2

286 47 41
                                    


Annemin acil bir işinin çıkmasıyla 2 gündür teyzemlerdeydik. Bu yüzden okula da gidememiştim.

Akşam yemeğinde üçümüz sessizce yemeğimizi yerken boğazımı temizleyerek anneme bir bakış attım.

Teyzem bir şey diyeceğimi anladığında göz kırparak gülümsedi. Kısa film konusunu bilerek teyzemin yanında söyleyecektim anneme. Çünkü teyzem her zaman beni desteklerdi.

" Anne sana bir şey sormam gerekiyor. Daha doğrusu emin olamadığım bir şey var."

Kaşlarını merakla kaldırarak eliyle devam etmemi isteyen bir işaret yaptı.

" Okulun kısa film kulübü onur haftası için bir film çekecekmiş ve beni başrol için aday seçmişler."

Teyzem gülümseyerek bana döndü.

" Bu çok güzel, Jisung'umuz ünlü oluyor. "

" Ama yapabilir miyim bilmiyorum. Oyunculuk hakkında bir şey bilmiyorum ki?"

Annem sessizce birkaç dakika düşündükten sonra yüzündeki gülümsemeyle bana döndü.

" Peki sen istiyor musun?"

" İstiyorum ama endişelenmeden edemiyorum. Haftaya Salı seçmeler olacakmış."

" Bence seçmelere katıl. Seçilirsen bu iyi yaptığını gösterir. "

Başımı onaylamak için salladım. Haklılardı ve ben oynamak istiyordum. Katılmaya karar verdiğimi diğerlerine haber vermek için gruba mesaj attım.

Ben telefonumla uğraşırken teyzem ve annem hiç hoş olmayan bir gülümsemeyle bana doğru döndüler.

" Peki diğer oyuncular kim?"

"Fotoğrafları var mı?"

Teyzem, annemin cümlesini devam ettirdiğinde altındaki imayı görmezden geldim. Çünkü şu anda daha önemli bir konu vardı. Ben diğer başrollerin kim olduğunu bilmiyordum bile.

" Bilmiyorum, kim olduklarını öğrenmek aklıma gelmedi."

Teyzem 'aynı sana çekmiş, ümitsiz vaka' diyerek anneme döndüğünde göz devirerek gelen mesajlara baktım.
Seungmin benden daha fazla heyecanlanmıştı.

~Sihirli hikaye ile birleşenler topluluğu ~

Seungmin : Demek katılmaya karar verdin. Artık ünlü bir arkadaşım var.

Felix : jisungie artık çikolatalar senden

Jeongin : Ama Jisung'a para vermezler ki

Felix: Olsun

                        Jisung : Bir şey sorucam. Siz diğer oyuncuların kim olduğunu biliyor musunuz?

Seungmin : Jisung gerçekten mi? Bakmadın demi diğer oyuncuların kim olduğuna

Felix : Yuh, yalnız okulun iki gözdesi var ve Jisung o ikisiyle bir film çekicek. Ne ballı adamsın.

                             Jisung : Kim ki onlar?

Seungmin : Haşmetli Minho ile Prens Hyunjin. Acaba bizde mi girsek seçmelere.

         Jisung : Çok iyi olur, siz de katılın birlikte katılalım.

Jeongin : Ben katılmam

Felix : Neden

Jeongin : Çünkü en büyük Jisung hayranı benim. Gidiyim de fan hesabı açayım.

Seungmin : Oha çok iyi, beni de yönetici yap.

                       Jisung : Manyaklar. neyse yarın okulda gösterirsiniz çaktırmadan.

Kısa Film / Hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin