~Sana aşık olmak, kaybettiğim her şeyi yeniden bulmak gibi...
~Aşıklar bilir.Zaman mesafe hiçbir şey onları ayıramaz.Bilirker çünkü gerçek olduğundan emindirler.
Bende Eminim Aşkım...
~Sana aşık oldum çünkü ben kendimi sevmezken sen beni sevdin...Bu söz bizi anlatıyor ay yüzlüm.
~Daha ona dokunmadan ruhuna aşık oldum.Bu gerçek aşk değilse nedir bilmiyorum?~Yeryüzündeki bütün yağmurlar seninle tanıştığım gün üstüme yağdı beni deli gibi ıslattın bende deli gibi ıslandım.
~Yağmurum sen benim gökyüzüme gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.
-Öylemiyim?
-Öylesin...~Sen benim görmek için,bakmaya gerek duymadığım ezberimsin.
-Edebiyat okuyorsun tabiki ezberliyeceksin.~Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni;önce bana,sonra bana,sonra yine bak.
-Zaten senden başkasına bakamam gözlerim kör olur mazallah.~Gözlerimin içindeki ülkemsin.Her sokağın ayrı bir devrim.
~Ben sadece kışın dondurmayı yazın portakalı özlersin bide sen çıktın başıma.
~Bir tek sen varsın ömrümde aşkım gerisi mi?
Vesaire...~ Seni öptüğüm sokak varya.
-E ne varmış o sokakta?
- Oraya gömsünler beni.~En güzel şiirlerde bile yazılmayan bir kafiye gibisin sevgilim.
~Bir gün beyazlar giyip benim olsana sevgilim.
-Olucam bir gün o beyazları giyip senin olucağım.~Bir kurşun ol saplan kalbime , çıkarırsam namerdim.
~Güzelleğin aklımı başımdan alıyor ve sonra bırakıyorum işi gücü.
-Bırak bırak.~Yağmurları sevmezdim ta ki altında seninle ıslanıncaya kadar.
~Sadece sev dedi gözlerin,bense aşka müebbet yedim.
~Yağmur gibi sev beni ...Kaçmak mümkün olmasın.
~Kalbim perişan gönlüm deli, sana yazdım ben bu aşk dolu sözlerimi...
-Ve sana söz veriyorum aşkım yıldızlar sönene kadar seni seveceğim.
-Ve sana söz veriyorum asla o yıldızları söndümeyeceğim.Beni bu söylediğin sözlerle mutlu ettin zaten mutluydum mutluluk patlaması yaşıyorum.
-Hahaha senin tek hakettiğin şey mutlu olmak acıyı çektin sıra mutlu olmakta yağmurum.
-Beraber olacağız mutlu .
-Evet hep beraber olacağız sen ben ve çocuğumuz bilemedin çocuklarımız olur mu ?
-Olur olur yeriz yeriz.
-Ya bütün romantikliği bozdun he kadınlar romantik olmuyorsunuz diye sürekli konuşur benim kadınım romantikliği bozuyor degisiksin sen değişik.
-Degişik olmak güzeldir bebeğim.~3 Gün Sonra~
Telefon çalıyor zzzzz...
-Yağmurum telefonun çalıyor.
-He ne oldu aşkım?
-Telefonun çalıyor.
-He tamam ver bakim.Babam arıyor...
- N-ne babam arıyor.
-Ne aç hemen aç.
-Hayır boşver çalsın çalsın kapansın.
-Hayır aç dedim hadi aç Yağmurum.
-TamamAçtım...
-Alo
-Kızım
-Efendim?
-Seni çok özledik kızım artık barışalım lütfen affet beni olurmu?
-Olmaz sen daha kızına doğruyu soyleyemiyorsun ben seni affetsem ne yazar.
-Haklısın kızım ama insanda bağımlılık yapan şeyi nasıl bırakabilirim?
-Bak kendin söylüyorsun bağımlılık yapan şey icmeseydin zamanında biz bu hale gelmezdik.
