Το κουδούνι επιτέλους χτυπάει. Οι μαλακες μπροστά μου δεν σταμάτησαν να μιλάνε, επίσης η καθηγήτρια ειναι ότι πιο βαρετό υπάρχει. Βγαίνω από την τάξη και δυο κοπέλες με πλησιάζουν με ένα χαμόγελο
Κοπέλα 1: γεια σου ειμαι η εμμυ ( μου λέει με ένα τεράστιο χαμόγελο και δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω και να συστηθώ και εγώ)
Κοπέλα 2: γεια σου εγώ ειμαι η Έλενα (λέει και εκείνη χαμογελώντας)
Εγώ: γεια σας εγώ ειμαι η gigi (λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ)
Εμμυ: θέλεις να πάμε να κάτσουμε σε κανένα παγκάκι;
Εγώ: φυσικά!Το κουδούνι χτυπάει για την επόμενη ωρα και η ψυχολογία μου έχει ανεβει μετά την γνωριμία μου με τα κορίτσια. Δεν φαίνονται ντίβες ήταν πολύ γλυκιές. Συζητήσαμε όσο προλάβαμε και μπορώ να πω πως τις συμπάθησα.
Μετά από 5 ώρες σχολείου επιτέλους σχολάμε. Περασα την μέρα μου με τα δυο κορίτσια. Γνωριστήκαμε αρκετά, ανταλλάξαμε και ινσταγκραμ και μεσσεντζερ και κανονίσαμε να βγούμε για καφέ το απόγευμα. Θα έρθει και ένας φίλος τους μαζί, που ειναι και αυτος 3η λυκείου απλά σε άλλο τμήμα, απλά σήμερα δεν ήρθε στο σχολείο.
Γυρίζω σπιτι, παίρνω τηλ την μαμά μου μιας και ειναι δουλειά να της πω τα νέα μου και να την ενημερώσω ότι το απόγευμα θα πάω για καφέ. Μετά κάθομαι, τρώω και ανεβαίνω να διαβάσω για καμία ωρα και μετά να κοιμηθώ.
Η ωρα πήγε 7 και ξεκινάω να ετοιμάζομαι. Βάφομαι λίγο, ντύνομαι:
Και ξεκινάω για την καφετέρια που κανονίσαμε. Μπαίνω και συνειδητοποιώ ότι ειναι πολύ κοντα στο σχολείο και υπάρχουν πολλά παιδιά του έχω δει, λογικό, ειναι πολύ ομορφο μαγαζί. Κατευθείαν βλέπω σε ένα τραπεζι τα κορίτσια. Εκει βλέπω και το αγόρι που έλεγαν.
Εγώ: γεια σας (λέω χαμογελαστά και κοιτάζω το αγόρι)
Εγώ: gigi χαρηκα
Πέτρος: γεια σου gigi, Πέτρος, και εγώ χαίρομαι που σε γνωρίζω, μου μίλησαν τα κορίτσια για εσενα (λέει χαμογελαστός και αμέσως νιώθω άνετα)
YOU ARE READING
Bad girl and bad boy
Teen FictionGigi: Μια δυναμική κοπέλα, με απεριόριστη αυτοπεποίθηση. Είναι 18 και πηγαίνει 3η λυκείου. Πολύ προστατευτική με τους φίλους της. Πανέμορφη ξανθιά κοπέλα, με υπέροχο σώμα και απίστευτα γκρι μάτια που τραβάνε παντα την προσοχή. Όπως επίσης και το στυ...