Harry
Zvonek mě vytrhl z mého přemýšlení. Niall se ještě upravoval v koupelně, tak jsem šel otevřít já. V momentě, co jsem tak učinil, jsem pohlédl na mladou, krásnou, milou brunetu s hnědýma očima. Úsměv měla pěkný, ale Lou má ten nejkrásnější na světě.
Musím asi uznat, že má Niall dobrý vkus, ale posoudit to nemůžu, protože mě holky nepřitahují, to ale neznamená že nemůžeme být kamarádi.
"Ahoj, jsem Harry" natáhl jsem k ní ruku.
"Já jsem Chloé" přijala ji.
"Uhm pojď se posadit, Niall je ještě v koupelně"
Než přijde Niall tak uběhne věčnost...to jsem ještě nezažil.
"Chloé, jak jste se s Niallem poznali?"
"No... Počkat, on se ti nezmínil?"
"Ale jo říkal mi o tom... Jen mě zajímá tvůj pohled a tvá verze setkání.."
****
Chloé je vážně velmi sympatická holka, povídali jsme si sice jen 10 minut, pak se objevil Niall, ale i tak můžu říct, že jsem šťastný, že si našel někoho takového jako je ona.
****
"... a potom všem mi řekl, že jsem idiot a odešel" Ni zrovna vyprávěl historky z dob, kdy jsme byli ještě na základce. Ach ty časy mi chybí, ale život, který vedu teď mi vyhovuje daleko víc.
"Že Harry?" Teď jsem si uvědomil, že je vůbec nevnímám. "Jojo"
"Harry, děje se něco?"
"Ne, jen jsem se zamyslel"
****
Celý večer probíhal v tomto poklidném duchu a já nikdy neviděl Niniho šťastnějšího.
Šťastní jsme byli oba, já se totiž těšil na zítřek, kdy mám jít přespat k mé lásce.
****
Byl jsem u Louiho doma. Zayn mě pustil dovnitř a řekl, že je ve svém pokoji a že na mě čeká. Už cestou jsem slyšel divné zvuky, ale to, co jsem uviděl, jakmile jsem vešel, to si budu pamatovat do konce mého života. On měl své přirození v puse, mně neznámého kluka a vzdychal. Až v momentě, kdy jsem začal brečet, si mě všiml, přešel ke mně a společně s fackou, kterou mi dal, vyslovil : "Ty sis vážně myslel, že bych mohl milovat zrovna TEBE?! To, že ses změnil z venku neznamená, že stále nejsi NULA uvnitř."
Se slzami na tváři jsem se prudce posadil a trvalo mi skoro 5 minut, než mi došlo, že to byla jen noční můra. Problém byl v tom, že jsem se nemohl zbavit toho hnusneho pocitu, že by alespoň část z toho snu mohla být pravdou.
ČTEŠ
The CHANGES - Larry
Teen FictionHarry - 18 let Louis - 18 let Změny, to ony nám obrací život naruby. Co když jednou projde Harry? Přinese mu něco nového do jeho života?...