"Kalp dediğin atıyor zaten marifet ritmini değiştirebilmekte..."
"O benim denizimin en güzel kıyısı..."
"Aşkın gelişi,aklın gidişi demektir..."
Artık geri dönme vakti gelmişti bugün Tekirdağ'a geri dönmek için uçak biletimi almıştım saat:15.00 'e
-Kızım kıyafetlerini koydun değil mi?
-Evet anne herşeyi hazırladım.
-Hadi kızım uçağı kaçıracağız.Arabaya binip havaalanına doğru yol almaya başladık.Ben kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım.
"Caddelerde rüzgar aklımda aşk var gece yarısında eski yağmurlar şarkı söylüyorlar sessiz usulca özlediğim şimdi
çok uzaklarda deli dolu günler hayat güzeldi kahkahariyla günler geçerdi..."diyordu şarkı....
1 saat sonra havaalanına gelmiştik.
-Dur kızım bırak ben alayım bavulu.
-Tamam baba.
-Dikkat et olur mu annecim?
-Dikkat ederim anne .Sarıldık hem anneme hem babama ...
-Güle güle kızım.
-Güle güle yavrum.Bilinmeyen Numaradan mesaj:
-Şuan Tekirdağ'a gidiyorsun git bakalım git.Takip ediyor beni hatta Tekirdağ'a benimle gelicek.Allahım kim bu neden beni takip ediyor naptım ben ona nereden tanıyor beni ?
Ya Emre'ye zarar verirse?
Kafamda deli sorular vardı kafayı yiyecek duruma gelmiştim.Telefonu kapattım ve uçağa bindim.
20 dakika sonra Tekirdağ'a gelmiştim.Uçaktan indim ve beni Emre karşıladı.
-Ay yüzlüm hoşgeldin.
-Hoş buldum sevgilim.Birbirimize sıkıca sarıldık ve arabaya binip evimize doğru ilerlemeye başladık.
-Eee anlat bakalım ne yaptın ailenle?
-Napalım çok özlemişim ya babamlada barıştım onunda mutluluğu var içimde.
-Sonunda barıştın yoksa seni isteyemeyecektim babandan.
-Aaa sen bunun için mi barış diyordun?
-Hayır hem baban olduğu için dedim hem oda var tabi :D
-Yaaa sevgilim seni çok seviyorum hemde çok özledim.
-Bende ay yüzlüm bende.Evimize gelmiştik.Emre bavulu eve getirmişti.Ben ellerimi yüzümü yıkamaya lavaboya gittim.
-Aşkım ben annemi arayayım geldiğimi söyleyeyim olur mu?
-Olur .
Çalıyor...
-Anne
-Kızım
-Anne geldim ben eve .
-Ohh tamam kızım dikkat et tekrardan ben seni tutmayayım uyursun şimdi.
-Peki annecim .
diyip kapattım.Telefonu kapatır kapatmaz mesaj geldi.Bilinmeyen numaradan 1 yeni mesaj.
-Sarıl sarıl ona ben napıyorum size gör bakalım sizi ayıracağım ve sen benim olacaksın.
-Ya sen ne istiyorsun benden kimsin sen?
-Zamanı gelince öğreneceksin güzellik.
dedi. ve daha yazmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)
RomanceOnline oyundan tanışıp tüm zorluklara rağmen aşk ... Bana dedi ki Yağmurum olup üstüme yağar mısın? Olurum... Yağarım dedim. Kitabımızın devamı vardır ismi "Zor Aşk " olarak devam etmektedir 1.Kitabı okumadan ikinci kitabı okumayınız ! En kısa zaman...