Part 2🤍

414 17 3
                                    

Η ώρα είναι 12 το μεσημερι, ξυπνάω και νιώθω το κεφάλι μου βαρύ και έχω αναγούλα. Πωωω τι ήπια χθες. Βλέπω δίπλα στο κρεβάτι μου την Μαρία (κολλητη μου).

Εγώ: Ε ξυπνά ζώο, σπιτι δεν έχεις;;
Μαρία: τι θες άσε με να κοιμηθω γαμω! (Λέει και παω στο μπάνιο και γεμίζω έναν κουβά με παγωμένο νερο)
Εγώ: τελευταία φορά, ξυπνά
Μαρία: όχι. (Και τότε αδειάζω όλο τον κουβά με το νερο επάνω της με αποτέλεσμα και πεταχτεί πάνω και να αρχίσει να τσιρίζει)
Μαρία: ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΩΡΗ ΠΟΥΤΑΝΑ. ΤΡΕΞΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ ( λέει και αρχίζω να τρεχω γελώντας)
Εγώ: ΜΑΡΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑ
Μαρία: α ναι ειναι και αυτό.
Εγώ: λοιπόν τι έγινε χθες; (Ρωταω ενώ καθομαστε στην κουζίνα και τρωμε πρωινό)
Εγώ: το τελευταίο πραγμα που θυμαμαι ειναι να βγαίνω έξω με ένα μαναρακι που ούτε το όνομα του δεν θυμαμαι.
Μαρία: ναι και εγώ με αυτό το μαναρακι σε βρήκα να φασωνεστε έξω και να πίνετε και αλλά ποτάκια 
Εγώ: πωωω έγινε και κάτι άλλο ή μετά με πήρες από εκει;
Μαρία: σε αφησα λίγο ακόμα και μετά σε πήρα να κοιμηθούμε, δεν έγινε κάτι παραπανω
Εγώ: τελεια θενξ




Μετά από δυο ώρες έχω πάρει όλα τα πράγματα μου και πηγαίνουμε με την μαμά μου και τον αδερφό μου στο αεροδρόμιο. Εκει βλέπω ολους τους φίλους μου. Πέφτω επάνω τους και τους αγκαλιάζω. Γαμω θα μου λείψουν. Πφ τέλος πάντων. Αγκαλιάζω όσο πιο σφιχτά τον αδερφό μου, τους χαιρετάω ολους και μπαίνουμε στο αεροπλάνο. Αθήνα σου έρχομαι!

Μετά από μια ωρα είμασταν ηδη εκει. Τελικά όντως ειναι κοντα... ανεβάζω στορυ στο ινσταγκραμ μια φωτο που έβγαλα από πριν και μπαίνουμε σε ταξί για να πάμε στο νέο μας σπιτι!

Φωτο:

Μετά από 20 λεπτά είχαμε φτάσει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Μετά από 20 λεπτά είχαμε φτάσει. Εμ έπαθα σοκ ήταν τεράστιο. Μπαίνω ενθουσιασμένη μεσα και τρεχω αμέσως στον επάνω όροφο να διαλέξω το δωμάτιο μουυυ. Διαλέγω ένα τελειο δωμάτιο, φουλ μινιμαλ, με παράθυρο, τεράστιο κρεβάτι, και δωμάτιο ντουλάπα. Δεν μπορώ ερωτεύτηκα.


Bad girl and bad boyWhere stories live. Discover now