7

56 12 3
                                    

''Evinde ölü bulunan E.D. kamera kayıtları ve bir çok tanığın sorgusundan sonra...'' Kuzey elimden kumandayı çekip alıp televizyonu kapatmıştı.

''Sonuç olarak bizim yaptığımızı biliyorlar Aynaz'ım... Boşuna saçma sapan haberleri izleyip zaman kaybetmeyelim. Depoyu kilitle de binelim arabaya.''

Derin bir nefes alıp yanımda duran çantayı omzuma takmış ve kapıya doğru Kuzey ile yürümüştüm. Son bir kez arkamı dönüp depoya baktığımda içimde bir burukluk hissetmiştim.

''Yakalanmayacağız dimi?''
''Hiçbir zaman yakalanmayacağız diyemem ama en azından bir süre kaçabiliriz.''

Kuzey yüzünü benimle eşitleyip saçlarımı yüzümden çekmişti.

''Bu işe seninle bulaştığım için mutluyum minik patron.'' Gülümserken bu büyüleyici anı bozan bir ayı aramıza dalmıştı.

''Hop hop hop hop hop ayrıl bakayım!'' Kuzey  göz devirerek benden uzaklaşmıştı.
''Aynaz sen milletin sevgilisini nasıl çalıyorsun ya?''
''Sevgilisi mi? Ayaz ne saçmalıyorsun?''
''Biz Kuzey ile çıkıyoruz aramıza girme, kız kardeş katili olmayım!''

Kuzey dediği şeyle göz devirirken acının verdiği o gülümsemeyle depoyu kitlemiş ve arabaya doğru gitmiştim. İlk sürecek olan kişi Meteydi. Kendimi arka koltuklardan birine atmıştım. Bir tarafımda Kuzey diğer tarafımda Ayaz oturuyordu. 

#

Hepimiz her şeyimizi alıp (?) Aşağıya inmiştik. Mete arabayı 1. vitese alıp gaza basmış ve hemen sonrasında arabadan inmişti. Araba büyük bir gürültüyle uçurumdan aşağıya giderken Doğu'ya dönmüştüm.

''Kimse numara olduğunu anlamaz dimi?''

Doğu kafasını sallamıştı.

''Hayır. Amcamın ekibi gelecek zaten büyük ihtimalle amcam yönlendirecek onları.''
''Anladım...''

Arabadan düştüğü yere bakmak için uçuruma doğru gidip ucundan denize bakmıştım. Tam o sırada bir el beni itip kendine çekmişti. Vücudumun beni tutan kişiyle birleşmesiyle nefesim kesilmişti. Kafamı kaldırıp kim olduğuna bakmadan kulağıma fısıldamıştı, ''Aynaz'ım...'' demişti sanki ismim ağzından bir ninni gibi çıkıyordu ''Böyle düşmek olduğun her zamanda yanında olacağım seni hep böyle...'' Demişti belimden beni kendine biraz daha çekerken ''Hep böyle sımsıkı tutacağım. düşmene izin vermeyeceğim tamam mı? Asla hiçbir şey için tereddüt etmemeni sağlayacağım.''

Tek yapabildiğim kafamı sallamaktı. Aniden Kuzey in saçının çekilmesiyle kafası geriye gitmiş ve arkasından Ayvaz belirmişti.

''Ben de Kuzeyciğim kardeşime böyle yapıştığın her zaman kafandaki tavuk götü tüylerini teker teker koparmakla kalmayıp,  yürümemeni sağlayacağım emin ol ki.''
''Ayvaz! Bırak çocuğu.''
''Ben bir şey yapmadım.''

sanki olay karışık değilmiş gibi bir de Ayaz sesini incelterek olaya dahil olmuştu.

''Kuzey? Kocacığım? Beni bu çirozla mı aldatıyorsun? Beni beni Ayaz'ını? Hadi beni düşünmüyorsun evdeki 11 çocuğumuz da mı umurunda değil? Pü yazıklar olsun! Şerefsiz! tripliyim sana git ve bana bir göt lalesi almadan yanıma geleme.''

Ayvaz, Ayaz'ı kovalamak için bizi yanlız bırakırken Kuzey bana yalvaran gözlerle bakmıştı ''Allah rızası için tek merak ettiğim şeyi sorabilir miyim?''

Kafamı onaylar anlamda sallamıştım.

''Sen niye iki erkek arasında tek kızsın? Neden yani?''
''Bilmem.''

AY'IN ÖPTÜĞÜ KIZ (3. Nesil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin