EPILOG

66 3 6
                                    

*O 1 rok později*

Harry

Věřte tomu nebo ne, ale před pár měsíci se Niallovi a Chloé narodila malá holčička. Její jméno je Caroline. Pořád si nemůžu zvyknout, že jsou tak mladí rodiče, Niall je táta a já jsem něco jako strejda. Je to vážně divný, ale tak krásný. Pravidelně je chodíme navštěvovat a nosíme jim pro Car různé dětské věcičky.

Vlastně zrovna teď jsme na cestě k nim. Dnes se jdeme projít na delší procházku a po dlouhé době zase pokecáme. Přijít má i Zayn s Liamem. Stále jsou spolu a milují se snad víc než na začátku. My s Louim máme také harmonický vztah. Naši velkou změnou je snad jen vysoký nedostatek kondomů, ale to se vyřeší.

*****

"Ahooj" pozdravil jsem všechny a šel věnovat jeden extra pozdrav malé "Ahoj sluníčko"

Prokecali jsme celou cestu. Mluvili jsme tedy hlavně o malé, ale probírali jsme ledacos. Niall úplně zářil štěstím a i když je to asi těžké být v 19 letech tátou, na něm to nejde vůbec poznat.

Zayn s Liamem si pořád něco šeptali, měl jsem pocit, že slyším své jméno zaznít v jejich konverzaci, ale momentálně jsem se věnoval Caroline.

Má krásné modré oči, skoro stejně krásné jako můj Lou. Vlásky má světlé, ale uvidíme jaké budou v budoucnu.

Po procházce se Chloé a Niall rozloučili a šli domů přebalit a nakrmit malou. Během 5 minut se od nás odtrhli také Zayn a Liam.

Lou měl chuť se procházet a pořád by mě někam bral, tak jsem se rozhodl mu dnes vyhovět.

Už jsem se vážně bál o mé zdraví, když mě táhl kamsi na kopec... pro mě to byla hora, ale musel jsem to vydržet.

****

"Lou, kam mě to sakra táhneš?"
"Uvidíš a neboj, už tam budem"
To samé opakuje už posledních 15 minut. Asi mám astma.

Po dalších 5 minutách jsme se konečně zastavili na nádherném místě. Teď jsem i rád, že jsem to vyšel. Slunce už zapadalo a já měl výhled na celé město. Takovou nádheru jsem v životě neviděl.

Otočil jsem se na Louise a "To je krá-"

Louis

Začal se pomalu otáčet a v tu dobu jsem už klečel na zemi s malou krabičkou v ruce. Je to tady.

"Hazz, od chvíle, co jsem s tebou šel v dešti jsem cítil zvláštní nový pocit. Ten pocit se mi usadil v srdci a každým dnem je silnější a silnější, jmenuje se láska. Jsi moje sluníčko, díky kterému rád vstávám. Miluju tě strašně moc a tak se tě chci zeptat. Vezmeš si mě? "

Harry

Slzy mi během jeho proslovu tekly po tváři a když jej dokončil, tak jsem ho pořádně objal a samozřejmě řekl to významné  "Ano"

--------

ZMĚNY. To ony nám obrací život vzhůru nohama. Ať už jsou nečekané jako třeba příchod nového novorozeně nebo plánované. Malé nebo velké...dobré i špatné.... VŠECHNY mají obrovský vliv na nás. Důležité je nezapomenout, že i maličkosti dělají hodně. A abychom si splnili naše sny a přání, musíme jít vpřed a uvědomit si, že to, co je podstatou života jsou právě ONY.

ZMĚNY.

Konec FF je tadyy... Pevně doufám, že jste si čtení užili a děkuji, že jsem zůstali až do konce. 💙💚

The CHANGES - LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat