Bir daha asla deme çünkü yalan söylersin.
Herkeste bir maske merakı;
kimsenin kendi olmaya cesareti kalmamış.
Sadece gülüp geçiyorumŞunu asla unutma olurmu?
"Bu hayat mendil satan çocuğun burnunu koluyla silmesi kadar acımasızdır."
Şu hayatta bir kez bile kendimi düşünüp bir şey yapmadım.
Neden mi?
İnsanların arkalarını toplamaktan yalanlarını dinlemekten fırsat kaldı mı ki?
Herkesin yüzüne yapmacık gülmekten de sıkıldım artık ben ben değilde insanların beni nasıl görmek istedikleri gibi...Biz şimdiye dönsek iyi olur ne dersiniz?
20 Kasım 2020
Sabah nedense neşeyle uyanmıştım.Olacaklardan habersiz tabi.Kardesimi canlı ders için uyandırmıştım sonra beraber kalkıp derse girmiştik.İlk ders fizikti.Seviyormuyum hayır ama dinlemek zorundayım. Sabah saat 8 de kalktık bütün derslerimize girmiştik.Saat 14.00 da hepsi bitmişti.Bende kitap okumaya başlayacaktım.Yarıda kalmıştı kitap...
Ta ki kuzenimin beni aramasıyla bütün kitap okuma isteğim gitmişti.-Efendim Buse
-Napiyorsun lan?
-Hiç napim kitap okuyacaktım sen aradın öyle?
-Lan canım sıkıldı bize gelsene
-Ne zaman
-Şimdi gel haydi bekliyoruz Sudeyle.
-Tamam geliyorum birazdan.Üstüme siyah dar pantolonumu ve swetimi giydim.Ve Buselere gitmek için evden çıktım.Kardesim gelmedi bilgisayarda oyun oynuyordu.Bende zorlamadim zaten.10 dakika sonra gelmiştim.
-Hoşgeldin kuzum.
-Hoşbulduk Buse.
-Gel otur .
Oturdum öyle telefona bakmaya başladık.
-Siz ne oynuyorsunuz telefonda? Öyle hararetli hararetli.
-Lol dedi Sude.
-Len LoL bilgisayardan oynanıyordu ya ?
-He biliyoruz da bu cakması.
-İsmi ney?
-Mobile legends.
-Pubg gibi yada fire fire ?
-Gibi gibi indirsene beraber oynarız.
-Tamam peki indireyim.Oyunu indirmeye başladım 2 dakika sonra hemen indi.Beraber kullanıcı adımı girdik kuzenlerimle .
İsmim Yağmur❤️ diOynamaya başladık.Oyun baya sardı biz surekli oynuyorduk.Sabah öğlen akşam valla baya sarmıştı.Oyunda takip de edebiliyordun ben sadece Buseyle Sudeyi takip ediyordum.Sudenin oyunda tanıştığı bir çocuk vardı ismi Yusuf...
Onların hikayesinide okuyacağız onlarınki bambaşka bişey ...Bir iki hafta olmuştu oynamaya başlayalı.Ve birgün bana biri istek attı.İsmi Angel Of Death ydi. Ölüm meleğiydi anlamı...
Ben kabul ettim isteğini ve bana yazdı.
-Meraba Güzelim .
-Meraba da güzelim derken?
-Guzele güzelim denir.
-Hadi canım !!!
-Ee napiyorsun ?
-Tanimadiğın insanla ne bu samimiyet?
-Tanisiriz :)
-Olur tanışalım tanıt kendini.
-Ben Emre 18 yaşındayım .
-Bende Yağmur 17 yaşındayım.
-Nerde oturuyorsun Yağmur?
-İstanbul sen?
-Tekirdağ
-Aramızda 197 kilometre var:)
-Nerden biliyorsun ?
-İnternetten baktım.
-Jsjjsjsjsjs çok akıllısın
-Biliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)
RomanceOnline oyundan tanışıp tüm zorluklara rağmen aşk ... Bana dedi ki Yağmurum olup üstüme yağar mısın? Olurum... Yağarım dedim. Kitabımızın devamı vardır ismi "Zor Aşk " olarak devam etmektedir 1.Kitabı okumadan ikinci kitabı okumayınız ! En kısa zaman...