15.Bölüm

32 4 13
                                    

"Bir çok kişinin hayali olursun gidip gerçeği olmak istersin,o da hayal olur..."

-Kanka küstünüz değil mi?
-O küstü ben değil.
-Özür dilerim ben böyle olacağını bilemedim.
-Senin suçun yok kendine kızma olacagi varmış oldu.

Bilinmeyen numaradan 1 mesaj.:

-Ne oldu kavga edip küstünüz mü?
-Sen nereden biliyon aq?
-Bilirim ben eğer onunla ayrılmayı filan düşünürsen ben buradayım güzellik.
-Kes yavşak !
-Woww tamam yavaş küfür yok sakin.
-Kim olduğunu öğrendiğim gün seni ananın rahmine geri sokmazsam en adi şerefsizim.

Lan kimdi bu ya kim benim düşmanım yok küs olduğum biriside yok kim bu?

Yağmur kim olduğunu düşüne dursun biz Emrelere bakalım.

-Çok fazla tepki vermedin mi kanka?
-Ne yapmışım Deniz ben sözümü dinlemedi ne oldu bak ya ben onun aldığı nefese bile zarar gelmesinden korkarken onun yaptığına bakarmısın çok kırdı beni çok!
-Haklısın kardeşim ama nereden bilecekti böyle olacağını.
-Ben söyledim değil mi gitmeyelim dedim ben biliyorum olacağını Yağmur o kadar naif o kadar küçük o kadar minyon ki kendini korumaya kalksa koruyamaz , Yağmur o kadar güzel ki bütün erkekler ona bakar bende baktıkları için zaten kudururum yan gözle bakanın gözünü yanlış söz soylenenin canını yakarım.
-Aşık adam seni sen çok iyisin be kanka çok...
-Sende Zeynep'i seviyorsun ama😂
-He bak orası doğru.
-Esmer bombam benim... Mavi ona çok yakışıyor.
-Vay esmer bomba he iyiymiş.
-Öyle gözleri simsiyah yani esmer mavi ona çok yakışıyor ve kavgacı en sevdiğimden atarlı lafını ortaya koyan cesaretli çok iyi be çok...
-Vay sen abayı yakmışsın hayırlı işler oğlum.
-Lannn! Güldürme beni oğlum.

-Kanka bana İzmir bombası yapsana sen iyi biliyon yapmayı.
-Cikolata olsunda senin için Yağmur. Tamam yaparım.

İzmir bombası tarifi:
-300 gram fındık kreması
-1.5 su bardağı un
-1 tutam tuz
-1 yemek kaşığı şeker
-1 paket vanilya
-Yarim çay bardağı yağ.
-Bir çay bardağı ılık su.

Pisirme derecesi:225 derece.

Eee afiyet olsun o zaman.

-Emre.

Sustu konuşmadı cevap vermedi.

-Emre .

Yine sustu.

-Sevgilim.
-Ne var lan?
-Bağırma bana !
-Demi bağirmayayim Yağmur hanım hazretleri bizi dinlemesin sonra küsmüyüz diye yanıma gelsin küsüz tamam mı sen benim sözümü dinlemediğin sürece küsüz!
-Pekii.

Allah benim belamı versin inşallah şu pamuk gibi adamı bu hale getirdiğim için Allah belamı versin canımın yanmasından korkuyor o gün benim koluma dokundular diye ortalığı ayağa veren adam beni deliler gibi seven aşık insan ben senin kıymetini bilemedim haklısın hepte haklı olarak kalıcaksın.Onu çok seviyorum çok...

-Oldu mu İzmir bombası kanka?
-He gel gel mükemmel.
-Ayy çikolata aaayyyy

Bilinmeyen numaradan 1 yeni mesaj:

-Benim bişey yapmama gerek yokmuş sen kendi aranı bozdun.
-Ya sen kimsin lannn?
-Zamanı gelsin öğreneceksin güzellik.
-Sokarım zamanına hee...

Allah'ım ben napıcam bir yandan bu şerefsiz bu yandan Emreyle aram bozuk kafayı yicem artık...

-Yağmur kanka biraz konuşmak ister misin?
-Olur.
-Sen kendini zor tutuyorsun şuan ağla hadi durma ağla.
-Ya ben artık kafayı yicem ne yapsam yaranamıyorum Zeynep artık içime ata ata dayanamıyorum Zeynep canım yanıyor o benim iyiligimi istiyor biliyorum ama benim aptallığım yüzümden  hep benim yüzümden.
-Gözlerin kızardı.
-Daha beter olsun Zeynep gözlerim ...Kalbini kırdım onun ben beter olayım .
-Yağmur tamam kanka sakin hadi gel yiyelim yiyemedin .
-Yemiycem beni biraz yalnız bırakır mısın?
-Eminmisin?
-Evet lütfen.
-Peki bişey istersen söyle.

Biraz efkarlanmaya başladım arkada çalan şarkı yüzünden.

Aşk haklıyı secmiyor gece o bitmeyen gece her gece her gece güne gebe her sabah uyanıp hasretinle dualar edip tekrar yatıp Allah'a yalvarıp yalvarıp gittiğin yerlerden dön diye güneş doğsada hep karanlık yüreğimde bu dargınlık yüzüne görmeden geçmiyor aşk haklıyı seçmiyor aşk haklıyı seçmiyor aşk haklıyı seçmiyor gel ne olursun gel gurura direnmeden seviyorum geceler buz gibi yüreğim buz gibi kalp ağrısı geçmiyor aşk haklıyı seçmiyor....

Ağlamıştım gözlerimden yaşlar hep akıyor hemde şarkıdan hüzünlenmiştim .Aşkından ölüp bittiğim geberdiğim insanın kalbini kırmıştım onun üzmüştüm.

~Bırak ilişki yaşamayı insanlarla konuşasım bile yok

~Bir avuç sevgi karşısında kandırılmış yüreğim

~Hayattan kopmadım ben ipi kesenler oldu.

Artık kafayı yiyecek duruma gelmiştim.Bide üstüne bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti.

-Ağlama onun için istersen gelip kollarımda ağlayabilirsin.
-Kes lan sana ne ister ağlarım işte ağlamam .

Ağlayarak uykuya dalmıştım.Herseyi unutmaya çalışarak.

Sizce kim bu bilinmeyen numara?

Okuyup yorum atmayı oylamayı unutmayın.

Sizce Emre hakklımı bu kadar tepki vermeye bu kadar Yağmurun üstüne gitmeye bağırmaya çağırmaya haklımıydı?

Sizleri seviyorum benide takip ederseniz çok sevinirim

Öpüldünüz.       💛💙❤️

Biraz kısa oldu ama bu kadar yazmak zorunda kaldım annemle sarma saracağız da atmıyacaktım  bi arkadaş yalvardı yakardı bende attım... 😅😂😅😂😅😂





Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin