#2 yıl sonra, Aynaz'dan#
Bu gün üniversite sonuçları açıklanacaktı heyecanla bir kafede oturmuş sürekli sayfayı yeniliyorduk.
"KAZANMIŞIM!"
"BEN DE!"Hepimiz heyecanla birbirimize sarılırken ekrandaki sonuca donup kalan Ayaz'a bakmıştım.
"A-ayaz? Kazanamadın mı?"
"KAZANDIM ULAN! KAZANDIM LAN! LAN SALLADIKLARIM MI TUTTU BİLMİYORUM AMA KAZANDIM!"Hepimiz kıkırdarken Ayaz Mira'yı kucağına alıp döndürmüştü.
"Kazandım!"
#
Herkes kahvelerini içerken masayı süzmüştüm. Herkes mutluydu. 2 yılda ne mi değişmişti? Ben, Kuzey ile ayrı bir eve çıkmıştım. Ayvaz, Lila ile çıkmaya başlamıştı. Ayaz ve Mira hala umutsuz vakaydı. İkisi de birbirini seviyorlardı ama bir türlü açılmıyorlardı. Gökalp, Nur ile beraber Amerika'da karşılaşmış ve bir süre orda yaşamışlardı. Güney, Doğu ve Batı ise hala sap olmak konusunda inançlıydı.
Hepimiz istediğimiz üniversiteleri kazanmıştık. Herkes çok mutluydu. Ama kötü şeyler de olmuştu.
Anneannem ve dedem iki yıl içerisinde vefat etmişti. Büyükbabam hala yoğun bakımda. Bir davette çıkan yangın üzerine bu hale gelmişlerdi. Babam, annem geldikten sonra çok değişti. İkisi birlikte her konuda kavga etmeye başladılar ama her konuda. Tabii ki kavga etmeleri büyük aşklarına mani olamadı.
Hayatımızda bazı kötü şeyler olsa da büyüyorduk. Her şey değişiyordu. Çevremiz, hayatımız, davranış biçimlerimiz. Her şey...
#4 yıl sonra#
Bundan 6 yıl önce tanıştığım kişiye bakıyordum, tanıştığım ve aslında bana ne kadar değerli olduğumu hissettiren adama.
"Evlenik sonunda."
"Evet, hala babanın nasıl beni öldürmediğine şükrediyorum."
"Bence çok da şeetme enişte. Baksana babamın gözlerine."İkimiz birden annemin yerinden kalkmaması için kolundan tutan babama bakıyorduk.
Ben, 23 yaşındaydım. Ayaz ve Ayvaz ile üçlü düğün yapmıştık.
#2 yıl sonra#
"Amelya koşma!"
Göz devirerek saçlarımı toplamaya devam etmiştim.
"Kuzey, Amelya bebek sen ondan daha bebeksin."
"Evet ama biraz daha bu pantolonla koşmaya devam edersem pişik olmuş bebek olacağım!"Kıkırdayıp masadaki dergiyi elime almıştım.
"AYNAZ! AYNAZ! AYNAZ!"
"Ne bağırıyorsun pişik mi oldun?"
"HAYIR AMELYA BABA DEDİ!"
"HADİ LAN! ANNE DEMİŞTİR O!"Dergiyi yere fırlatıp Amelya'nın yanına gittim.
"Hadi tekrar söyle çiçeğim de anne göt olsun!"
Kafasına vurmuştum.
"Göt deme çocuğun yanında."
Amelya ağzını açmıştı. Bir şey diyeceği belşiydi
"A-ayaş!"
"Ayaz mı?"Derin bir nefes almıştım.
"Allah'ım çocuğumun ilk kelimesi Ayaz mı gerçekten? Beynini yıkamış kızımın!"
O sırada eli kolu dolu Ayaz ve Mira içeri girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN ÖPTÜĞÜ KIZ (3. Nesil)
Fiksi RemajaHAYALİM İÇİN HER ŞEY SERİSİNİN 3. KİTABIDIR!! ---- "Hiç gerçek bir prenses gördün mü?'' ''Evet." + Annesi ölmüş bir kızım ben... Ne kardeşlerim kadar cesur, ne de babam kadar otorite sahibiyim... Ben Ay'ın öptüğü kızım... Ben sadece Aynaz'ım... #hay...