Harry
Možná vám to přijde příliš narychlo, ale jestli se milujeme, tak není co řešit, já už se na to stěhování tak moc těším!
Přišla mi SMS od Zayna, že mám dnes přijít na večeři okolo šesté. Asi se bude chtít domluvit na to stěhování nebo tak něco. Stejně už se u Louise cítím jako doma.
Zayn
"Lee, napsal jsem jim"
"I to, že tam budu já?"
"Noo to ne, protože by byli zbytečně nervózní, ale neboj určitě si tě oblíbí a ty zase je"
****
Louis
Zayn byl dnes nějaký nadšený, nechápu proč, vždyť přijde jen Harry na večeři a z toho určitě takovou radost nemá. Musím ale uznat, že čím víc se to blížilo, tím byl nevrlejší.
"Zee prosimte co zase děláš?" uz mě to unavuje
"Notak ochutnej to... Chybí tomu něco? Je to dobré?"
"Chutná to dobře, nevím co blbnes, však přijde jen Harry ne?"
"No... hmm... jo, jen Harry" něco se mi nezdálo, ale tak celkově s ním dnes nebyla žádná normální konverzace.
17:30
Aaa zvonek, to bude Harry. Otevřel jsem dveře a už jsem říkal "Ahoj lás- uhm ahoj?"
"Ahoj, já jsem Liam"
"Já Louis" potřásli jsme si, ale já byl pořádně mimo. Jo, Liama jsem znal, jen od pohledu, ale znal. Jen nevím, co tady teď dělá.Zayn
Tak nějak jsem doufal, že přijde později, ale nevadí.
"Lou, Liama jsem pozval taky... Nechtěl jsem vás s Harrym stresovat dopředu a tak no víš... Navíc to beru jako skvělou příležitost se lépe poznat všichni 4 dohromady"
"To je dobrý nápad, ale říct jsi mi to-..." přerušil mě zvonek "To bude asi Harry, pokud nečekáš ještě někoho" sjel jsem ho podeziravym pohledem.
****
"Ahoj lásko" políbil jsem ho
"Ahoj"
"Jen ti chci říct, že je tu i Liam""Mám odejít?" viděl jsme váhání v jeho očích
"Ne ne, to ne, Zayna napadlo, že by jsme se měli lépe poznat všichni""Ale já pro něj nic nem-"
Zayn
"Ahoj... Harry tohle je Liam, Liame tohle je Harry" potřásli si a my mohli dál pokračovat.
Na večeři jsem udělal boloňské špagety, protože je mají rádi všichni a není na tom moc věcí, co se dají zkazit.
"Takže, jak dlouho jste spolu?" protrhl ticho Harry
Liam pohotově odpověděl "Poprvé jsme spolu byli...."
****
Večer probíhal poklidně, dokud se Liam nezeptal na velmi zajímavý dotaz."Teď mě tak napadá... Kdo je z vás top a kdo bottom?"
Harry se zadusil až mu skoro špageta vyletěla nosem a Lou nad námi jen pokroutil hlavou.
Louis
Měl jsem co dělat, abych se nezačal smát, když se Harry začal dusit. Otázka mě nejdřív zaskočila, ale jsme všichni gayové, tak co jiného čekat. Vlastně jsme spolu s Harrym ještě nespali, takže odpovědět nemůžeme.
"A co u vás?" rýpl jsem si.
"Zayn je bottom" prozradil Liam pyšně dřív, než mu Zee stačil zakrýt ústa.
Já i Harry jsme se začali smát, možná taky proto, že se Zayn začal červenat. Hlavně, že mi vždy tvrdil, že bude ten nejlepší Top. Ale pro by udělal Liama cokoliv.
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...