YİRMİ DÖRT

1.6K 71 54
                                    

...

2 GÜN SONRA

KEREM'DEN

Repoydu bugün. Aynı zamanda Hande'nin doğum günüydü. Uyanır uyanmaz Hande'ye mesaj attım. Daha uyanmamıştır ama uyanınca görür.

Günaydınnn
İyi ki doğdun sevgilim ❤
İyi ki tanımışım senin güzel kalbini
Gamzelerinden öptüm say
Kahvaltı yapmayı da unutma
SENİ ÇOOOOOKKK SEVİYORUM!!!

Smoothiemi hazırlayıp spora gittim sonra da.

...

Yarım saat kadar spor yapınca ara vermek istedim. Yere oturup telefonumu elime aldım.

Hande:Teşekkür ederiiim 🙈
Hande:Ben de seni çooook seviyorum THE BURSINNNN!!
Hande:Ararım seni birazdan 👻

Spordayım şu an
Eve geçince ben arasam ?

Hande:Oluuur
Hande:Bugün ablamlar gelecek
Hande:Birlikte kutlayacağız
Hande:Sen de gel demek isterdim ama
Hande:Şimdi muhabirler kapıda olabilir

:/
Neyse
Diğer doğum günlerine
Ben eve geçeceğim şimdi
Byeee

Hande:Byeeeee 😽

Kısa bir duş alıp eve geçtim. Kapıyı açar açmaz Hector ince sesiyle karşıladı beni.

"Oğluuum.. Evet, geldim küçük adam.. Gel biz birlikte Handemiy'i arayalım, geeel."

Çantamı, kapının yanına bıraktım ve koltuğa oturdum. Dağınık saçlarımı elimle şekil verip Hande'yi aradım görüntülü.

"İYİ Kİ DOOOĞDUUUNNN!" elimdeki, havlayan Hector ile birlikte bağırdım.

Gülmeye başladı bizim halimize. "Teşekkür ederiiiiiimm." benim gibi uzatarak ve neşeyle söyledi.

Yüzüme bakarken devam ettim. "Ablanlar geldi mi ?"

"Hayır daha gelmediler.. 1-2 gibi gelirler heralde."

"Anladım.. Yanında olmayı çok isterdim."

"Ben de.. Ama..."

"Tamam, biliyorum.. Muhabirler..."

Dudağını büzüp kafa salladı mutsuz bir şekilde.

"Yapma öyle. Gül bakayım."

Dememle birlikte güzel dişlerini bana sunarak gülmeye başladı. Hector'un da hoşuna gitti bu durum galiba. Kucağımdan, telefona gitmeye çalıştı.

"Dur bir oğlum.. Güzel anımızın içine sıçtın.. Git bakalım sen." kucağımdan sinirle yere indirdim Hector'u.

"Ne istiyorsun hayvandan ? Seviyor işte beni. Sevmesin mi ?"

"Sevsin de.. Çok da şey etmesin."

"Ne etmesin ?" benim bu halimle eğlendiği belliydi. Şımarıkça gülümsüyordu telefondan.

"Azul ile olduğum gibi olmak istemiyorum oğlumla.. O yüzden işte."

Kahkasını atarken arkadan havlama sesleri gelmeye başlamıştı. 'İti an çomağı hazırla' sözü, hiç bu kadar anlamlı olmamıştı.

I Can't Help Falling In Love With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin