...
KEREM'DEN
Koltukta oturmuş sandiviçlerimizi yiyorduk. Hande ağzındaki lokmayı bitirip konuştu.
"Kerem.. Benim eve gitmem lazım."
"Neden ? Ne oldu ? Bir sorun mu var ? Köpeklerini özlediysen getiririz buraya."
"Tabii ki köpeklerimi de özledim ama o yüzden değil.. İki gündür aynı kıyafetlerleyim baksana.. Hem.. Hep burada mı kalacağım ben ? Magazinciler görür öğrenir."
"Ee.. Öğrensinler."
"Olmaz Kerem.. Yapım istemiyor böyle şeyleri."
"Nedenmiş o yaa.. Sevgili olduğumuzu duyuramayacak mıyız şimdi?"
"Biraz bekleyeceğiz sadece.. Asena Hanım'a söyleriz o ne derse yaparız."
"Of..Tamam..Umarım hemen söyleyebiliriz."
"Sanmıyorum.. Dizinin bitmesini bile bekleyebiliriz."
"FUCK! Neden ya ?"
"Ben nereden bileyim Kerem ? Yapımın kararları bu."
"Neyse..." elimdeki tabağı bırakıp onu kolumun altına aldım.
"...Biz de gizli yaşarız aşkımızı.. Ama ben insanları kandırmak istemiyorum..Magazincilere de yalan söyleyeceğiz değil mi ?"
Yanağımdan öpüp konuştu.
"Malesef.. Yapacak bir şeyimiz yok aşkım."
Gülerek ona bakıyordum, "Aşkım.." ve gülmeye devam ettim.
"...Aşkım.. Ne güzel söylüyorsun sen." gerçekten liseli aşıklara dönmüştüm. Sanki ilk defa bir sevgilim olmuş gibi davranmam normal miydi ? Belki de onu çok beklediğimdendir. Galiba ben onu ilk gördüğümden beri seviyorum.. Sadece kendime söyleyememişim.
Koltukta boş boş, ellerimiz kenetlenmiş şekilde öylece oturuyorduk.
"Kerem.. Hadi ben gideyim artık."
"Akşam gitsen ? Olmaz mı ?"
"Olmaz Kerem.. Duş almam gerek.. Ve iki gün oldu gitmiyorum eve.. Köpeklerimi de özledim hem."
"Beni özlemeyecek misin ?"
"Yarın set var.. Görüşürüz olur mu ?"
"İyi.. Git." yüzümü asmış suratına bakıyordum. Belki gitmezdi ben böyle yapınca.
"Kereeeem... Yapma böyle." yanağımdan öpüp ayağa kalkmıştı.
Çantasını ve ceketini alıp evden çıktı.
"Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz." o gülümserken ben dudaklarımı büzmüştüm. Etrafına bakıp bana yaklaştı ve dudaklarıma çok kısa bir öpücük bıraktı. Ve arabasına doğru gitti. Arkasından öylece baktım.
...
Geldin mi eve güzelim
Hande
Handeeeeee
Geldin dimi Hande
Bir şey deseneHande:Geldim Kerem
Hande:Duşa gireceğim dedim yaFuck
Doğru ya
Unuttum ben
Ama sen bir fotoğraf at bence
Emin olayım benHande:Çok fırsatçısın Kerem
Hande:Ama çoktan giyindimOff
Geç kaldım demek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't Help Falling In Love With You
Romance"...Sonunda olmuştu. Partnerim, arkadaşım dediğim kişi..Her şeyim olmuştu. Hayatımda bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum.. Karşımda uçsuz bucaksız deniz.. Kollarımda sevdiğim adam..." "...Telefonuma uzanıp şarkı açtım.. Bu şarkı, bizi tamamlayan...