-Telefonu annen istiyor ona veriyorum.
-Anne
-Kızım güzel kızım nasılsın?
-İyiyim anne sen nasılsın?
-Kızım sen gelmediğin sürece ben hep kötü olacağım.
-Anne senin kocan bana yalan söylediği sürece ben oraya gelmeyeceğim lütfen .
-Seni çok özledik
-Bende çok özledim hemde çok ama gelemem işte ...
-Gel kızım tamam okulun var okuluna bişey demiyorum en azından tatilde gel olurmu?
-Bakarız belki gelirim sen ağlama bak babamın yaptığı hata yüzünden senin canının yanmasını istemiyorum sen sadece şöyle düşün kızım Tekirdağa doktor olmak için gitti tamamı?
-Derslerin iyi değil mi?
-İyi iyi Çalışıyorum hatta kızın birinci oldu tıp yarışmasında.
-Seninle gurur duyuyorum kızım .
-Anne ben artık kapatayım olur mu?
-Kızım son bişey daha soracam sana
-Sor anne
-Sen orda kiminle kalıyorsun?Emre'nin yüzüne baktım uzun uzun ne diyeceğim damadınla birlikte mi yoksa tek mi kalıyorum eğer erkekle aynı evde yaşadığımı öğrenirse bana kızabilir ama yalan söylemekte istemiyorum.
-Arkadaşımla anne okul arkadaşım.
-Peki kızım hadi öptüm seni bak gelicem dedin sakın cayma kararından.
-Tamam annecim gelicem ben öptüm kendine iyi bak .Kapattım.Derin bı nefes verdim gözlerimi kapayarak.
-Yalan söylemek zorunda kaldım.
-Biliyorum aşkım ama sakın üzülme bı gün aynı evin anahtarını taşıyacağın kişiyle yaşıyorsun ve bu çocuk seni asla bırakmaycak.
-Seni çok ama çok seviyorum.
-Bende seni çok ama cok seviyorum.
-Bana şarkı söylesene aşkım.
-Olur söylerim Yağmurum"Şu koca dağlar onlarda benim hüznümden daha çoklar,ağla lütfen çok ağla senin kalbinden büyük bir kibrin var sana değmez etmiyorum itiraf etmiyorum bertaraf ama her yağmurda sen kokuyor etraf son çarem son yalnız tecrübem herkesde mutluyken sen bize yağma yağma bizi temizlemez senin suyun sakla gülüşünü kurudu karanfil bitti oyun bu son oyun şu koca dağlar onlarda benim hüznümden daha çoklar ,ağla lütfen çok ağla senin kalbinden büyük bir kibrin var sana değmez etmiyorum itiraf etmiyorum bertaraf ama her yağmurda sen kokuyor etraf...."
Kalbi gibi seside güzeldi bu adamın hayatımda tanıdığım en yakışıklı en güzel en iyi sesi en iyi kalbi olan insan seni karşıma çıkaran rabbime şükürler olsun seni asla bırakmayacağım seni çok seviyorum...
Kendi çıkardığım karaktere aşık oldum len ne romantik biriymiş ayolll😅😅
İnşallah beğeniyorsunuzdur . Oylamayı ve yorum atmayı unutmayın takipte ederseniz sevinirim.Geri takip yapıyorum haberiniz olsun... Öptüm sizleri seviyoreee💛💙❤️
Lan okumanız için ne diyim boşa mı yazıyorum okadar takip ediyorsunuz okuyup oy verseniz ne olacak ?
Okuyun lan ironidir he 😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)
RomanceOnline oyundan tanışıp tüm zorluklara rağmen aşk ... Bana dedi ki Yağmurum olup üstüme yağar mısın? Olurum... Yağarım dedim. Kitabımızın devamı vardır ismi "Zor Aşk " olarak devam etmektedir 1.Kitabı okumadan ikinci kitabı okumayınız ! En kısa zaman...