Louis
Tak krásné ráno to bylo, dnes má přijít Harry, tak se těším, ale Zayn mi rozhodně náladu nezlepšil.
"Jak jako, že se chceš stěhovat? Ti hráblo?"
"Louisi, co přesně na tom nedokážeš pochopit? Já Liama miluju! Jsme spolu sice jen pár měsíců, ale stejně jsem u něj pořád, tak v čem to bude jiný?"
"V tom, že ty budeš vždycky pryč a já tu zůstanu sám!" to už mi začaly téct slzy. Prostě jsem na Zayna zvyklý, jsem zvyklý tu někoho mít, někoho, komu se můžu kdykoliv vypovídat a on mi jen tak řekne, že se chce stěhovat?!
"Hele, já tu pro tebe budu vždy, to víš. Nemusíš si dělat starosti, vždyť neodlítám na měsíc, pořád od tebe nebudu moc daleko a budeme se často navštěvovat. Rozdíl bude jen v tom, že nebudu bydlet s tebou a prespavat u něj, ale budu bydlet u něj a někdy prespim u tebe a bude to fajn"
Vlastně má pravdu v několika věcech, ale i tak. Ta samota to je hrozná věc.
"Navíc si tu můžeš nastěhovat třeba Harryho"
Ten návrh se mi docela líbí, akorát nevím, jestli to Hazz bude chtít. Přeci jenom jsme spolu krátkou dobu. Ale za pokus nic nedám.
"Zkusím se ho zeptat Zee a kdy se vlastně chceš stěhovat?"
"No počítám tak za 2, možná 3 týdny"
****
Harry mi přišel nějaký divný, smutný dalo by se říct. Párkrát si mě prohlížel takovým zvláštním pohledem a když jsem mu nedal pusu, protože jsem zrovna snědl cibulové chipsy, málem se rozbrečel.
"Harry, vyklop to. Pozoruji to na tobě celé odpoledne, že nejsi ve své kůži."
"Já se tě chci vlastně zeptat, ale potřebuji upřímnou odpověď"
"Začínáš mě děsit" zasmál jsem se, ale podle jeho výrazu to asi je něco vážného, tak jsem raději nasadil poker face.
"Opravdu mě miluješ? Jsem pro tebe dost dobrý?"
Věřím tomu, že kdybych zrovna pil, tak se zadusím.
"Co prosím? Co to povídáš? Jistě, že tě miluju. Pojď sem..." objal jsem ho "kde jsi přišel na takové blbe otázky? Jsi pro mě dokonalý, nikdo není lepší než ty zlato"
"Zdála se mi noční můra a ty jsi mi říkal hnusné věci a- a- a prostě mi to nedalo a musel jsem se zeptat"
"Tak já ti teď ukážu, že se trápíš zbytečně a že tě doopravdy miluji" vzal jsem si ho do náručí a nesl ho do ložnice.
💚💙💚💙💚💙💚💙
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...