7. Bölümün devamı niteliğindedir iyi okumalar ❤️❤️
Aynaz'dan
Kapı çaldığında kapıyı açmıştım. İçeri elleri kolları dolu bizimkiler girmişti.
"Lütfen hepsinin temizlik malzemesi olduğunu söylemeyin."
"Yani..." demişti Kuzey "5 poşet temizlik malzemesi gerisi yiyecek falan."Elimi kafama vurarak söylenmiştim.
"5 Poşet mi? Yavrularım biz temizlik şirketi kurmayacağız alt tarafı minik bir yazlığı temizleyeceğiz?"Erkekler birbirine balarak omzu silkmiş ve poşetleri mutfağa bırkamıştı. Kızlara döndüğümde ikisinin de eldivenleri giydiğini gördüm.
"İyi... Başlayalım o zaman?"
#
Temizlik bitmişti... Ama biz de bitmiştik.
"Abi bir şey soracağım ama kızmayın." Ayaz'ın yine absürt bir şey soracağı belliydi.
"Sor karıcığım." Mete'nin dediği şeyle Ayaz kıkırdamıştı."Şimdi biz bu adamı öldürdük... Ama cenazesine gitseydik bi ya? Ayıp oldu."
"Yok..." dedim saçımdaki bandanayı çekerken "Ya beynini yiyip geri sıçmışsın ya da doğuştan yok senin beynin."Ayvaz elindeki su bardağından bir yudum daha almış ve
"Ne diycektik kardeşim naber lan ceset! Ha bu arada biz öldürdük başınız sağolsun da neden hepiniz kötü bişe olmuş gibi üzgünsünüz?" demişti.
"On numara giriş olurdu bu arada da. Polis olmasaydı." kuzey'in Ayvaz'a verdiği tepkiden sonra karnım guruldamıştı."Bakıyorum da acıkmışsın minik patron."
Kafamı sallamıştım.
"O zaman bu akşam yemekler benden."
"Tamam ne söyleyeceğiz?"
"Dışardan söylemeyi sevmem. Ben yapacğım."
"E hayırlı olsun o zaman." demişti Güney, Kuzey'e karşılık.
"Emre'ye kavuşmamız uzun sürmez."Kuzey yüzünü buruşturarak Güney'in taklidini yapmış ve mutfağa gitmişti. Ben de peşinden gitmiş ve tezgaha oturmuştum.
''Yardım etmek için mi geldin ?''
Kafamı hayır anlamında sallayıp meyvelikten bir elma alıp ısırmıştım.
''Hayır sadece mutfağı yakmanı engellemek için burdayım.''
''Anladım. Ne istersiniz?''
''Fark etmez çok açım şu an.''#
Yemek bitmiş ve herkes odalarına çekilmişken biraz arka bahçeye çıkmıştım. Kafam atılan yastıkla arkama dönmüştüm.
''Ne yapıyorsun burda?'' Gelen Ayaz'dı.
''Öyle oturuyorum. Bundan sonra ne olacağını düşünyorum.''
''Boşver.'' Demişti yanıma oturup kafasını omzuma yaslarken. ''Düşünme.''
''Bence de düşünmemeliyim.''
''Babama arabayı ve telefonları yok etmeden önce bizden kalıntı bıraktığını biliyorum.''
''Yapmamalımıydım?'' Kafasını hayır anlamında sallamıştı.''Yapmalıydın ve yaptın. Bizi merak etmeye hakkı yok. Onu zora sokup her Allah'ın günü adamı magazin haberlerine düşürüyoruz... Bazen utanıyorum.''
''Bazen mi sadece?''
''Evet.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN ÖPTÜĞÜ KIZ (3. Nesil)
Teen FictionHAYALİM İÇİN HER ŞEY SERİSİNİN 3. KİTABIDIR!! ---- "Hiç gerçek bir prenses gördün mü?'' ''Evet." + Annesi ölmüş bir kızım ben... Ne kardeşlerim kadar cesur, ne de babam kadar otorite sahibiyim... Ben Ay'ın öptüğü kızım... Ben sadece Aynaz'ım... #hay...