Harry
Probudily mě sluneční paprsky procházející skrze žaluzie a dle toho, jak byly ostré, jsem usoudil, že bude docela dost hodin. Podíval jsem se na mobil, který ukazoval 10:15. Páni. Tak dlouho jsem se tak královsky nevyspal. Louiho postel má na mě nějaké super účinky. Nebo na mě dobře působila ta včerejší noc.
Lou ještě spal vedle mě, tak jsem si začal prohlížet jeho tvář. Vypadal naprosto úžasně. Jemně se mu třepotaly řasy a pusu měl pootevřenou. Měl jsem sto chutí mu tam nacpat... Ehm... Můj jazyk a dát mu francouzaka, ale to je lepší, když jsou oba vzhůru, proto jsem se rozhodl mu dát jen lehké polibky na líčka, čelo a nakonec na jeho sametově jemné rty.
Začínal jsem cítít, jak pohybuje rty proti těm mým a lehce se usmál. "Dobré ráno lásko" Pod přezdívkou začaly jeho tváře chytat nachovou barvu.
"Dobré Hazz" řekl jeho ranním chraplavým hlasem.
"Asi bych měl jít... Víš, dneska přijde na oběd Chloé, ta holka od Nialla"
"Vždyť jsi nesnidal... Nebo jo?"
"Nee, ale to nevadí, vážně nemám hlad... Jsem z toho obědu ve stresu"
"No dobře. Ale nemusíš se vůbec stresovat, bude to určitě milá, chytrá a krásná holka, tak jak ti ji Niall popisoval" vtiskl mi polibek na tvář.
"Děkuji Lou"
****
Louis
Chtěl jsem ho potěšit třeba ranní sprchou, ale byl vážně mimo, chudák. Tak jsem ho raději ani nepřemlouval.
****
Harry
"Nialle mám si vzít sako neboo košili?"
"Prosimťe Harry, přijde k nám moje holka a ne britská královna. Je mi jedno, co si oblečeš, ale na sako to rozhodně není" zněl pobaveně.
Chápu, že je to "jen" Niallova holka, ale taky je to jeho První a snad i doživotní, takže nejsem zvyklý na tyto "setkání", ani nevím jak se chovat... vždyť do společnosti, kromě školy a obchodů, vůbec nechodím.
Co si myslíte, že chce Lou navrhnout Harrymu? ✨ A jak podle vás dopadne večeře s Chloé?
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...