5.Bölüm

44 12 2
                                    

Baktım gülüşünden güzel şiir olur,ben de sevdim gitti.

Aklıma bile gelmiyorsun artık,o kadar aklımdasın ki

Kim demiş aşk uğruna ölmek zor?Uğruna ölecek aşk bulmak zor

Gözlerim dalmıştı Emre'ye
-Yağmurum ne oldu?

-Yağmur Yağmur cevap versene.

-Beni deli etme lan bak öyle güzel bakma bana;Allah yarattı demem severim!!!
-Sevsene beni.
-Severim ben seni...
-Emre sana seni seviyorum dediğim kadar, anneme peki anneciğim deseydim; hazırdı cennetteki yerim.
-Peki Yağmurum
-Yaaaa ama yaa
-Ne oldu ?
-Sen şimdi bunu hep diyince cennete gidersin fırsatçı.
-Yok ben zaten cennetteyim .
-Öylemi?
-Öyle

Sessizlik oluştu...

-Hergun sana güzel biseyler söylemek istiyorum yağmurum.
-Nasıl ne gibi ?
-Boşuna edebiyat okumuyoruz değil mi? Başlıyorum o zaman.
-Başla

-Sen yüzüne sürgün olduğum kadın,karanlık her sokaktaydın,gizli her köşedeydin...

Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş ya,aynı ben seni öyle seviyorum...

-Şimdi seni biraz mutlu edeceğim biraz edebiyat yapacağım ama mutlu olucaksın Yağmurum.
-Sayılsaycıyım ben hatırlatayım.
-Bende sozelciyim hatırlatayım.

"Baktım bir şarkı almış gidiyor dudaklarımı.Gölgemi gördüm de yerde,seni hatırladım."

-Bana göre aşk şudur yağmurum
Annesinden dayak yediği halde ,yine "anne"diye ağlayan çocuktur aşk.

-Edebiyat okumanın faydaları oh mis hergün şiir dinlerim.
-Sen iste bende daha ne şiirler sözler var...

-Yağmurum biliyor musun bu hayatta hep sen kazandın aslında.
-Nasıl anlamadım?
-Onunla ne zaman lades oynasak hep o kazandı.Kalbimdeyken nasıl aklımda diyebilirdim ki?
-Yaaa aşkım seni çok seviyorum.Bu da benden sana gelsin:
-Sen; aklımla ve kalbim arasında kalan,en güzel caresizligimsin.
-Biliyorum bunu öyleyim.
-Gıcıksın ama yaa.

                                2 Gün Sonra

Bu hayatta babam bana sevmeyi şöyle öğretmişti:

-Bak oğul bu hayatta bir kadına kadınım diyebilmek için o kadını bir baba gibi sevip adam gibi korumalısın aksi takdirde ona ben sevgi demem derdi.

Canım babam ne güzelde demiş bende aynısını Yağmuruma yapacağım.Onu baba gibi sevip adam gibi koruyacaktım.

Evet ders çalışmaya başlasak iyi olur.

Kardiyoloji bölümü temel anlamda baktığımız zaman kalp ve dolaşım sistemi üzerinde çalışmakta olan bölümdür.

Genellikle göğüste ağrı,nefes darlığı,kalp ritmi bozuklukları,doğuştan beri gelen kalp hastalıkları,Aterosklerotik kalp rahatsızlıkları,sol kol ile çenede meydana gelen ağrılar,ağrıyla beraber ortaya çıkan terleme ve mide bulantıları ,koroner arter rahatsızlıkları gibi durumlarla ilgilenmektedir.

Konu tekrarı yaptıktan sonra 50 soru çözmüştüm her konudan ama bu sefer fizik ağırlıklıydı...

Tam 1 saat derslere göz gezdirmiştim artık uyusam iyi olur yarın okula başlayacağım nasıl olsa...

-Aşkım artık uyuyalım yarın okula gideceğiz.
-Tamam yağmurum sen yat bende yatacagim birazdan.
-İyi geceler sevgilim.
-İyi geceler yağmurum...

PAZARTESİ...
-Emre geç kalıcaksın hadi kalk üstünü giy haydi !!
-5 dakika daha ya lütfen.
-İyi hocayada hocam 5 dakika ya lütfen dersin.
-Tamam ya kalktım.

Ellerimizi yüzümüzü yıkadık kahvaltımızı ettikten sonra okula gitmek için evden çıktık.

-Heyecanlımısın Sevgilim?
-Yok değilim Yağmurum.
-Bende değilim ama keşke aynı okulda okusak .
-Ben sözelciyim toplayamam Yağmurum.
-Bende sayısalcıyım iyi carparım Emre.

Biraz gülüştük ten sonra okula gelmiştik.Emrenin okulu benim okulumun yanındaydı.İste bu yüzden birazda olsa şanslıydım galiba.

-Dikkkat et Yağmurum!
-Sende dikkat et seni seviyorum
-Bende seni seviyorum

Birbirimizden ayrılıp okullara dağılmıştık.Kendi sınıfımı bulmak için koridor koridor gezdim en sonunda buldum.

Kardiyoloji bölümü 1.sınıf
Aynen böyle yazıyordu bende sınıftan içeriye girdim girmeme kalmaya biriyle çarpıştım.

-Dikkat etsene ufaklık.
-Sen dikkat et önüme çıkan sendin.
-Ya tabi öyledir
-Cekil şuradan!
-Hey hey 1 dakika ismin ney senin?
-Napicaksin ?
-Merak ettim.
-Sanane
-Hadi ama şöyle
-Yağmur ismim seninki ney?
-Efe tanıştigima memnun oldum Yağmur.
-Bende memnun oldum Efe artık gecebilirmiyim?
-Tabi

Ay ne yılışık bişey bu ya zaten gökten altın yağsa benim kafama alüminyum düşüyor.
Yerime geçip oturdum hoca gelmişti.45 dakika işkenceyi çektikten sonra kantine inmeye karar verdim.

-Abla bana ordan bı su verirmisin?
-Al
-Ne kadar?
-1.5

Suyu aldım bahçeye doğru yürümeye karar verdim.Okul çok büyük yani okul demiyelim alınır şimdi fakülte...
Etrafta dikilen fidanlar ve ağaçlar vardı.Okulun tabelasının üstünde ise kocaman Tekirdağ Namık Kemal üniversitesi yazıyordu .Çok mutluydum sevdiğim adam yanımda istediğim fakülteyi kazandım ben daha başka ne isteyebilirim ki?

Bugünü size şöyle özetleyeyim.Derslere felan girdim o gerizekalı Efeyle karşılaştım ama hemen yanından kaçtım.Hic konuşmadım yani ıyy yılışık şey... Okuldan çıkınca eve sevdiğimle birlikte gittik yemeklerimizi yedik filmimizi izledik.Havadan sudan konuşup uyuduk.

Tabi başımıza geleceklerden habersiz...

Evet bu bölümünde sonuna geldik yorum atıp beğenmeyi unutmayın.Öpüldünüz❤️💛💙

Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin