15. Kapitola

40 4 0
                                    

Louis

"Harry, musíme si promluvit. Dostal jsem nápad a dám ti nabídku, kterou si můžeš rozmyslet jak chceš"

"To zní zajímavě... Pokračuj" dnes už měl lepší náladu než včera.

"Jde o to, že se Zayn bude stěhovat k Liamovi a já tady zůstanu sám a tak mě napadlo, jestli by jsi tu se mnou nechtěl bydlet?" nevím proč se mi třásl hlas, ale tak moc jsem si přál, aby řekl ano.

"Noo musím si to ještě rozmyslet. Není to tak, že bych nechtěl, ale kvůli Niallovi. Promluvím si s ním a dám ti vědět, dobře? "

"Já na tebe netlačím... Zayn se stěhuje asi za 3 týdny, takže času je celkem, dá se říct, dost"

"Dobře, tak já ti napíšu později"

****

Harry

"Ni?!" křičel jsem už od vchodových dveří.

"V pokoji"

Došel jsem za ním, protože pán se nemohl zvednout, jelikož měl moooc práce s dojidanim oběda.

"Chci se tě na něco zeptat"

"Tak do toho"

Posadil jsem se vedle něj na postel.

"Jde o to, že Zayn se bude stěhovat a Lou mi nabídl, jestli bych nemohl bydlet k němu, jenže se musím nejdříve poradit s teb-"

"To je úžasné Harry. Na mě neber ohledy, mám Chloé, takže nebudu sám. Hlavně vím, jak moc ho miluješ a to je přednější"

"Jsi si jistý Ni?"

"Ano, koneckonců si tu pak můžu nastěhovat Chloé časem..."

Začal jsem dojetím brečet a objal ho "Díky, díky, díky!"

"Nemáš za co, jen mě neuškrť prosím" povolil jsem stisk.

Nutno zdůraznit, že ani ne minutu poté, jsem běžel do pokoje pro mobil, abych tuto radostnou zprávu oznámil Louimu.

: Takže, kdy se můžu stěhovat?

Miláček: Takže to vyšlo!? Yess!

: Ano!

Miláček: To jsem moc rád, alespoň tě budu mit neustále u sebe a nikdy tě nepustím

: To zní jak z nějakýho přeslazenýho filmu

Miláček: Ty jsi tu hezkou chvíli prostě musel zkazit, že?

: Jistě, jako vždy

: Ale už půjdu spát, tak dobrou noc 💙

Miláček: Dobrou Hazz 💚

The CHANGES - LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat