~Yıkıldı üstümüze hayat bizde altından kalkmaya çalışırken yıkıldık.
Emre'nin Ağzından~
O kadar aşık olmuştum ki kadına kadınıma saçının teline bile zarar gelmesinden korkuyordum.Bana seslendiği zaman bişey mi oldu diye canımdan can gidiyordu.Ben bu kızı okadar çok sevdim ki onun canı yanmasın benim canım yansın.Ailesi onu mahvederken yanında ben vardım ve ailesiyle barışırken de yanında olacağım mesela çocuğumuz olursa bir gün eğer evlenirsek o doğumhaneye beraber giricez ellerini tutucak ve 3 kişi olarak o hastaneden çıkacağız.Onun tenine değip üşüten rüzgarlara bile düşmanım ben Yağmurumu ıslatıp hasta eden yağmurlara düşmanım onun yağmurlarıyla ıslanmak isteyen tirtir titreyip donana kadar onu seveceğim.
-Günaydın Yağmurum
-Günaydın aşkım hayırdır odama kahvaltı getirmek nerden cıktı?
-Neden ne olmuş getiremez miyim?
-Yok öyle demek istemedim yatakta kahvaltı etmek yani bence kötü yatağa bişeyler dökülür filan.
-Bişey olmaz.Hadi aç ağzını bakayim uçak geliyor.
-Bebekmiyim ben ya?
-Evet ayrıca ağzında yemek varken konuşma.
-Peki.
-Basliyorum o zaman .
-Başla bakalım."Seni gökyüzüne anlattım Yağmur yağdı,
Bahara anlattım çiçek açtı,
Seni geceye anlattım gün doğdu,
Yıldızlara anlattım ışık oldu,
Seni anlattığım herşey can buldu.
Sen koç bir mucizesin sevdiğim."-Senin kadar masum seven birini bulup sevdim ya ölsem gam yemem Emre.
-Şşşt ölmek yok duymayayım bir daha !
-Peki yok.
-Emre o zaman bu da benden sana gelsin.
-Yolla kelebeğim."Ben aşk nedir bilmem...
Eski kafalıyım
Bir seni bilirim,
Birde adın geçince sıkışan kalbimi"-Sen doktor olma yolunda yürüyorsun bir kardiyoloji uzmanı olarak yardım edersin kalbime bi kıyak yaparsın sevdiğine.
-Parayı ver ameliyatın alâsını yaparım.
-Vay fırsatçı.
-Yani bizdede var biseyler canım.
-Gidicekmisin?
-Nereye
-İstanbula annenin yanına
-Git dedin.
-Evet bunu dedim ama ne zaman gidiceksin?
-Şu ilk senem bi bitsin gidicem şurada 2 ay gibi bir zaman kaldı.
-Peki sevgilim.Derslerime deli gibi çalışıyordum doktor olabilmek için önümde 5 senem var sonuçta ..... Yaz tatilinde annemlerin yanına gidicektim.Onun içinde hazırlıklar yapıyordum şurada 2 ay kalmıştı yaz tatiline...
Birden geldin aklıma içimden kalbimde bı parca en temiz yerinden sahiden bekleyen en aptal halime gülen-
Beni farketti.
-Yağmurum ne bekliyorsun orda ?
-Napayayım sesin beni mahvediyor bir insanın sesi bu kadar güzel olur mu?
-Gel lan yanıma yardım et evlenincede yemekleri ben yapacak değilim değil mi?
-Yooo benim için hava hoş istersen yaparsın ben yapmayayım zehirlenmek için çok gencsin güzel adam.
-Ben senin elinden şehirde olsa yerim.
-Ama ben seni zehirleyecek hic bişey yapmam.
-Hadi gel de bari çorbayı karıştır.
-Mis gibi kokuyor mercimek mi bu?
-Evet en sevdiğinden hemde süzme olanından.
-Yok ben seni masterchefe yazdırayım belki orda Daniloya yemekleri beğendirirsinde yaptığın yemek damağında kalır.
-Olur olur yeriz yeriz.
-Ya ama ya gıcık ...
-Ne ya ne dedim ?
-Sürekli o repliği aklıma getiriyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)
RomansaOnline oyundan tanışıp tüm zorluklara rağmen aşk ... Bana dedi ki Yağmurum olup üstüme yağar mısın? Olurum... Yağarım dedim. Kitabımızın devamı vardır ismi "Zor Aşk " olarak devam etmektedir 1.Kitabı okumadan ikinci kitabı okumayınız ! En kısa zaman...