Part 17🤍

316 16 1
                                    

Τότε τον νιώθω να ξεκολλάει απότομα από πάνω μου

John: φίλε νομίζω σου είπε να την αφήσεις! (Λέει έντονα και τον βλέπω να έχει νευριάσει απίστευτα)
Ανώμαλος: οκευ φίλε σορρυ φεύγω (λέει και φευγει)

Εγω: ευχαριστω για αυτό (λέω και κοιτάζω αλλου)

Εκείνος με πιάνει από το πιγούνι και γυρίζει το κεφάλι μου ώστε να τον κοιτάω

John: δεν κάνει τιποτα... είσαι πολύ ομορφη σήμερα (λέει και δαγκώνει τα χείλι του. Γαμω νιώθω να ανατριχιάζω μόνο που βλέπω αυτό)
Εγώ: ευχαριστω πολύ! Αν και ειμαι παντα ομορφη! (Λέω και τινάζω το μαλλι μου ψωνίστηκα)
John: μμμ ναι ειδικά με τον κότσο. Ότι πιο σεξι υπάρχει! (Λέει και γελάμε)
John: χορεύουμε;; (Λέει και με κοιτάζει)
Εγώ: αν μου υποσχεθείς ότι εσυ δεν θα ανάψεις τόσο μαζί μου όσο ο προηγούμενος και με αφήνεις να φύγω! (Λέω και γελαω)
John: ανάβω μαζί σου μόνο που σε βλέπω (λέει ψυθιριστα στο αυτί μου και μου αφήνει ένα φιλί στον λαιμό)
Εγώ: JOHN! (Λέω και τον κοιτάζω νευριασμενη)
John: Ελα πλάκα κάνω (λέει και γελάει. Με πιάνει από την μέση, με ακουμπάει πάνω του και ξεκινάμε να χορεύουμε)

Δεν ξέρω τι ωρα έχει πάει αλλά έχω κουραστεί

Εγώ: John? Κουράστηκα μήπως να σταματήσουμε;;
John: αμε, θες να σε πάω σπιτι;; (Ρωτάει και γνέφω. Ψαχνω τα παιδιά και αφού τους ενημερώνω ότι φεύγω, πάω στον John)

Βγαίνουμε έξω και μόλις με χτυπάει ο κρύος αέρας κατευθείαν νιώθω καλύτερα

Μπαίνουμε μεσα στο αμάξι και ξεκινάμε για το σπιτι μου. Επικρατεί μια άβολη σιωπή που δεν τολμάω να σπάσω όμως το κάνει αυτος

John: πως περασες;
Εγώ: μια χαρα αν εξαιρέσεις τον παπάρα (λέω και γελάει)
John: μμμ να μην χορεύεις με αγοράκια, τι να κάνουν και αυτά...
Εγώ: να μαζεύουν το πουλι τους! Άκου εκει τι να κάνουν! Άρα δεν επρεπε να χορέψω ούτε με εσενα;
John: άλλο εγώ.
Εγώ: μμμ ναι οκ
John: φτασαμεε
Εγώ: ναιι
John: Gigi? (Λέει και με κοιτάζει για λίγο σκεπτικός)
Εγώ: παρακαλω;
John: νυσταζεις;
Εγώ: όχι ιδιαίτερα
John: α (λέει και κόβει αυτό που θέλει να πει... ας τον βγάλω από την δύσκολη θέση)
Εγώ: θες να έρθεις πάνω να κάτσουμε λίγο στο μπαλκόνι να πιούμε ακόμη κανένα ποτό;
John: θέλω, πάμε

Ανεβαίνουμε πάνω και βγάζουμε δυο καρέκλες έξω. Φέρνω ένα μπουκάλι ουίσκι και ένα σταχτοδοχείο.

Εγώ: γιατί δεν πηγές πίσω στο μπαρ; Δεν θα βαρεθείς τώρα; (Ρωταω και καθομαστε. Ανοίγω το μπουκάλι, πινω μια γουλιά και του το δινω. Ανάβω τσιγάρο και τον κοιτάω)
John: μπα. Δεν είχα όρεξη σήμερα για κλαμπ, πολύ φασαρία και πολλές πουτανες (λέει και πίνει και αυτος από το μπουκάλι)
Εγώ: ξερεις ειναι και πως θα συμπεριφερθείς στην κοπέλα που έχεις απέναντι σου. Μπορεί να έγινε πιο χύμα γιατί πληγώθηκε πιο παλιά (λέω και με κοιταει)
John: μμμμ μιλάς από πείρα;
Εγώ: γιατί ειμαι εγώ πουτανα;; (Λέω με νεύρα και γελάει)
John: όχι πραγματικά όχι δεν εννοούσα αυτό. Απλά και εσυ έχεις επαφές με αγόρια, δεν είσαι σαν αυτες τις μιξοπαρθενες, αλλά ούτε και πουτανα. Δείχνεις να έχεις τον ελέγχο. Ότι μπορείς να έχεις όποιον θέλεις και το ξερεις, όμως δεν το παρά τραβάς.
Εγώ: JOHN για όνομα του θεού! Πες κάτι καλό για τις κοπέλες! Ελεος
John: Ελα σορρυ έχεις δικιο. Για πες
Εγώ: Ε κοιτά. Ήρθα από Θεσσαλονίκη όπως μάλλον ξερεις. Και εκει η ζωή μου ήταν κάπως ετσι, απλά με περισσότερους παιδικούς φίλους. Είχα σχέση με ενα αγόρι για αρκετό καιρό. Ήμουν πραγματικά ένα κοριτσάκι πολύ γλυκο και γατακι στην σχέση, χωρίς πρωτοβουλίες. Με αυτον έκανα σεξ και πρώτη φορά. Μετά έμαθα ότι πηδήχτηκε και με την τότε «κολλητη» μου και ξέκοψα προφανώς και με τους δυο. Έγινα πιο επιλεκτική με τους φίλους μου και τα αγόρια που συναναστρέφομαι. Άλλαξα κιόλας, μεγάλωσα. Άρχισα να έχω πολύ περισσότερο αυτοπεποίθηση και σε αυτό με βοηθούσε και η τρομερή βελτίωση της εξωτερικής μου εμφανίσεις. Δεν το λέω ψωνίστηκα αλλά ναι νομίζω καταλαβαίνεις. Όντως μετά από κανένα χρόνο ένιωθα ότι μπορούσα να έχω όποιον θέλω. Περνούσα καλά όμως ποτε δεν ξανά έκανα σχέση μέχρι σήμερα.
John: φακ. Μαλακας ο τύπος. Λυπάμαι για αυτό
Εγώ: μην λυπάσαι. Αν δεν γινόταν αυτό δεν θα ήμουν αυτή η γαματη γκομενα που ειμαι σήμερα (λέω και γελάμε)

Συζητάμε για αρκετή ωρα και νιώθω να νυστάζω. Και από το γεγονός ότι ήπιαμε αρκετά, όμως και από το γεγονός ότι πήγε 5 το πρωί.

Εγώ: Ε νυσταξα λίγο (λέω και με κοιταει)
John: μμμ να πηγαίνω τότε (λέει και γελαω)
John: τι γελας ρε χαζο
Εγώ: που θα πας ρε βλάκα, έχεις πιει δεν παίζει να σε αφήσω να οδηγήσεις!
John: είπε αυτή που δεν έχει πιει καθόλου! (Λέει ειρωνικά)
Εγώ: έχω πιει όμως δεν έχω σκοπό να οδηγήσω. Εδώ θα κοιμηθεις (λέω και με κοιτάζει ξαφνιασμένος)
John: σταματα να μου την πέφτεις
Εγώ: Ιου. Απλά δεν θέλω να το έχω τύψεις στην συνείδηση μου αν πάθεις κάτι. Εξάλλου χθες με φιλοξενησες εσυ
John: στο τέλος θα γίνουμε συγκάτοικοι (λέει και γελάμε)
John: οι γονείς σου δεν θα έχουν πρόβλημα;
Εγώ: ισως να είχαν αν έμεναν εδώ.. (λέω και με κοιτάζει περίεργα)
Εγώ: αστο, ίσως μιλήσουμε για αυτό κάποια μέρα, τώρα δεν θέλω να το συζητήσω
John: όπως θέλεις






Γεια σαςςς, ελπίζω να σας αρεσεεε, αυτό ήταν το κεφάλαιο για σήμερα! Αν σας αρεσε πατήστε το αστερακι🤍

Bad girl and bad boyWhere stories live. Discover now