10.

1.6K 50 11
                                    

Figyelmeztetés: 18+os jelenetet tartalmaz!

Szó nélkül sétálunk fel a lépcsőn. Tom kezeimet megragadva húz be egy szobába, ami elég hamar egyértelművé válik, hogy az övé. A sötétben csak az ablakon keresztül beszűrődő fények segítenek a látásban, ezt most nem is bánom. Próbáltam egész ideúton rendezni gondolataim, hogy biztosan jó dolgot teszek-e most, de végül arra jutottam, hogy nem érdekel. Itt van ez a nagyon eszméletlenül kinéző srác, aki szeretne tőlem valamit. Szóval miért ne mennék bele?
És akármennyire is akarok, egyszerűen nem tudok rájönni, miért van egy részem, ami nagyon erősen ellenkezik az egész ellen.

– Elég gagyi szobád van – szólalok meg, hogy kicsit eltereljem a figyelmemet fejemben keletkező kétségeimről, meg hogy a csöndet is megtörjem.
Tom felém fordul, arcán megjelenik egy pimasz mosoly.

– Az ágyam legalább kényelmes. – Megszünteti a köztünk lévő távolságot, ajkaimhoz hajolva megcsókol. Egy kis ideig még elgondolkodok rajta, miért nem zavarta piszkálódásom, de ezt hamar el is felejtem, mikor kezei elkezdik felfedezni testemet. Oldalamon lassan levezetve ujjait, derekamnál áll meg. Kicsit erősen tol neki az ajtójának. Nem tagadom, mindig is imádtam, ha egy fiú magabiztosan mozgott, ha tudott irányítani. Érintése égeti bőröm, hamar nekikezd ruháim lehámozásának. Pólómat felfelé húzza testemen, kezeimet feltéve segítek neki mozdulatában. Mikor rálátása nyílik fehérneműmre, alig tudja levenni rólam a szemét.

– Na, tetszik valami? – mosolyodok el, mire kicsit megforgatja a szemeit, ahogy válaszol.

– Ha levennéd, sokkal jobban tetszene. – Előtért a piszkos Tom is, végre!

– Pedig szerintem egészen jól mutat rajtam – húzom tovább az agyát, ajkaimat kicsit lebiggyesztve. Jól esik, hogy lényegében megdicsért, de többet akarok. A telhetetlen énem alig várja, hogy kihúzzam belőle a következő bókot.

– Utállak – motyogja, majd nem várva tovább ajkaimra tapad. Akaratosan tolja be nyelvét számba, lélegzetvételeim megsokszorozódnak. Úgy kapkodok érte, mintha egyáltalán nem jutnék hozzá.
Mintha eddig nem lett volna elég a kínzása!

Ujjai hátravándorolnak melltartóm pántjához, én viszont ekkor lesöpröm kezeit magamról. Helyette vakon is hasához nyúlok, lassan végigsimítva rajta kezdem keresni a pólója alját. Mikor ezt megtalálom, elkezdem felfelé húzni felsőtestén. Mint aki megérti mit akarok, elhúzódik tőlem és egy mozdulattal lekapja magáról a ruhadarabot. Pár másodpercig még kidolgozott hasát figyelem, utána viszont előtör belőlem is a bátorság, közelebb lépve hozzá újabb csókba húzom. Mellkasáról elindulva, ujjaim lassan lefelé vándorolnak. Nadrágja pántjával kezdek játszani, finoman simogatva bőrét. Érzem, ahogy egyre szaporábban kapkodja a levegőt érintésemtől. Ez ad egy löketet, magabiztosan tolom az ágya felé, így egy idő után le is dől oda. Árgus szemekkel figyeli minden mozdulatom, ezért gatyám gyorsan lekapva magamról, felé tornyosulok. Két tenyeremmel megtámasztva magam, ajkaihoz hajolok. Egy gyors csókot nyomok rá, aztán elkezdek lassan lefelé haladni puha bőrén, mindenhol nyomot hagyva rajta. Mikor hasához érek, lerángatom róla nadrágját, így nyílik rálátásom fekete boxerére, aztán elég feltűnő keményedésére. Ki gondolta volna, hogy ő is ennyire akarja ezt az egészet..

Ujjaim már hasán táncolnak, lassan letolom lábán a ruhadarabot, ekkor szalad ki ajkain egy elégedett sóhaj, hangja pedig visszhangozni kezd fejemben. Egy váratlan pillanatban határozottan fordít helyzetünkön, így én kerülök a puha takarójára, ő pedig felém emelkedve arcomhoz hajol.

– Most nem fogsz kínozni – mondja ki halkan, orrán élesen beszívva a levegőt. Egyből bugyim széléhez nyúl, két ujját beleakasztva pedig le is veszi rólam azt. Tenyerét combomhoz téve elkezdi széttolni a lábaim, én pedig engedelmeskedek neki.

Good girls are bad girls who haven't been caughtOnde histórias criam vida. Descubra agora