Part 5🤍

357 18 2
                                    

Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει η μαμά μου

Εγώ: γεια σας (λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ)
Μαμά ηλιθίου: γεια σου κορίτσι μου, τι θα ήθελες; (Λέει και εκείνη με ένα χαμόγελο)

Ειναι πολύ γλυκιά, χάθηκε ο αχαΐρευτος να της μοιάσει λίγο;

Εγώ: Ε ειμαι μια καινούργια συμμαθήτρια του John, η gigi και έχουμε μια εργασία, είναι εδώ;;
Μαμά ηλιθίου: ναι κορίτσι μου, εγώ ειμαι η μαμά του, με λένε Μαρία, χαρηκα. ανέβα, επάνω ειναι (λέει και μου εξηγεί που να πάω)
Εγώ: τελεια σας ευχαριστω πολύ!

Το σπιτι ειναι ότι καλυτερο, ειναι πολύ μινιμαλ και ομορφο. Επίσης ειναι τεράστιο.

Φτάνω έξω από την πορτα και χτυπάω

Ηλιθιος: Ελα μαμά (λέει και ανοίγω)
Εγώ: νταξει δεν με λες και μαμά (λέω πονηρά και γελαω)
Ηλιθιος: α η εργασία, το ξεχασα (λέει και τον παρατηρώ, ειναι χωρίς μπλούζα. Καλά νταξει ηλιθιος δεν λέω αλλά έχει σωματαρα. Δεν έχω δει καλυτερο. Πωωωω βάλε την μπλούζα σου αγόρι μου)

Κοιταει το ρολόι

John: αργησες... αλλά μάλλον ήσουν υπερβολικά απασχολημένη με το να φασωνεσε με βλάκες (λέει και ξαπλώνει στο κρεβάτι του)
Εγώ: υπάρχει πρόβλημα; (Λέω και κάθομαι στην καρέκλα)

Ανοίγω το λαπτοπ μου και βγάζω ένα τετράδιο (νιώθω το βλέμμα του πάνω μου και συγκεκριμένα στο στήθος μου. Ιου)

Εγώ: γενικά προτιμω να κοιτάνε το πρόσωπο μου (λέω και του πετάω το τετράδιο ενώ αυτος γελάει)
Ηλιθιος: να προσέχεις τι φοράς τότε...
εγώ: θα σηκωθείς να ξεκινήσουμε;
Ηλιθιος: μπορώ και από εδώ (λέει και σταματαω να ασχολουμαι γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτε)
Εγώ: μπορώ να καπνίσω εδώ;
Ηλιθιος: ναι (λέει και ανάβω τσιγάρο ενώ μου κάνει νόημα για το που έχει τασάκι)

Είμαστε μισή ωρα εδώ και διαβάσω πληροφορίες από διαφορες ιστοσελίδες

Εγώ: δηλαδη ήταν ανάγκη να μας βάλει για τον μεσαίωνα;; Κάτι πιο βαρετό δεν βρήκε; (Λέω απελπισμένη και κάθομαι πίσω στην καρέκλα)

Τότε ακούω χτύπημα της πόρτας

John: παρακαλω;
Κυρία Μαρία: γεια σας, συγγνώμη αν ενοχλώ. Σας έφερα κάτι να φάτε και λίγο χυμό (λέει και χαμογελάει)

Σηκώνομαι να πάρω τον δίσκο από τα χέρια της

Εγώ: σας ευχαριστούμε παρά πολύ, δεν χρειαζόταν (λέω και της χαμογελάω)
John: δεν συνηθίζεις να ανεβάζεις φαγητα όταν έχω επισκέψεις
Κυρία Μαρία: δεν συνηθίζεις να φέρνεις γλυκά κορίτσια σπιτι μας για εργασία (του λέει και γελαω)
Εγώ: και πάλι σας ευχαριστούμε (λέω και βγαίνει)

Bad girl and bad boyWhere stories live. Discover now