Part 6🤍

352 19 0
                                    

Είμαστε σχολείο, ο Πάνος ειναι συνέχεια μαζί μου και μου έχει σπάσει τα νεύρα. Νταξει ωραιο παιδί δεν μπορώ να πω. Αλλά δεν τα έχουμε κιόλας, τι πίεση ειναι αυτή. Ξεκίνησε τις ζηλειες ηδη. Θύμωσε που έφυγα χθες από το σπιτι του John στις 12:30. Δηλαδη ούτε η μαμά μου. Επιτέλους βρίσκω λίγο χρόνο και ξεφεύγω από διπλα του και κάθομαι με τον Πέτρο

Πέτρος: τι λέει μικρή, προβληματισμένη σε βλέπω ( λέει ενώ με έχει αγκαλια και του χαμογελάω. Τι να του πω τώρα και αυτού του ανθρώπου, ειναι φίλοι με τον άλλον)
Εγώ: Ε να σου πω κάτι χωρίς να θυμώσεις;;
Πέτρος: οχ όταν ξεκινάει κάποιος ετσι την πρόταση του παντα θυμώνω
Εγώ: λοιπόν χθες φιληθήκαμε με τον πανο
Πέτρος: αωωωω και;;
Εγώ: ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΟΛΛΗΤΣΙΔΑ
Εγώ: δεν λέω παρά πολύ ωραιο παιδι, ήθελα μα συμβεί κάτι, αλλά πρώτον δεν ειμαι σε φαση για σχέση και δεύτερον και να ήμουν με έχει φρικάρει. Ειναι συνέχεια μαζί μου. (Λέω απελπισμένη και γελάει)
Πέτρος: πω ρε μαλακα με οποία έχει κάνει κάτι τα ίδια έρχονται και μου λένε. Αφού δεν τον κόβει (λέει και ανακουφίζομαι)
Εγώ: αστα
Πέτρος: κοιτά μικρή πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι δεν ειναι όλοι τόσο τέλειοι όσο εγώ
Εγώ: ΙΟΥΥΥ
Πέτρος: τι είπες;;; Τρέξε (λέει και αρχίζω να τσιρίζω και να τρεχω. Έχουμε γίνει θέαμα σε όλο το σχολείο αλλά νιώθω ένα συγκεκριμένο ζευγάρι ματιών να με καίει, γυρίζω και βλέπω τον John. Πω σε φίλε αυτος κάθε μέρα γίνεται και πιο ομορφος.)
Εγώ: Πέτρος σε παρακαλωωω, κουράστηκα (λέω και σταματαω λαχανιασμένη και πάω να τον αγκαλιάσω και αυτος γελάει)
Πέτρος: είδες ότι ειμαι τελειος; Στην αγκαλια μου ήρθες πάλι
Εγώ: βρε Άι στο διάολο (λέω και γελάμε)

Χτυπάει το κουδούνι και μπαίνουμε μεσα. Πριν μπει ο καθηγητής, σηκώνεται ο John και μας φωνάζει να σταματήσουμε

John: λοιπόν μάγκες αύριο βράδυ πάρτι στο σπιτι μου. Ελάτε όσοι θέλετε και καλέστε και όποιον θέλετε, θα σας περιμενω! (Λέει και κάθεται)

Θα πουτανακια της τάξης τον κοιτάνε ξελιγωμένες και του χαμογελάνε, και αυτος τις κλείνει το μάτι. Θα ξερασω.

Οι βαρετές ώρες του σχολείου τελείωσαν και εγώ λέω τα παιδιά να πάμε σπιτι μου για ταινία. Για την ακρίβεια ειπα την εμμυ την Έλενα και τον Πέτρος. Απλά όπως παντα ήταν διπλα μου και ο Πάνος και αυτοπροσκαλεστηκε.

Βλέπουμε την ταινία και γελάμε μιας και ειναι κωμωδία.

Εμμυ: Ε παιδιά θα πάμε αύριο στο πάρτι του John Ε; Παντα κάνει τα πιο γαματα πάρτι (λέει και όλοι συμφωνούμε πως θα πάμε)

Bad girl and bad boyWhere stories live. Discover now