Harry
Ráno jsem se probudil na Louiho hrudi, ve stejné poloze, jako jsem usnul. Opatrně jsem vstal a šel chystat něco ke snídani. Nejspíš udělám míchané vajíčka a budu doufat, že je Lou taky jí.
Měl jsem to hotové a byl připravený jít ho vzbudit, ale fakt, že se nejspíš Niall vrací domů tomu dodal šťávu. Zjistil jsem, že jsem spal do 9:30 a zapomněl, že měl Niall kolem desáté dorazit.
"Harry, tak jsem doma. Nedokážeš si před- Ty jsi mi udělal jídlo? To je pěkné"
"Promiň, ale tohle není pro tebe, to je pro Lou-" V tuhle chvíli vešel do kuchyně Lou, který tam byl, mimochodem, jen v boxerkach. On mi asi Niall neuvěří, že se mu tak jen lépe spí, že ne? To zas bude večer.
"Asi vás nebudu rušit kluci... Dojdu ještě nakoupit a vrátím se až na oběd." Niall doslova vyběhl z bytu, jakoby tady ani nebyl.
Louis
Kdybych neměl skoro zavřené oči při mé cestě do kuchyně, možná bych tomu trapasu zabránil. No čas už nevrátím, tak co.
"Jak ses vyspal? " ptal se Hazz.
"Upřímně se mi lépe nespalo už dlouho"
"Nemusíš lhát, vím, že ses kvůli měl bál i pohnout" řekl pobaveně.Bohužel jsem musel jít na oběd se Zaynem, jelikož jsem mu to slíbil a navíc na sebe poslední dobou máme méně času. On má Liama a já Harryho.
Ve škole spolu sice sedíme, ale je konec června, prázdniny se blíží a to znamená, že se nebudeme vídat ani tam.
****
Zayn
Už 15 minut má zpoždění. Jako vždy. Doufám, že bude mít alespoň dobrou výmluvu.
***
"Promiň Zee, uz jsem tu"
"No to je dost. Kde jsi byl?"
"U Harryho" začal se usmívat, když to řekl."Joo a co jste dělali tak dlouho, že máš zpoždění?"
"Ty nemyslíš na nic jiného než na úchylárny viď?"
"Tak znáš mě. Ale teď vážně."
"No dobře"
****
"Wow. Takže jste spolu?"
"No neřekli jsme si to přímo, ale vzhledem k tomu všemu se dá říct že jo.""To ti přeju. Já ti taky musím něco říct. My s Liamem jsme spolu oficiálně"
Louis
Krásně se nám to povedlo. Ještě před měsícem jsme byli jen zoufalí a teď máme oba dva lásky svého života, pokud se to tak dá říct.
Byla bych ráda za upřímné názory. Co se vám líbí, nelíbí a tak💙
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...