6

242 33 58
                                    


Bahçeye çıktığımda esen rüzgar sayesinde biraz rahatlamıştım. Hızlı adımlarla her zaman oturduğumuz banka doğru ilerledim.

Bizimkileri gülerek telefona bakarken bulduğumda koşarak üstlerine atladım. Büyük ihtimalle benimle dalga geçiyorlardı.

"Jeongin sen ne yaptın?"

Sesimi ağlıyormuş gibi çıkararak yan tarafına oturdum. Masum bir şekilde bana baktığında telefonunu işaret ettim.

"Fan hesabı açacağım dediğinde şaka yaptığını sanıyordum."

Seungmin gülerek bna döndüğünde ona kötü kötü baktım. Kesin bu fotoğrafı paylaşan Seungmindi.

"Fotoğrafı beğendin mi?"

Yanaklarını şişirerek dudaklarını büzdüğünde benimle dalga geçtiğini anladım. Bende fotoğraftaki Seungmin'in pozunun aynısını yaparak gözlerimi kapadım ve kocaman gülümsedim.

Biz birbirimize dalga geçerken Felix'in kıkırdamasıyla ona döndüm, kötü bir gülüşle.

"Toplantının ortasında fotoğrafı Hyunjin gösterdi, bana ve diğerlerine."

Felix'in gülümsemesi yavaş yavaş silinirken ben keyif alıyordum. Artık olan olmuştu, ben de onlarla dalga geçecektim.

"Diğerleri derken, diğerleri kim?"

Felix tedirgince bana bakarken arkama yaslandım ve heceleyerek Chan hyungun ismini söyledim.

" Fotoğrafa baya dikkatli bakıyordu. Bence kesin seni tanıdı."

' Hayır' diyerek kalbini tuttu ardından kedini Seungmin'in üzerine bırakarak bayılma numarası yaptığında birlikte gülümsedik. O sırada Jeongin bir fotoğraf daha çekmişti. Kafasına hafif bir şekilde vurarak telefonu elime aldım.

Fan hesabına girdiğimde çoktan 200 takipçi olduğunu görmemle iç çektim. Fotoğrafın üzerine tıkladığımda Hyunjin'in beğendiğini gördüm.

Birkaç kişi yorum yapmıştı. Yorumları okurken hepsinin iyi niyetli olduğunu fark etmeme fotoğrafı silmekten vaz geçtim.

" Jeongin benden habersiz fotoğraf paylaşma lütfen."

"Olmaz hyung, sadece bana güven."

Dedikleriyle gözlerimi devirdikten sonra toplantıda ne konuştuğumuzu anlatırken hızlıca ayaklandım. Senaryoyu unutmuştum.

" Senaryoyu unuttum. Onu almam lazım."

Jeongin arkamda bir yere doğru bakarken, Felix saçlarını düzeltmişti.

" Gerek kalmadı. "

Arkamı döndüğümde bize doğru gelen üç kişiyi gördüğümde şaşırarak onları izledim.

" Utanarak gittiğin için bunu unutmuşsun."

Hyunjin elindeki senaryoyu uzattığında dedikleri yüzünden senaryoyu ona bakmadan aldım.

"Teşekkür ederim. Unutuvermişim öyle."

Bakışlarım arkamda bir yere bakan Chan hyunga kaydığında aklıma gelen şeyle gülümseyerek elimle arkadaşlarımı gösterdim.

" Sarı saçlı Felix, kahverengi Seungmin ve siyahlı Jeongin."

Seungmin hafif bir şekilde popoma vurduğunda ona dönmüştüm. Göz devirerek kendini tanıttı.

" Böyle mi tanıtıyorsun bizi?"

"Saç renkleriniz işte."

Omuz silerek ona baktığımda yeniden gözlerini devirdi.
Minho ise Jeongin'e doğru dönerek kocaman gülümsedi.

Kısa Film / Hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin