Louis
"Zee, kolik je hodin?"
"Kurva"Ja ho zabiju, fakt že jo!
"Co je?" ptám se jako každé ráno otráveně.
"Je 7:40, zase přijdeme pozdě a ZASE nám dá třídní přednášku o tom, jak nezodpovědní jsme"
"MY?! Zayne, vždy když spoléhám na tvůj budík, tak to nikdy nedopadne dobře.""Ale pořád na něj spoléháš!"
To má asi pravdu. Jsem dost líný na to si je nastavit.
"Takže to nesváděj laskavě na mě... Ale mohl bych s tím mobilem konečně něco udělat, nebo si koupím nový. "
CESTOU DO ŠKOLY
"Pohni Lou"
"Nepoběžím jak magor, kvůli tomu, že chceš ještě stihnout stalkovat toho třetáka"Je to neúprosný... Prostě si s ním povídám a pak ho uvidí a přestane mě vnímat.
"Za prvé, jmenuje se Liam a za druhé, já ho nestalkuju, to on mě!"
To určitě. Jednu dobu sledoval, v jakou dobu chodí na záchod, aby se s ním mohl potkávat i tam. Je to blázen!
"Jasně"
Ano, Zayn je gay a já taky. Všichni to o nás ví a jsem rád, že naše škola nikoho neodsuzuje. Žádná šikana u nás není.
VE ŠKOLE
Otevřel jsem dveře od třídy a potichu se posadil společně se Zaynem. Učitelka nám nic neřekla, bylo to divný, ale asi pochopila, že už to nemá cenu.
Skoro celé vyučování jsem prospal a těšil se až si doma lehnu. Byl jsem dnes extrémně vyčerpaný.
DOMA
Dnes mi už od rána není nějak dobře. Ani cigaretu jsem si žádnou nevykouřil, což je můj rekord.
Asi jsem nachlazený i když je květen a venku je asi 20 stupňů. Paráda.
Měl jsem v plánu jít do nákupáku, ale mám teplotu a Zee je výjimečně celý den doma, takže si užívám toho, jak se o mě stará. Jenže vím, že mu to nevydrží dlouho.
Tyhle prázdniny budou stát za hovno. Nemám ani nikoho, komu bych zavolal, aby přišel pokecat. Jediný kamarád, kterému se svěřuji je Zayn.
Trochu kratší kapitola a proto bude další už brzy. 💕
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...