10. Bölümün devamı niteliğindedir
Her şeyin düzeldiğini sanmıştım, ta ki arkamızda duyulan cam kırılma sesine kadar.
Hepimiz arkamızı döndüğümüzde Kuzey'in yakasına yapışmış Ayaz ve Ayvaz'ı görmüştük.
"YA NE YAPIYORSUNUZ BIRKAIN ŞU ÇOCUĞU! AYAZ! AYVAZ!"
"Nasıl bırakabilirim ki? Ayrıca neden sevgili olduğunuzu söylemediniz?"Bu sefer herkesin odak noktası ben olurken yanlarına gitmiştim.
"Sizce?"
Gözlerimle Kuzey'in yakasındaki elleri gösterirken. Arkamdaki ayak sesleriyle geriye döndüğümde babamın da yanımıza geldiğini gördüm.
"Lan!" kaşları çatık bir şekilde Ayaz ve Ayvaz'a bakmıştı. "Bırakın."
Ayaz ve Ayvaz birbirlerine bakıp çocuğu bırakmışlardı. Ama bu sefer Babam, Kuzey'i ensesinden tutup çalışma odasına kadar sürüklemişti.
"Baba!"
Ne kadar çırpınsam da babamın arkasından gitmeme izin vermeyen Ayaz ve Ayvaz'a dönmüştüm. Onlardan bir şeyler çıkmayacağını anladığımda hemen Can amcaya yapışmıştım.
"Çiğköftem kurtar Kuzey'i Allah rızası için lütfen."
Can amca gülümseyip göz kırpmıştı.
"Bir şey olmaz merak etme."
Bartu'dan
Kuzey ile odaya geçip odanın kapısını kitlemiştim.
"İsmin ne?"
"Kuzey."
"Onu biliyorum soyismin ne?"
"Çakmak efendim."Çakmak mı?
"Kaç yaşındasın?"
"17 kızınızla aynı."
"Ne zamandır sevgilisiniz?"
"1, bilemediniz 2 gün olmuştur."
"Peki Kuzey... Benim oğlum söylemeseydi sevgili olduğunuzu ne zaman söylemeyi düşünürdün?"
"Minimum 2. Ayın sonunda."
"Tamam. Peki kızımı ne zamandır tanıyorsun?"
"Efendim ben kızınızı bir davetinizde görmüş ve araştırmaya başlamıştım. Yaklaşık 3 yıl oldu.".Vay anasını.
"Anladım tamam... Ben ilişkinizi şimdilik onayladım varsay. Bakalım ileride neler olacak."
Kuzey teşekkür edince bürlikte odadan çıkmıştık.
"Baba? Kuzey? E çocuğun yüzü yerinde?"
Aynaz şaşkınlık içinde bize bakıyordu.
"Çocuğu seninle sevgili oldu diye niye döveyim? Daha dur bismillah hele seni bir üzsün ben dövme hakkımı o zamana kullanmak istiyorum."
Aynaz' dan
Yatağımdan kalkıp terliklerimi sürte sürte camımın yanına oturmuştum. Bahçeyi baştan sona süzerken annemi çimlerin üzerinde uzanırken gördüm. Bu his çok değişikti. Annem artık her zaman yanımda olabilecekti, her daim herkes gibi anne kız ilişkisi içinde olabileceğim biri vardı artık. Saçlarımı ensemde at kuyruğu yapıp bahçeye annemin yanına inmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN ÖPTÜĞÜ KIZ (3. Nesil)
Teen FictionHAYALİM İÇİN HER ŞEY SERİSİNİN 3. KİTABIDIR!! ---- "Hiç gerçek bir prenses gördün mü?'' ''Evet." + Annesi ölmüş bir kızım ben... Ne kardeşlerim kadar cesur, ne de babam kadar otorite sahibiyim... Ben Ay'ın öptüğü kızım... Ben sadece Aynaz'ım... #hay...