Niall
Harry se celou noc neukázal, kdyby mi napsal, tak bych se možná tak nenervoval.
Sedím na gauči, vyvolávám už popáté jeho číslo a stále nic. Najednou jsem uslyšel, že se pán Styles uráčil přijít.
"No to je dost! Kde jsi jako byl? Že by jsi dal alespoň vědět?!"
"Klid Ni, já -"
"Klid?! VOLAL. JSEM. TI. PĚTKRÁT. A mám být v klidu?"
"Měl jsem se ozvat, ale než jsem ti napsal, tak jsem usnul a ráno jsem šel rovnou domů"
"A kde jsi celou noc byl?"
"Víš co, uvařím nám čaj a vše ti řeknu"
Vybral jsem si ale dobu na příchod.
****
"Cože řekl?"
"Neřekl to přesně, ale jsem si naprosto jistý, že to tak bylo myšleno. Něco ke mně cítí."
"A co ty cítíš k němu?"
"Vlastně asi to samé... Jen nevím, jak mu to dát najevo Ni"
****
Celé sobotní odpoledne jsme strávili povídáním si. Nic mi tak nepomohlo, jako to, že jsem se ze všeho vyzpovídal.
Niall mi taky řekl, že si s Chloé (to je ta "jeho" crush) rozumí a určitě se budou dále vídat. Přeju jim to.
Louis
"Zee?" zakřičel jsem do bytu.
"Ano" slyšel jsem z jeho pokoje.Došel jsem za ním. Musím si s ním popovídat.
"Noo já jsem jenom chtěl vědět, čemu jste se ráno s Harrym tak smáli"
"To nic nebylo...počkat... Ty žárlíš? Fakt že jo! "
"Nežárlím, dej mi pokoj!"
"Notak... Já to poznám. Ale nemusíš se o něj bát, já mám Liama, pokud jsi ještě nezapomněl. Navíc Harry není můj typ."
Hodil jsem po něm polštář a usmál se.
"Díky Zee"
"Za co děkuješ?"
"Za všechno"
To Zee mi vždy dokázal vytvořit úsměv na tváři i v mém komplikovaném dětství a za to mu mockrát děkuji.
Tak jooo 8. Kapitola je tady a já bych si moc ráda přečetla Vaše názory. 💙
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...