6.Bölüm

44 13 12
                                    

Bazı insanlar yağmuru hisseder,bazıları ise sadece ıslanır.

Ya başlamamalı,ya da bitirmeli.

Kar taneleri ne güzel anlatıyor, birbirlerine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu...

Birazcık hayatımıza kaos mu girse?

Bence girsin kaos severiz değil mi?

-Kanka duydun mu tıp yarışması varmış.
-He biliyorum kardiyoloji nöroloji ile ilgili alanlardaki öğrenciler yarışıyorlarmış.
-Biz yarisamiyacagiz desene biz anne çocuk sağlığı okuyoruz.
-Boşver

Bir kaç kızın konuşmalarına şahit olmuştum.Ve düşündüm de bende katılacaktım.Butun bilgilerimi jurilerin önünde kullanıcaktım.Yarışma cuma günüymüş.Cuma gününe kadar harıl harıl çalışmaya başladım önümde sadece 3 gün var ...

-Yağmurum ne bu ders çalışma sevdası ?
-Yarisma var sevgilim ona katılacağım o yüzden ders çalışmam gerek.
-Ne yarışması?
-Okulda tıp yarışması var kardiyoloji ve nöroloji okuyan öğrenciler arasında bende katılmaya karar verdim.
-Oo desene 1.belli öğrencilere söyleyeyim de boşuna çalışmasınlar.
-Hahaha mantıklıymış söyleyebilirsin.
-Ukala.
-Biliyorum öyleyim.

Gecemi gündüzüne katarak hergün okuldan geldikten sonra ders çalışıyor pratik yapıyordum.Kazanmak istiyorum çünkü...

Birazda şuralara çalışsam iyi olur ...:

Koroner kalp hastalıklarınin risk faktörleri arasında şunlar sayılabilir:

-Sigara kullanımı
-Yuksek tansiyon
-Diyabet
-Egzersiz eksikliği
-Yuksek kan kontrolü
-Aşırı alkol kullanımı
-Obezite
-Yetersiz beslenme
-Depresyon

Kalbi en çok hastalığa sürükleyen strestir.Stresten uzak durulmaları yeme ve icmemimize dikkat etmeliyiz.

2 saat boyunca ders çalıştım aralıksız...

-Ya ama yeter bu kadar yani kitap alev alıcak test kitabı yanacak Yağmurum.
-Hahaha tamam ya bıraktım .
-Ders çalışma demiyorum ama dozunda çalış Ay yüzlüm Mesela 20 dakika konu tekrarı yapsak 30 dakikada test çözüp pekiştirmek gayet ideal haklımıyım?
-Haklısın ben biraz kendimi kaptırmışım.
-Hadi gel azıcık balkona çıkıp hava alalım olur mu ?
-Olur

Balkona çıktık hava yağmurluydu.Yağmurlu havaları koklamayı çok seviyorum nedense belki adım Yağmur olduğu içindir değil mi?
-Ne güzel kokuyor hava.
-Evet yağmurlu havaları çok severim aynı seni sevdiğim gibi.
-Bende rüzgarlı havaları çok seviyorum senin gibi sert ama bi o kadar da naif.
-Emre
-Efendim Ay yüzlüm
-Bana neden ay yüzlüm diyorsun?
-Ne dememi istersin?
-İstedigini diyebilirsin de merak ettim neden ay yüzlüm diyorsun?
-Çünkü senin yüzüne bakınca aydaki olan parlamayı goruyorum.Sen Güneş kadar parlak gece kadar masumsun.Bunu asla unutma ay yüzlüm.
-Seni seviyorum adam .
-Seni seviyorum kadın.

Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin