POV John
Ξυπνάω και την βλέπω στην αγκαλια μου. Ειναι πανεμορφη. Τόσο φυσική σε σχέση με τις άλλες.
Της φυλάω τα μαλλιά. Μυρίζει υπέροχα. Μαλακα τι έχω πάθει. Ειναι υπέροχη αυτή η κοπέλα. Όταν ειδα χθες τον μαλακα να της κολλαει τόσο τρελάθηκα. Μου αρέσει που δεν ειναι γατακι. Χθες ήξερε τόσο καλά τι έκανε. Πφ μαρεσει ρε μαλακα. Όμως δεν κάνω σχέσεις. Νομίζω ότι δεν ειμαι ικανός για αυτό. Και ειδικά με την Gigi φοβαμαι. Φοβαμαι ότι πρώτον δεν θα θέλει. Γιατί είπε χθες ότι δεν έκανε ξανά σχέση μετά από εκείνον τον μαλακα. Και δεύτερον φοβαμαι ότι αν αφεθεί και τελικά τα φτιάξουμε, θα γίνω και εγώ σαν τον άλλον τον μαλακα και θα την πληγωσω. Και ειναι υπερβολικά καλή για κάτι τέτοιο.Τις σκέψεις μου διακόπτει η gigi. Την βλέπω να ανοίγει τα μάτια της. Με βλέπει και τα ξανά κλείνει χαμογελώντας. Αχ μωρε μικρή. Τι ματαρες ειναι αυτες ρε βλάκα. Γκρι μάτια. Σκουραίνουν και ανοίγουν αναλογα με την διάθεση της. Ειναι τόσο εκφράστηκα αλλά ταυτόχρονα βγάζουν κάτι το ψυχρό και αυτό με τρελενει.
Gigi: Καλημερα (μου λέει και τεντώνεται)
Εγώ: Καλημερα μικρή (λέω και της χαϊδεύω τα μαλλιά)
Gigi: κατεβαίνουμε για πρωινό;;
Εγώ: αμε (λέω και σηκώνομαι, με παρατηρεί και ξανά κάθεται)
Gigi: John!
Εγώ: τι μικρή;
Gigi: ντυσου πρώτα, ελεος. (Λέει αηδιασμένη και καλά μιας και φοράω μόνο μποξεράκι)
Εγώ: γιατί γλυκουλα; Αποσυντονίζεσαι; (Ρωταω ενώ φοράω το τζιν και το πουκαμισο μου από χθες)
Gigi: απλά με αηδιαζεις και μου κόβεις την όρεξη (λέει και γελάει)
Εγώ: λοιπόν πάω λίγο πρώτος στο μπάνιο να πλυθώ και κατεβαίνω, Ελα όταν είσαι έτοιμη (λέω και βγαίνω από το δωμάτιο και την ακούω να φωνάζει από πίσω)
Gigi: ότι θέλω θα κάνω! (Και χαμογελάω)Αφού τελειώνω με το μπάνιο κατεβαίνω κατω και κάθομαι στο τραπεζι. Ανοίγω το κινητό μου και μπαίνω λίγο ινσταγκραμ. Εμφανίζεται στην αρχική μου η φωτο της και απλά διαβαζω τα άπειρα σχόλια από λιγούρια. Αχχχχ τι με νοιαζει! Πατάω λαικ και συνεχίζω το σκρολ ενώ ακούω κλειδιά στην πορτα.
Οχ τι σκατα; Αφού οι γονείς της θα έλλειπαν!Βλέπω ενα αγόρι που φαίνεται πιο μεγάλος από εμενα να μπαίνει στην κουζίνα. Αυτή δεν είπε ότι δεν κάνει σχέσεις;; Τι; Σε αυτον έδωσε και το κλειδί του σπιτιού;; Γαμω γιατί μου είπε ψέματα!
Μαλακας: εμ Καλημερα! Η Gigi? (Λέει και με κοιτάζει εξεταστικά. Δεν θα τα πάμε καλά μπρο)
Εγώ: ειναι επάνω, θα κατέβει σε λίγο (λέω κάπως απότομα)
Μαλακας: α Κώστας χαρηκα (λέει και μου δίνει το χέρι για χειραψία. Το δινω και εγώ από ευγένεια και γιατί έχω υπερβολικό εγωισμό για να δείξω ότι έχω νευριάσει με την όλη κατάσταση)
Εγώ: John και εγώ (λέω και σφίγγουμε τα χέρια)Τότε μας διακόπτει η Gigi η οποία μόλις βλέπει τον Κώστα τσιρίζει και πέφτει πάνω του. Μαλακα τόσο χεσμενο με έχει;;
Gigi: τι κάνεις εσυ εδώ;;
Κώστας: δεν ήθελες να έρθω μικρή;; (Την λέει και αυτος μικρή;; Αχ τα νευράκια μου)
Gigi: φυσικά και ήθελα!
Κώστας: έμαθα χθες ότι η άλλη έφυγε Ιταλία, βλεπεις δεν εκρινε απαραίτητο να με ενημέρωση πιο πριν. και έκλεισα κατευθείαν εισιτήρια για να έρθω.
Gigi: αχ ρε γλυκουλη (λέει και το φιλάει στο μάγουλο. Μαλακα εγώ τι κάθομαι εδώ; Να κρατάω φανάρι; Άντε στον διάολο)
Κώστας: βεβαια ίσως επρεπε να πάρω ένα τηλεφωνακι πρώτα, δεν ήξερα ότι θα έχεις παρέα (λέει και μου χαμογελάει. Μα καλά αυτος δεν δείχνει καθόλου νευριασμένος που η κοπέλα του ήταν με άλλον)
Gigi: όχι όχι δεν πειράζει καθόλου (α θα την δείρω.)
Κώστας: λοιπόν; Ο John ειναι το αγόρι σου;; (Ρωτάει χαμογελώντας και παραξενεύομαι)
Gigi+εγώ: εεεεε είμαστε απλά φίλοι (λεμε και οι δυο και κοιταζόμαστε άβολα)
Κώστας: ααα εμ μαλιστα. Εγώ ειμαι ο αδερφός της! (Λέει και τότε νιώθω ότι φευγει ένα τεράστιο βάρος από πάνω μου. Φφφ δεν μου είπε ψέματα! Νόμιζα ότι ήταν σαν όλες τις άλλες)
Εγω: αα δεν ήξερα ότι έχεις αδερφό (λέω και την κοιτάζω)
Gigi: ναι δεν έτυχε να στο πω (λέει και με κοιτάζει απολογητικά η γλυκουλα)
Κώστας: τόσο πολύ μαγαπαει... (λέει και καλά πληγωμένος και γελάμε)
Εγώ: εμ εγώ νομίζω πως ήρθε η ωρα να πηγαίνω. Να τα πείτε και εσεις
Κώστας: Ε δεν χρειάζεται. Εξάλλου εγώ σας έκοψα. Χίλια συγγνώμη (λέει και φαίνεται να μιλάει με μεγάλη ειλικρίνεια. Τον τυπά όσο πάει τον συμπαθω περισσότερο!)
Εγώ: όχι εμείς ένα πρωινό θα τρώγαμε. Εξάλλου περασε και η ωρα. Λοιπόν Κώστα χαρηκα πολύ που σε γνώρισα (λέω και χαμογελάει)
Κώστας: και εγώ
Εγώ: Gigi εμείς τα λεμε (λέω και την αγκαλιάζω. Με πάει ως την πορτα)
Εγώ: περασα πολύ ωραια χθες (λέω και την βλέπω να χαμογελάει αμήχανα)
Gigi: εμ και εγώ
Εγώ: λοιπόν να πηγαίνω, μπάι
Εγώ: μπάι (λέει και της δινω ένα γρήγορο πεταχτώ φιλί. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ)Μου χαμογελάει και τότε φεύγω
Καιιιιιι αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα! Ελπίζω να σας αρεσε, αν σας αρεσε πατήστε αστερακι🤍
YOU ARE READING
Bad girl and bad boy
Teen FictionGigi: Μια δυναμική κοπέλα, με απεριόριστη αυτοπεποίθηση. Είναι 18 και πηγαίνει 3η λυκείου. Πολύ προστατευτική με τους φίλους της. Πανέμορφη ξανθιά κοπέλα, με υπέροχο σώμα και απίστευτα γκρι μάτια που τραβάνε παντα την προσοχή. Όπως επίσης και το στυ...