BİR

3.7K 74 6
                                    


HANDE'DEN

Bugün Kerem ile tekrar görüşeceğim gündü. Aslında zoom üzerinden ne kadar konuşsak da onu tekrar görmek için sabırsızlanıyordum. Erkenden kalktım, kahvaltımı yaptım ve hazırlandım. Şu anda Kerem in ofisine gidiyorum. Niebla beni rahat bırakmadığı için onu da almak zorunda kaldım yanıma. Ne zamandır yürüyüş yapamamıştık oğlumla.

...

Kerem'in ofisinin önündeydim. İçeri girdiğimde beni bir adam karşıladı.

"Hoşgeldiniz Hande Hanım. Ben Kerem'in arkadaşı ve ortağı Kemal."

Elini sıkıp gülümseyerek "Hande ben de memnun oldum."

"Buyrun bahçeye geçelim, yönetmenimiz Ender Bey de oradalar." dedi Kemal.

Tekrar gülümseyip Nieblayla birlikte yürüdük bahçeye. Oradaki, yapımcımız Asena Hanım ve Ender Bey ile de el sıkışıp oturdum. Kerem yoktu. Ve merak etmiştim onu.

...

Nieblayla at getir oyunu oynarken arkadan Kerem'in sesini duydum.

"Merhaba herkese, kusura bakmayın geciktim."

Hemen ona dönüp gülümsedim ve "Merhaba" dedim.

KEREM'DEN

Sonunda varmıştım ofise. İçeri girip bahçeye çıktım herkes oradaydı. Ve hemen Hande yi aradı gözlerim. Köpeğiyle oyun oynuyorlardı ve çok tatlı görünüyorlardı. Boğazımı temizleyip konuştum.

"Merhaba herkese, kusura bakmayın geciktim." o anda Hande bana bakıp içimi eritecek şekilde gülümsedi.

"Merhaba"

...

Oturduk ve prova yapmaya başladık. Zaten konuyu çok sevmiştim ve seneryo da baya iyi görünüyordu. Provaya biraz ara verdikten sonra Niebla yanıma geldi ve onu sevmeye başladım.

"Ooohh..Hande...köpeğin niye böyle garip kokuyor." dediğimde Hande yine mükemmel gülüşünü bana sergileyip konuştu.

"Bahçenizde köpek pisliği varmış Kerem BEY" dedi "Bey" kelimesini bastırarak.

"Ee Hande Hanım biz hayvansever insanlarız." tekrar gülüştük.

Kemal'e dönüp "Yaa Kemal...Gelirken çok güzel erikler gördüm tam da mevsimi. Var mı bizde erik ?" diye sorduğumda Hande de Kemal'e bakmıştı.

"Yok diye biliyorum ama isterseniz söyleyeyim alsınlar."

"Çok iyi olur. Hande sen de seversin dimi erik ?" hevesli bir şekilde sordum.

"Severim, güzel olabilir aslında." dediğinde hemen Kemal'e dönüp almasını söyledim.

...

Hâlâ erik yiyordum. Hande de beni izliyordu. Gerçekten bu kadar fazla yememeliydim ama kendimi durduramıyordum.

"Kerem yavaş ol bence sonun kötü olabilir." deyip güldü Hande.

Bir süre sonra gerçekten kötü olduğumu hissedip bıraktım yemeyi. Ama çoktan 1 kilo erik bitmişti. Daha sonrasında fotoğraf çekimi için bir duvarın önüne geçtik. Hande ile ilk fotoğrafımız olduğu için sebebsiz yere heyecanlanmıştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Can't Help Falling In Love With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin