Harry
S Louim si rozumíme čím dál víc. Teď už jsem si naprosto jistý, že sdílíme stejné city, jen nevíme, jak je projevit.
Niall dneska bude spát u Chloé, takže jsem se rozhodl si tu Louise pozvat. Možná se dnes naskytne nějaká ta příležitost.
Louis
U Harryho jsem ještě nebyl. Zajímá mě, jak to tam mají zařízené, ale nejvíc mě zajímá samozřejmě on sám.
****
"Máte to tu moc pěkné" pochválil jsem mu byt.
"Uhm děkujeme"
Povídali jsme si do osmi večer, pak jsme se rozhodli něco si pustit.
Musím říct, že mě sledování filmu moc nebavilo, bavilo mě totiž pozorovat někoho jiného. Byl tak moc zabraný do děje, že si mých pohledů ani nevšiml, což je asi možná dobře?
Harry
Celou tu dobu mě sledoval, vím to. Taky jsem ten film nevnímal, spíš jsem se chtěl ujistit, že plánuju udělat dobrou věc...
Když komedie skončila řekl jsem...
"Zajdeme se ještě napít a pak půjdeme spát, dobře?"
"Okey" odpověděl
Schválně jsem ho nechal jít prvního. Těsně předtím než otevřel dveře od pokoje, jsem mu chytl obě ruce, zvedl mu je nad hlavu a otočil ho k sobě čelem. Pomalu jsem se nad něj začal naklánět a čekal, co udělá. Nakonec to byl on, kdo přerušil mezeru, která byla mezi našimi rty. Nejdříve jsem to nečekal, ale pak jsem začal rty jemně pohybovat a pomalu pustil jeho ruce.
Louis
Od konce filmu mi přišel nervózní, ale tohle bych opravdu nečekal. Když mě přirazil ke zdi začalo mi tlouct srdce, jako by mělo v plánu vyskočit, hrudník se mi nadzvedával pod návalem adrenalinu. A ty jeho rty? Omg! Nečekal jsem, že udělá zrovna on první krok, ale jsem mu za to vděčný. Mně by to trvalo věčnost.
Z pomalého líbání se stávalo čím dál víc vášnivé, ale oba jsme věděli, že dnes to dál nezajde, proto jsme si jen užívali letmé doteky a setkání našich rtů.
****
Harry mi ležel na hrudi a možná už chtěl i spát, ale mi to nedalo a musel jsem se zeptat
"Harry?"
"Ano?" zívl."Jsi si jistý?"
"Čím?""No mnou" bál jsem se odpovědi, ale musel jsem vědět, na čem jsem. Jestli to neni třeba jen úlet.. Ne, že by byl Harry ten typ, ale pro jistotu.
Podíval se mi do očí a řekl "Tohle už nikdy neříkej. Jsem si tím jistý jak nejvíc můžu být. Já - Já tě miluju Lou"
Tyhle slova si budu pamatovat do konce života. "Já tebe taky Hazz" Dal jsem mu pusu na čelo.
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...