7.Bölüm

45 10 5
                                    

Ve ben sana değil,
Ben ;sana değil,
Evinin yollarına
Postersiz duvarlarına ,

Yağmurlu sokaklarına aşık oldum.

Lüle lüle saçların,
Kızarmamış yanaklarına
Islanmış kurallarına aşık oldum...

O kadar caresizdim ki ellerim kollarım bağlı bı umut bekliyodum.Ya bana bişey yaparsa bu ruh hastası...

-Bu güzelliği neye borçluyuz valla sana her baktığımda gözlerim parlıyor söyle bakalım güzellik napalım?

Saçlarımla oynamaya başladı.Sonra boynuma ellemeye calıştı.Ben oturduğum yerde hareket etmeye çalışıyordum.

Aaa kusura bakma ağzında bant vardı değil mi?
Dur açayım.
-Dokunma lan bırak beni ne istiyorsun?
-Ya o insan anatomisini bana verirsin yada-
-Tamam Allah'ın cezası al napiyorsan yap senin olsun yeterki beni bırak.
-Ha bişey daha var ama.
-Ne istiyorsun?
-Biraz dokunsam fena olur mu?
-Sakın bak sakın hayır yapma bak bağırırım.
-Tamam lan kes sesini otur.

Konuşurken telefonumu masanın üstünde gördüm.Onu oyalayıp Emre'yi aramam gerekti.

-Su ver bana !
-Sana zerre bişey yok.Neyse sen burda kal zaten elin kolun bağlı ağzın bantlı ben gidicem sende o ara biraz düşün belki o yavşağı bırakıp bana gelirsin.
-Yavşak seni doğurtan doktordur.Siktir git!

Gitti...
Benim hemen kalkıp telefonu almam gerekti.Mal işte telefonuda unuttu.Ellerimi birbirine sürtmeye başladım bant yırtılsın diye .3 dakika sonra bant yırtıldı.Bende hemen ayaklarımdaki ipleri çözdüm ve masadaki telefona doğru ilerledim.Telefonumu aldım ve Emre'yi arayacaktım ama şarjım 10 du bitmemesi gerekti hemen Emremi aradım.

Çalıyor...

-Aşkım?
-Yağmurum sen nerdesin o şerefsiz köpek naptı sana ?
-Aşkım nerde olduğumu bilmiyorum beni bir kulübeye getirdi ormanlık alanda nolur yardım et.
-Tamam sakin ol nerde o piç?
-Bilmiyorum beni bıraktı gitti işleri varmış.
-Sen şimdi ordan cıkıyorsun.
-Kapı kitli ama.
-Zorla bişeylerle açmaya calis ve olabildiğince ordan uzaklaş ben telefon konuşma frekanslarını polise vereceğim tamam mı sonrada seni bulacağız.
-Tamam .

Kapıyı acmak için elimden gelen herşeyi yaptım.Bir kaç dakika sonra kapı açıldı.

-Açıldı aşkım.
-Tamam yağmurum sen şimdi ordan koşarak uzaklaş dikkat et ben polise gidiyorum frekansları dinliyeceğiz.
-Tamam

Ben olduğum yerden uzaklaşmaya başladıkça sesler gelmeye başladı.Sonra sağa döndüm ve evet yol vardı arabalar geçiyordu.
-Aşkım burda yol var arabalar geçiyor.
-Tamam bak şimdi şey yap bı arabayı durdur ve durumu anlat ve yardım etmesini söyle.
-Ta-

Telefon elimden düştü.Ve o tekrardan geldi.
-Nereye kaçıyorsun lan ?
-Bırak beni
-Yürü lan.
-Bırak kolumu.

Yoldan bir araba geldi ve durdu benim halimi gördü ve yardım etti.

-Bırak lan kızı!!
-Siktir git sanane lan.
-Bırak kızı zorla onu götürmeye çalışıyorsun
O abi bana göz kırptı ve ben Yusuf'un özel bölgesine tekme attım kaçtım.
-Ahhh
-Sen kim oluyorsun da bi kızı kaçırmaya kalkıyorsun?
Karnına tekme atarak dövmeye başladı o.
-Abicim tamam bırak ne hali varsa görsün gel gidelim.
-Arabayı aç !

Arabayı açtım icine Yusuf'u koydu Yusuf tekmelerden bayılmıştı.

-Senin biseyin varmı kızım?
-Yok abi teşekkür ederim.Abi telefonunu verebilir misin?
-Al kızım.

Hemen Emre'nin numarasını girdim.
0554...
Çalıyor...

-Sen kimsin?
-Emre aşkım benim
-Yağmur nerdesin şuan telefonun kapandı değilmi ?
-Evet şarjım bitti bu serefsizden kaçtım beni tekrar buldu yoldan gecen bı abi bana yardım etti.
-Abi mi ? Sen yinede dikkat et tamam mı?
-Tamam.
-Konum at bana Whatsap tan.
-Tamam .

Emre'ye bulunduğumuz yerin konumunu attık.Ve gelmesi için beklemeye başladık abiyle.

-Kızım senin bu oğlanla ne işin var ?
-Abi bu beni kaçırdı saplantılı sapığın teki seni Allah yolladı da bana yardım ettin hakkın ödenmez teşekkür ederim.
-Ne demek kızım yoldan geçen herkes yardım ederdi .

Yarım saat sonra geldiler...

-Aşkım
-Biseyin yok değil mi? İyisin
Beni olduğum yerde 360 derece döndürdü baktı.
-Hayır yok bişeyim ne olur gidelim burdan olurmu?
-İlk önce ifadenizi almamız gerek ondan sonra gidebilirsiniz.
-Peki.

Yarım saat sonra karakola geldik.

-Ee anlatın bakalım bu Yusuf kimdir necidir seni niye kaçırdı?
-Bizim okulda yarışma vardı orda ben birinci oldum sonra bana insan anatomisi verdiler ödül olarak bu Yusufta benim hakkımdı diye benden almak istedi ödülü bende vermedim.Sonra okulun elektriklerini kesti beni kaçırıp buraya getirdi.
-Tamam yaptığı şey hem kamu malına zarar vermek hemde insan kaçakçılığı hapishaneye atılacaktır.Gecmiş olsun.
Gidebilirsiniz.

-Bana yemin et dokunmadığına Yağmur.
-Ya tamam dokunmadı ama yani saçlarımla oynadı.
-Sana dokunan ellerini teker teker sikicem .
-Şşşt tamam bak kurtulduk o hapishanede bense yanındayım.
-Bu saatten sonra tuvalete bile tek gitmeyeceksin.
-He istersen beraber gireriz allahım ya
-Olur olur yeriz yeriz .

Karakoldan ayrılıp evimize doğru yol aldık.

Eve geldiğimizde sıcak bı duşa girdim .Ardından beraber kahve içip uyuduk günün bütün yorgunluğunu onun yanında attım.O zaten benim bütün yorgunlugumu alıyor bana enerji veriyordu.

~Unutma;Her gelen sevmez..Ve hiçbir seven gitmez.~

~Sana şiir yazmak ne haddime, varlığın şiir zaten.~

~Uykumun içinde bir rüya,rüyamda bir gece,gecede ben.
Bir yere gidiyorum,delice.... Aklımda sennn~

Begendiyseniz yorum atmayı ve oylamayı unutmayın takip edersenizde çok mutlu olurum öpüldünüz
❤️💙💛

Okuyun lan boşuna yazmiyoz .

Aramızdaki 197 Kilometre (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin