Patru

441 66 9
                                    

        Aerul din camera de machiaj a concurentelor deja experimentate era îmbibat de emoţii, nervozitate, fixativ, farduri, parfumuri diferite şi ură. Fiecare privire o examina cu atenţie pe sub genele încărcate de rimel pe Julien ce părea a fi favorita serii.

        Bruneta veni veselă şi cu un aer demn direct la scaunul său şi începu să se aranjeze. Zâmbea însă într-un mod deloc prietenesc. Locurile prin care ea trecea păreau să fie străbătute iute de un curent rece venit din inima sa superficială. Atitudinea de învingătoare se răspândea în jur prin toţi porii minusculi pe care îi deţinea.

        -Uite-te la ea, şuşoti o concurentă mulatră către prietena de pe scaunul de alături.

        -Ştiu. De fiecare dată când participă este cotată cu cele mai mari şanse de câştig. Cu toate hainele sale de designer şi chitara aia spurcată şi vocea.. Ai văzut cum cască gura? De parcă ar fi făcut antrenament la "munca de jos" toată viaţa.

        Cele două aprobară printr-un semn al capului simultan apoi începură să râdă. Îşi pudrară nasurile şi aruncară câteva priviri subtile adversarei lor, amintindu-şi de o altă posibilă câştigătoare: Tessa Miller.

        Tessa era genul de fată bogată şi răsfăţată, cultivată încă de mică de profesori particulari plătiţi cu o sumedenie de bani. Participă la fiecare concurs de miss din ţară de când se ştia şi le câştigase pe majoritatea. Hainele ei erau originale, costisitoare şi mereu făceau parte din colecţiile cele mai noi, pantofii erau ultimul răgnet iar părul lung şi auriu îi completa imaginea tipică, deşi era vopsit.

        Gurile persoanelor invidioase adorau să facă comparaţii, estimări şi pariuri. Taberele erau de această dată împărţite în două, anume cea a familiei Lindembrook şi cea a familiei Miller. Ambele se descurcaseră de minune la toate probele şi nimeni nu le putea nega graţia şi frumuseţea. Cu talente diferite, Tessa pictând un tablou simplist dar impresionant chiar pe şcenă, şi discrusuri pe teme total opuse, şansele erau jumi-juma.

        Clipa adevărului sosi curând iar participantelor li se făcu semn să urce pe scenă, reluându-şi locurile. Tessa purtând rochia sa marca Givenchy până în podea, de culoare vişinie, fusese pusă exact lângă rivala sa, Julien îmbrăcată într-o rochie semnată de acelaşi designer. Deşi văşmântul lung şi negru, asemănător cu cel al celebrului personaj din Micul dejun la Tiffany, Audrey Hepburn, al brunetei era un fals, arăta impecabil şi capta fiecare privire.

        -Momentul mult aşteptat a sosit! rosti încântată prezentatoarea. Am în mână plicul ce va desemna câştigătoarea serii. Juriul nostru a analizat obiectiv fiecare probă, fiecare prestaţie dar şi fiecare fir de păr al coafurilor sau material al rochiilor, şi a stabilit că locul întâi, coroana şi suma de 3500$ merge către..

        Timpul parcă se opri în loc în momentul în care numele ajunse la urechiile fetei. Totul părea că se mişcă cu încetinitorul. Auzi cum numele propriu fusese asociat cu locul al doilea, văzu cum coroana aurie încrustate cu pietre semipreţioase fu adusă pe perina de mătase roşie şi pusă cu grijă deasupra părului negru al fetei Lindembrook. Inima i se sfărămiţă în momentul în care panglica locului secund i se puse după gât, fiind gravată cu "Felicitări, Tessa Miller!".

        -Julien, ai fost superbă! Doreşti să ne spui câteva cuvinte? spuse fericită femeia şi întinse microfonul.

        -E o onoare incredibilă să câştig, nu pot spune că mă aşteptam! Deşi fac acest lucru de ceva timp nu pot spune că mă lipsesc vreodată de emoţii sau de nodurile în gât. De fiecare dată când coroana mi se oferă, chiar şi când primesc doar panglica, - spuse uitându-se pe furiş la blonda revoltată şi şocată - sunt extrem de fericită deoarece îmi dau seama că frumuseţea nu e totul. Consider că sunt persoane mai bine dotate fizic decât mine însă consider că şi caracterul contează enorm, la fel şi feelingul pe care îl ai pe moment. Deşi coroana este acum a mea, aş dori să o dedic tuturor femeilor pentru că toate suntem splendide dacă avem o inimă bună. Mulţumesc mult!

Victima frumusețiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum