"Çıkartın sigaraları bu gece hayal kuracağız."
"Aynı gökyüzünün altında...."
-Yağmurum yanıma gel.
-Geliyorum 1 dakika .-Geldim.
-Hazırlandın değilim mi?
-Evet bavul hazır.
-Tamam şimdi balkona geçelim hayal kuracağız yıldızlara bakarak...
-Olur.-Basliyorum.
-Başla
- Sıcak bir yaz akşamı tatildeyiz.O gün çok yorulmuşuz.Arkadan bizim üstümüze atlayan anne baba diyip bizimle oyun oynamaya baslamaları.Ardindan tek bir oyuncağı paylaşmamak için kavga etmeye başlamaları.Bizde onları ayırmaya çalışırken ortalarında kalmışız.Onlarin kavgalariyla gülmeye başladık .Ardından onları ayırıp gıdıklamaya başlamamız...-İnsallah bu dediklerin bir gün gerçek olur sevgilim.
-Olucak.Hadi yola çıkalım uçağı kaçırmamalıyız.
-Tamam.Yarım saat sonra havalimanına geldik.Ucağın kalkmasına son 10 dakika kalmıştı.
-Dikkat et Ay yüzlüm tamammı?
-Tamam sende dikkat et.Birbirimizi Öptük sarıldık nefesimizi kokusunu içime çektim ve gittim uçağa doğru...
Arkamı dönüp ona el salladım ve uçağa bindim.Tekirdağ ve İstanbul arasında ne vardiki 15 dakika sonra havaalanina indim.Beni bekliyorlardı annem babam kardeşim....
-Kızım!
Annem canım annem boynuma atladı.Yanaklarımdan öptü ellerimi öptü ...
-Abla hoşgeldin.
-Hoşbulduk Bulut.
-Hoşgeldin kızım.Babamı karşımda görünce çok mutlu oldum ama yalan söyledi...
-Hoşbulduk baba.
-Hadi artık eve gidelim.Bavulumu arabaya yerleştirdik.Arabaya bindik ve evimize doğru ilerlemeye başladık.Yol boyunca konuşmadık sadece arabadan dışarıya baktım.1 saat sonra eve geldik.
-Aşkım ben geldim şuan annem babam yanımda arayamadim.
-Cok şükür tamam Yağmurum hadi ben seni tutmayayim babanlar anlar filan .
-Tamam aşkım.
-Dikkat et öptüm sonra tekrar konuşuruz ararım.
-Öptüm bay bay-Kızım gel sofra hazır.
-Tamam anne.Annem yine döktürmüştü.Sarmalar tatlılar poğaça vs.hepsi vardı...
Annem ben cocukmusum gibi ağzıma yemek vermeye başladı.
Ağzımı sarmalarla doldurdu.-Anne ellerine sağlık.
-Afiyet olsun.Oturup cay içmeye başladık ve babamla konuşmaya....
-Biliyorum kızım kızgınsın bana haklısın da ama bak bu sefer bırakmaya niyetliyim.Sigara bırakma ilacı kullanıyorum.
-İcinde nikotin var bağımlılık yapıyor.Bırakman zor neyse ya boşver napiyorsan yap ilgilendirmiyor.
-Özür dilerim kızım affet.
-Affettim daha fazla küs kalamazdim zaten.Babamsın sonuçta.
-Canım kızım seni çok özledim .
deyip sımsıkı sarıldı. Bende ona...
-Barıştınız mı?
-Evet anne.
-Oh çok şükür.
-Ben biraz uyusam olur mu?
-Yatağın hazır.
-Aksam yemekten önce kaldırırsanız .
-olurGidip yatağıma yattım ve uyumaya başladımmm
"Siz Yağmur Yılmaz Emre Ozansoyu eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?
-Evet evet evet sonsuza kadar evet.""Siz Emre Ozansoy Yağmur Yılmazı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?
-Sonsuza kadar evet."Rüyanın en güzel yerinde annem saolsun gelmişti çok düşüncelidir kendileri zamanlaması harikadır filan.
-Kızım haydi kalk yemek yiyeceğiz.
-Ya 5 dakika daha .
-Hadi kalk sonra gece uyuyamassın.
-Of tamam kalktım.Gidip elimi yüzümü yıkadım.Anneme sofrayı hazırlamakta yardım ettim.Annem yemek olarak ıspanak yapmıştı .Severim de işte çok değil ama aç olduğum için yemek zorunluyum.
Yemek yerken babam konuşmaya başladı.
-Kızım sen bizimle bişey konuşacaktın?
-Evet baba konuşacağım.
-Hadi anlat.
-Baba kızmayacaksın ama tamam mı?
-Tamam söyle haydi.
-Baba anne şey benim sevgilim var.
-Ney ?
-Sevgilim var.
-Ooo bende diyorum bu kız okulu bitirecek evlenme yaşına geldi oh mis aradan çıktı sana birini bulmama da gerek kalmadı.
-Kızmadınız mı?
-Yok seviyorsan neden kızalım nereli bu çocuk anlat bakalım kimdir necidir?
-Emre ismi soyismi Ozansoy Karslı . Edebiyat okuyor inşallah mezun olacak.Olacagiz birlikte...
-Seviyormu seni?
-Hergün bana güzel sözler soyleyip şiirler yazıyor sence anne?
-Peki şurda yarım dönem kaldı.Elinize bir mesleğinizi alın konuşuruz.
-Resmi var mı?
-Var göstereyim.
-Ooo iyi kızım yakışıklı düzgün biriine benziyor içinin iyi olduğunu da söyledin tanışınca göreceğiz.
-Oh söyledimde kurtuldum.Artik rahat uyuyabilirim.Yarım saat sonra Emre'ye whatsaptan yazdım.
-Aşkım napiyorsun?
-Hic napim fotona bakıyom özledim.
-Ya kıyamam ben annemlere senden bahsettim.
-Eee ne dediler ?
-Valla beğendiler seni okul bitsin mesleğinizi alın elinize gerisi gelir zaten dediler .
-Alacağım seni evimin kadını çocuklarımızın annesi yapacağım.
-Olur olur oluruz oluruz.... Ben uyuyacağım aşkım yarın konuşuruz olur mu?
-Olur aşkım iyi uykular iyi geceler rüyanda beni gör.
-Görürüz.Diyip konuşmayı bitirdik.Akşam mutfağı temizledim sonra yorulduğum icin hemen yatağa yatıp uyudum...
Bu 2 sözde benden bütün aşıklara gelsin:
"Sevmeyi bilene aşkta güzeldi, aşkı bilene sevmekte"
"Mesafelerin önemi olsaydı; güneşe en yakın zirveler buz tutmazdı."
Bölümün sonuna geldik oylamayı yorum atmayı unutmayın.Takip edersenizde çok sevinirim.💛❤️💙
Okuyun len boşuna yazmıyoz.(ironidir.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)
RomanceOnline oyundan tanışıp tüm zorluklara rağmen aşk ... Bana dedi ki Yağmurum olup üstüme yağar mısın? Olurum... Yağarım dedim. Kitabımızın devamı vardır ismi "Zor Aşk " olarak devam etmektedir 1.Kitabı okumadan ikinci kitabı okumayınız ! En kısa zaman...