3. Kapitola

67 4 0
                                    

Harry

Dnes je den D. Musím to Niallovi říct a doufat, že mě neopustí navždy.
Známe se už od školky a nevím, jak bych to sám zvládl.

*večer*

Ani jsem nesnědl večeři, jak jsem byl ve stresu. Strašně se mi potily ruce a žaludek jakoby mi plaval.

Když jsme si sedli k televizi, získal jsem odvahu a...

"Ni?" klepal se mi hlas
"Ano?"
"No já -"

Nezvládnu to.

"Co se děje Harry?"
"Chci ti něco říct.... Nevím jak na to budeš reagovat... Bojím se toho"

Začínal jsem se bát odmítnutí, ale co se má stát, se stane.

"Už to vyklop!" zněl už naštvaně. No jo, já mu vlastně nedal žádné jídlo, o to to bude horší.

Bylo asi minutu ticho... Stále jsem váhal, ale buď teď nebo nikdy.

"Jsem gay"

Po tom, co jsem mu to řekl, jsem nečekal na reakci a raději se zamkl u sebe v pokoji. Dal jsem si hudbu do sluchátek a začaly mi téct slzy po tváři. Jsem srab, vím to. Nejhorší na tom je, že se teď od něj nedozvím už vůbec nic.

Uběhla hodina, možná dvě. Vyšel jsem z pokoje, ale Ni nikde nebyl.

Věci tady má, takže mě neopustil.... Zatím.... Možná...

Najednou jsem uslyšel otevírání dveří a byl jsem připraven se jít znova zamknout, ale Niall mě zastavil.

"Něco pro tebe mám Harry"

Na tváři měl takový neutrální výraz. Nedával najevo žádnou emoci, což mi zrovna nepomohlo. Myslel jsem si, že mi třeba dá smlouvu o tom, že s ním už nemůžu bydlet a vyhodí mě.

Vzal jsem do ruky tašku a pomalu ji otevřel.

Já toho skřeta zabiju.
V té tašce bylo asi 50 kondomů. Kretén.

Neříkám, že jsem se nezačal červenat, ale hlavně mi spadl velký kámen ze srdce.

Niall se začal smát mému výrazu a já si oddechl, že to bere v pohodě a nevadí mu to.

Pořádně jsem ho objal.

"Ni, ale nevím jestli je někdy vůbec využiju" smál jsem se.

"Harry... S tímhle vzhledem po tobě půjdou všechny hol... Vlastně kluci"

Když myslíš.

Jsem vážně vděčný za takového kamaráda. Chápe mě, bere mě takového jaký doopravdy jsem a nemusím si před ním na nikoho hrát.

Louis

Další den, další teplota. Vůbec mi není dobře, navíc jsem dostal kašel a rýmu.
Celé prázdniny proležím v té posteli, která mi už nepřijde ani trochu pohodlná a pak, když budu zdravý, tak opět začne škola. SUPER!

Zee šel odpoledne někam ven, sice tvrdil, že si jde jen zakouřit, ale nejsem debil a vím že 2 hodiny by mu to netrvalo ani omylem, leda by pracoval na rakovině plic.

*o další 2 hodiny později*

"Jsem domaa!" zakřičel Zee.

No to je dost.
Musel jsem si schovat hlavu pod polštář, měl jsem pocit, že mi praskne.

"Neřvi nebo mi upadne hlava."

"Promiň... Ale musím ti něco říct"

Byl nějaký vysmátý, jsem zvědavý s čím teď přijde.

"No tak do toho"
"Víš, jak mě stalkoval ten Liam?"

Teď budu hodinu poslouchat řeči o tom, jak je dokonalý.

"Ano?"
"Byl jsem s ním venku... Je to strašně fajn kluk... V hodně věcech si rozumíme a- a- zítra s ním jdu zasee"

Co jsem říkal.

"Za prvé... jsi jak nějaká puberťačka... Za druhé... nekřič tolik....a Za třetí ... Jsem rád, že jsi šťastný"

To mně se z naší školy nikdo nelíbí a jinde moc nechodím.

Asi byste to do nás neřekli, ale nikdy nás nějak nelákal alkohol a proto nechodíme ani na žádné párty. Byli jsme jen párkrát loni ale....Přijde nám to jako ztráta času a navíc ty holky, co se na nás pořád lepily... Fuj...

Má to taky další důvod....já alkohol nepiju, protože můj otec pije ve velkém už od mých 5 let. A nechci být nikdy jako on.

Jediný zlozvyk, co se Zaynem máme, je kouření. Oba jsme začali na střední... Byli jsme hodně ve stresu a našli jsme částečné uklidnění v nikotinu.

Střední nás změnila dost i co se vzhledu týká. Jenže když vypadáte až moc dobře, začnou se na vás lepit holky a nám to začínalo vadit. Všem jsme tedy prozradili, že jsme na kluky a daly pokoj. Teda až na Eleanor... Ta dolézala skoro celý rok.

Naštěstí to pak vzdala a žádná se už nesnažila.
Problém je, že se nikdy nesnažil ani žádný kluk.

Zee má v tomhle štěstí. Závidím mu, ale zároveň mu to hodně přeju. Už si zaslouží někoho, kdo ho bude milovat. Jen doufám, že jim to vyjde a že Liam není debil... Přece jenom ho osobně moc neznám.

Taak... Tyhle 3 kapitoly byly spíš takové seznámení s dějem a postavami. Teď to bude postupně začínat. Doufám, že se Vám to bude líbit a přeji příjemné čtení 💕

The CHANGES - LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat