ON DOKUZ

1.7K 74 14
                                    

...

Hande:Selaaaam ne yapıyorsunnn 🤸🏻‍♀️🤸🏻‍♀️
Hande:Biz şimdi Serhatla gidiyoruz evee
Hande:

Hande:Bu arada Murat'ın da arkadaşı SinemHande:O yüzden geldi yaniHande:Settesin galiba :(Hande:Bitince ara beniHande:Çok özledim seni 🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hande:Bu arada Murat'ın da arkadaşı Sinem
Hande:O yüzden geldi yani
Hande:Settesin galiba :(
Hande:Bitince ara beni
Hande:Çok özledim seni 🥺

Set paydos yapmıştı. Ben de karavanıma gidip telefona baktım her zaman ki gibi.

Hande'den bildirim vardı. Gülümseyerek okudum mesajları. Ve hemen görüntülü aradım. İkinci çalışta açtı.

"Bitti miii setiiiiin ?" sevinçle bağırdı. Telefonu yatağa sabitlemiş, ayakta elbisesinin fermuarını açıyordu.

"Bitti bitti.. Sizin düğün de bitti galiba."

"Evet.. Çok sıkıcıydı zaten.. Hem de seni özledim ben." bana bakarak dudaklarını büzmüştü. Bu haline gülümseyip, pislik yaptım.

"Öyle mi diyoorsuuuunn ? O zaman gel bana.. Özlem gideririz."

"Daha dün sendeydim Kerem..." fermuarını açıp telefona yaklaştı.

"... Şimdi indiriyorum telefonu." kıkırdadı ve tavanı gösterecek şekilde yatağa bıraktı telefonu. Telefonun arkasından mızmızlandım.

"Yaa Hande.. Niye böyle yapıyorsun güzelim ? Sanki görmedim."

"Şiiişt! Çok ayıp Kerem!"

"Neee ? Yalan mı ? Tavanı izliyorum Hande offf!"

"Bekle bitiyor işiiiiiim.. Heh, bitti."

Telefonu tekrar eline alıp güzel yüzünü sundu ekrandan, bana. Ne kadar bu güzelliğe hayran kalsam da trip atmak istedim biraz.

"Sağol yaa.. Tavanla bakışıyorduk biz, neden aldın ki Handeciğim ?"

"Yaa Kerem.. Sana show mu yapsaydım ? Utandırma beni!"

Uzun süredir kızarmamıştı yüzü bana karşı. Yine kıpkırmızı oldu yanakları. Telefonu dudağıma yaklaştırıp öptüm ekranı.

"Utanma utanma.. Ya da utan.. Böyle çook tatlısın.. Ama utanma.. Çünkü böyle olunca ben dayanamıyorum.. Aslında utanadabilirsin, ben sana dayanamazsam işin sonu güzel yerlere gidebilir değil miiiii ?" pişkince gülümseyip göz kırptım Hande'ye.

Yüzünü yere eğip güldü. Sonra da tekrar bana döndü.

"Çok konuşma da üstünü değiştir.. Hem beni çağırıyorsun hem de hâlâ settesin.. Olur mu öyle ?"

"What the FUCKKK!!! Geliyor musun yani ? Hani gelmeyecektin ?"

"Fikrimi değiştirdim.. Hem çok özledim seni."

"Tamam canım ben hemen hazırlanıyorum, öptüm seniiiiii."

Şımarıkça kıkırdayıp konuştu. "Nereeeemdeeeen ?"

I Can't Help Falling In Love With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin