan bir çocuğun camdan gördüklerini sesli dile getirmesiyle sınıfta kargaşa yaşandı. Çocuklar merakla cam kenarına giderken aileler de onlarla beraber cama uzandı.

"Bunlar kim?"

"Woahh, arabalara bak!"

Min Ah görevden zar zor boşluk bulup son sürat kızının okuluna gelmişti. Kapı girişinde Stray Kids'in grup araçları vardı. Arka arkaya gelmiş olmaları ikisinin de geç kalmış olduğunu gösteriyordu. Yağan yağmurda ıslanmamaları için üyelere şemsiye tutan korumalar ve araçlardan hızla inen üyelerle buluştu Min Ah.

"Geç kaldık." diye sızlandı Chan'ın koluna girerken.

"Eun Mi çok kızmaz umarım."dedi Chan.

Min Ah ve Chan önde diğer üyeler arkada hızla okula girdiler. Eun Mi'nin sınıfının önüne geldiklerinde Chan kapıyı tıklattı.

"Ah, bir dakika."dedi Min Ah.

"Ne oldu?"

Chan'ın meraklı bakışları karısının hareketlerini izledi. Min Ah bacağında silahı çıkarıp yanlarındaki korumalardan birine verdi.

"Tamam girelim."

Chan kapıyı aralayıp içeriye başını uzattı. Merakla ve hayranlıkla bakan kalabalıkta göz gezdirip öğretmene gülümsedi.

"Kusura bakmayın. Biz biraz geç kaldık."

O sırada hemen arkasından Min Ah başını uzatmış ve kızıyla göz göze gelip ona göz kırpmıştı.

"Sorun değil buyrun lütfen." dedi öğretmen geniş gülümsemesiyle.

Chan elini tuttuğu karısıyla beraber içeri girerken arkalarında tren yapan üyeler de minik minik adımlarla içeri girdiler. Felix ve Jisung Eun Mi'ye bakıp el salladı.

"Reklam çekiminden geliyoruz da, biraz kalabalığız. Sorun olur mu?"

Öğretmen çocuklarına el sallayan üyelere gülüp başını iki yana salladı.

"Hiç sorun değil."

Chan ve Min Ah Eun Mi'nin yanına giderken üyeler en arkaya geçip ayakta yan yana dizildiler.

YALNIZ KURTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin