"Nialle vstávej už konečně" chraplavý hlas se odrážel od stěn pokoje.
"Ještě minutku" odpověděl blonďák.
"To už říkáš čtvrt hodiny. Je pátek, zítra nám začínají týdenní prázdniny, tak se konečně vyspíš, ale teď už vylez nebo přijdeme pozdě."
"Okay, už jdu. Stejně nechápu, co tě do té školy tak láká. "
Na to Harry neměl odpověď. Nejspíš měl pocit, že čím dříve bude ve škole, tím dříve skončí a budou prázdniny.
VE ŠKOLE
"Takže se uvidíme opět za týden. Jak už někteří víte, polovina učitelů jede na povinné školení a v tak malém počtu by bylo zbytečné učit. Užijte si mimořádně volno a nezapomeňte se připravovat na testy. "
Po zvonění doslova vyskočil z lavice a šel do šaten. Úplně zapomněl na Nialla, protože měl v hlavě jen svůj plán na dnešní den.
Harry
Rozhodl jsem se pro velkou změnu. Za 3 dny mi bude 18 a chtěl bych něco udělat se svým vzhledem. Mám teď namířeno ke kadeřnici a potom na nákupy.
*o 3 hodiny později*
Jsem v nákupáku a držím v ruce asi 4 tašky. O můj bože, už jsem jak holky z naší třídy. Myslím že bych měl raději domů, než tady utratim všechno co mám.
DOMA
Až teď mi došlo, že jsem úplně zapomněl na Nialla. Doufám že nebude naštvaný, protože pro něj nemám žádné jídlo, kterým bych si ho usmířil.
"Nialle, jsem zpátky!"
Nikdo se neozýval.
Asi někam šel. Zatím si vyzkouším to oblečení.
Během mého zkoušení outfitů jsem uslyšel jak někdo strká klíče do zámku. Samozřejmě, že to byl Niall. Ale přece jenom už byl večer a tma a já jsem poslední dobou viděl až moc hororů.
Když vešel do mého pokoje, nejdříve se mě lekl. Pak si mě začal prohlížet a mračit se.
Docela mi ten jeho pohled naháněl strach, tak jsem raději promluvil.
"Něco se ti nelíbí? Účes?"
Niall se z ničeho nic začal nějak moc usmívat. Bylo to děsivý. Fakt jsem uvažoval že vezmu lampu, co byla na stole a hodím jí po něm. No naštěstí začal mluvit.
"Harry ty někoho máš?"
Kdybych pil, jsem si jistý, že bych se zadusil.
"C- Cože? Ne! Jak tě to napadlo?"
"Tak chceš někoho sbalit? Je pěkná? Znám ji?"JI? Ups Niall vlastně ještě neví, že jsem gay. No vlastně já sám jsem to zjistil nedávno. Tak nějak se mi nikdy nelíbily holky. Představa, že bych je měl třeba jen líbat je odporná.
Měl bych mu to říct, ale bojím se, že to nevezme dobře.
" Nialle brzdi. Nikoho nebalím a s nikým nechodím."
"Tak co ta změna? Jinak samozřejmě ti to sluší"
"Díky. Noo už mi bude 18 a měl jsem pocit, že to bylo vážně třeba."
"No dobře. Ale kdyby sis někoho našel... Řekl bys mi to že?"Asi mi nevěřil, ale bylo to tak.
"Samozřejmě Ni"
Musím mu to říct. Je to můj nejlepší kámoš... A vlastně i jediný, což to dost komplikuje. Vážně se bojím, že přijdu i o něj, ale zítra mu to konečně řeknu a ono už to nějak dopadne. Tak zítra.
Ahojky! 💕Tohle je moje první FF. Dlouho jsem uvažovala, že něco napíšu, ale dostala jsem se k tomu až teď.
Tohle je psané 15.5. 2021.
Nevím, kdy to čtěte vy, ale rozhodla jsem se to nejdříve napsat celé a až pak to postupně vydávat. Já osobně nemám ráda, když dlouho čekám na další kapitolu, protože ten člověk, co to píše nemá zrovna čas. Snad se vám příběh bude líbit. Přeji příjemnou četbu! 💕
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...