"Yorma kendini bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin..."
"Ben o yağmurda ıslanalı çok oldu sıra hasta olmakta..."
"Şimdi sen bilmezsin,benim sana dokunmadan sarılmışlığım var..."
Camdan vuran güneş ışığıyla uyanmıştım.Emre halen uyuyordu zaten kollarının arasında uyanmıştım.Hemen kalktım elimi yüzümü yıkadım üstümü giydim kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim.
Emre'ye omlet yapma fikri gelmişti aklıma önce çay suyu koydum ve yemek hazırlamaya başladım.Yarım saat icinde sofrayı hazırlamıştım.Emre hala uyuyordu bende onu uyandırmaya gittim.Yanına gittim saçlarımla burnuna değdirmeye başladım.O elleriyle saçlarımı itiyordu uyurken.
-Aşkımmm.
-Yapma ya gıdıklanıyorum.
-Gıdıklanıyon mu sen he..
-Hı hı evet.Saçlarımla onu gıdıklamaya başladım tiki vardı gülmeye başladı...
-Tamam tamam yapma yeter kalkıyorum Yağmurum.
-Hehehe tamam kalk aşkım.Elini yüzünü yıkadı masaya geldi.
-Oo vay anasını ben hamarat biriyle evlendiğimi biliyordum da böyle harika bir sofra hazırlamakta ne bilim vay beee .
Alnımdan öptü.-Afiyet olsun aşkım.
Yemeğimizi yerken Emre konuşmaya başladı:
-Hazırlansan iyi olur Yağmurum .
-Neden ki?
-Balayı bizi bekliyor değil mi?
-Yaaa gerçekten gitcekmiyiz?
-Evet Antalya Alanya'ya ne dersin?
-Olurrr gidelim.
-İyi hazırlan o zaman bende otel bakmaya başlasam iyi olur.Yemekten sonra mutfağı topladım balayına çıkacağımızı Emre söylediği için bende izin kullanmaya başladım zaten daha yeni evlendik hemen çalışmaya başlayamam kendime izin verdim sonuçta baş hekim olmak bunu gerektirir...Şaka len şaka gülün diye başhekimim diye kendime izin verecek değilim izin kullanmaya başladım rapor var alla alla..
~ERTESİ GÜN~
-Hazırmısın herşey hazır değil mi ay yüzlüm?
-Evet hazır .
-Tamam ver bana arabaya koyayım sonrada gidelim.Emre bavulları arabaya koydu .Arabaya bindik ve gitmeye başladık.
Bekle bizi Antalya biz Ozansoylar geliyorrrr!!!
(Ay biraz gaza geldim ben🙄)2 saat sonra...
-Üşüdüysen camı kapatabilirim ay yüzlüm.
-Yok üşümedim zaten sıcak yanıyorum.
-Merak etme sen ben senin ateşini Antalya'da alıcam.
-N-ne anlamadım.(salağa yatalım biraz)
-Anladın sen anladın.Kafamı cama doğru çevirip dışarıyı izlemeye başladım.Rüzgar yüzüme yüzüme esmeye başladı rüzgar ...Galiba böyle yanmam gidecek yoksa Emre alır valla ateşimi ...jsjsjjwsk
Dışarıya bakarken uyuya kalmışım...
7 saat sonra ...
-Ay yüzlüm hadi uyan bitanem geldik.
Uyanmıştım sesiyle.
-Geldik mi?
-Evet hadi gel odamıza gidelim.
-Bavullar nerde?
-Lobide aldılar odamıza götürdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)
RomanceOnline oyundan tanışıp tüm zorluklara rağmen aşk ... Bana dedi ki Yağmurum olup üstüme yağar mısın? Olurum... Yağarım dedim. Kitabımızın devamı vardır ismi "Zor Aşk " olarak devam etmektedir 1.Kitabı okumadan ikinci kitabı okumayınız ! En kısa zaman...